Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Hallo Freggelkop,

Van harte welkom.

Freggelkop

Bedankt Carla
Ik hoop hier nog het één en ander te kunnen bijleren.

Eveningstar

Hallo Freggelkop,

van harte welkom hier. Geniet van het samen-zijn en uiteraard van het kaarten leggen en duiden.

Liefs,
Eveningstar

Ronald

Dank je wel Carla e Heleen. Hoop hier veel te kunnen leren!

Sweetie

Hallo
Ronald en freggelkop

Van harte welkom

Liefs
Suus

Ronald


Ricca

Van harte welkom Freggelkop en Ronald. :)
Ik wens jullie veel plezier op het forum.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Ronald

Dank je wel Ricca. Gaat helemaal goed komen...de sfeer is leuk hier en kennis meer dan voldoende aanwezig...ik ben hier de eerste jaren nog niet klaar ;D

Eveningstar

Hallo Ronald!

Ook jou wens ik een warm welkom toe!
Sorry ik had je berichtje niet eerder gezien. Had niet ver genoeg naar onder gescrold vandaar.

Hartelijk welkom!

Liefs,
Eveningstar

Ronald

Dank je wel Eveningstar!
Het is ook best een groot subject...47 pagina's  niet niks :P

groetjes

Ron

myrthe56

Goeie namiddag Iedereen, dank U wel om me toe te voegen....
Wie ben ik, ik ben dus een vrouw van 56 jaar... ik leef momenteel in Frankrijk waar we een oude hoeve aan het verbouwen zijn.... met juist geteld 1 modern confort en dat is een vaste lijn, waar internet aan verbonden is gelukkig, tv, radio.... is momenteel aan ons niet besteed... Het is onze bedoeling om een gedeelte van de hele grote boerderij om te bouwen tot gite's het gelijkvloers voor minder mobiele mensen, met de nodige aangepaste kamers, zoals deuren, de keuken, en de badkamers, electriciteit enzovoort, , het eerste verdiep is voor een gezin met eventueel meerdere huisgenoten....  aan schappelijke prijzen..... ik knap graag oude spulllen op, ik spin met een spinnewiel, ik kook en bak graag ook met vergeten groenten en natuurlijk ook breien enzovoort.... voor mij mag de tijd stilstaan.... Ook het kaartleggen daar hou ik van , Lenormand,  tarot, en met gewone speelkaarten.... Ik en ook mijn levenspartner weten dat we lichtelijk paranormaal begaafd zijn, het kaartleggen dat is eerder amateuristisch....  soms sla ik de bal kompleet tegenovergestelde .... en daarom ben ik zo blij dat ik dit forum gevonden heb, want soms maak ik mezelf knettergek met hetgeen ik interpreteer, en ik moet zeggen we hebben de laatste tijd enorm veel tegenslagen..... zodanig dat ik zelf een beetje depri ben.... ( ook door hetgeen ik interpreteer ) ik a
En ben ik blij dat ik hier meschien aan een beetje raad kan geraken ...
dus nogmaals dank je wel .... Myriam

Eveningstar

Welkom Myrthe / Myriam,

Noord- of Zuid-Frankrijk?
Leuke bezigheden heb je... ik kan me in vele zaken vinden  :) .

Geniet van het kaarten duiden en leggen en van de vele topics hier.

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Hee gezellig Myrthe, een leeftijdsgenoot, welkom

Een ieder die de laatste tijd is aangeschoven  welkom van mij, als ik je nog niet eerder begroet heb...

Vlinder

Sweetie

Hallo Myrthe,
Vele mooie bezigheden !

Kom jij maar lekker op bezoek  bij ons , ge zijt hier stijf welkom !


Liefs
Suzy

Ricca

Van harte welkom, Myriam! :)

Liefs.
Ricca
From Ricca with Love