Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Quadique

Wat grappig zeg om ná twee jaar nog eens terug te komen............ In 2008 postte ik hier over hoe het met me ging......... De tattoo is nog een stukje verder ingekleurd en afgemaakt, maar dat is in de tussentijd gestopt omdat............ ik zwanger werd! Ik ben inmiddels een getrouwde jonge moeder en heb een geweldige prachtige zoon van 8 maanden................. wat kan het leven raar lopen he?

Het is wel heerlijk om weer mee te lezen en af en toe terug te komen naar waar het allemaal begon............................ Heerlijk!


Leeuwin

Maar wel heel goed he quadique?! ;)

Leeuwin

Quadique

Héél goed zelfs! Ben de gelukkigste moeder van heel NL!

Heb hier een fotootje van mij en mijn zoon in het zwembad... Ook meteen mijn tattoeage till so far op de foto:
LIEFDE TOCH???????????????

klaproos1945

  hoi qualique
   welkom de mooiste foto is voor jullie twee
   deze straalt liefde en licht uit  :)! :) !:) !

   veel liefs van klaproosje

   

Palomino

Lieve Quaatje, Jeetje zeg wat een ontwikkelingen... wat geweldig !!!! Wat een prachtig mensje heb jij de wereld rijker gemaakt :D :D :D

Heel veel liefs en een dikke kus voor jou en de kleine kanjer van Palo :-*.
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Ricca

Lieve Q-mama  :D, veel geluk voor jou en de kleine schattebout!

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

stier

hoi ik ben norbert de intresse voor het kaartleggen is er al altijd geweest mijn hobby's zijn computer,internet en mijn bloemen en ben zo pas gestaart met de cursus kleine lenormand
groetjes aan iedereen

Ricca

Welkom, Norbert. :)
Laat me eens raden naar je sterrenbeeld. :P
From Ricca with Love

Julia

Welkom terug Q! Fijn dat het goed met je gaat. En wat een prachtig kindje heb je!

Welkom op het forum Norbert. Succes met je cursus.

Lieve groet, Julia :)

Kai Gong

Van harte welkom op het forum!
Fijn dat jullie erbij zijn!
Groetjes, Karin  :)

Marjolein

Beste allemaal,

ben zojuist lid geworden van dit forum, want ben erg onder de indruk van de teksten die ik hier vind over de verschillende kaarten. Ik heb de Rider Waite, maar ook de Crowley, waar ik me erg mee verbonden voel, maar nog niet mee werk omdat ik de Rider Waite eerst goed wil begrijpen. Ben nog half in opleiding, bezig met de kleine Arcana. Nogmaals, bedankt voor alles wat hier gepubliceerd wordt.

Leeuwin

Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren!

Liefs van Leeuwin

sara-pezzini

hallo allemaal!!!
snuffel al heel lang op deze site rond,geweldige site btw ;D
en besloot nu toch maar me aan te melden aangezien ik een paar vraagjes heb,
tarot,astrologie en dromen hebben al jaren mijn interesse en ik ben er ook heel veel mee bezig,leg regelmatig tarot voor mezelf en anderen,het klopt ook altijd
en ook hou ik al jaren een droomdagboek bij,ik weet ook zelf het verschil altijd tussen verwerkingsdromen en voorspellende of boodschapsdromen.
heb al vaker voorspellende dromen gehad
heb alleen 2 vraagjes op dit moment maar die zal ik stellen in de daarvoor bestemde forumtopics!
verder nog ter aanvulling over mij,ik ben een vrouw van 37 jaar
hou heel veel van films,tv,muziek,het spirituele,lezen,koken en mijn vriend (niet perse in die volgorde ;D)
hier laat ik het maar even bij voor nu!

Ricca

Welkom Sara-P en veel plezier op het forum. :)
From Ricca with Love

Vonna

Kennis maken- wat houdt dat in?
Ga ik kennis maken met of gaan zij kennis maken met mij?
Ik denk allebei.
Ik ben nog niet zo heel lang hier. heb me vandaag pas aangemeld, maar heb al een paar keer rond gekeken.
Ben zeer geïnteresseerd in Sjamanisme. Spiritualiteit is in mijn leven gekomen toen ik een jaar of 12 was.
Ik ben Yvonne aka Vonna en ben 46. Ben getrouwd met Monique en samen hebben we een zoon van 16.
Spiritualiteit heeft mijn vader bij mij wakker geschud, alleen niet op 12 jarige leeftijd. Wel heeft het sinds die tijd mijn belangstelling.
Sinds 2 maanden is er gigantische verandering in mijn leven gekomen, waardoor ik eindelijk eens stil moest gaan staan bij mijzelf en wat ik nu nog wil de rest van mijn leven.
Tja mij meer en meer verdiepen in alles wat met spiritualiteit te maken heeft. Ontdekken waar mijn krachten liggen en wat ik hier mee kan gaan doen.
Ik hoop hier veel te leren. Ik heb het gevoel dat dat hier ook gaat gebeuren!
Warme groet,
Vonna