Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Alain

Hallo iedereen,
Eigenlijk een beetje laat om me voor te stellen  :-[
Bij deze stel ik me even voor:
Ik ben Alain en heb de leeftijd van 31 jaar. Ik ben woonachtig in West-Vlaanderen.
Ik ben een alleenstaande vader, ik heb een zacht en vriendelijk karakter.
Sinds Oktober heb ik een relatiebreuk (tot op heden nog steeds moeilijk te verwerken) sindsdien probeer ik mij te verdiepen in het Lenormand.
Ik hoop dat ik via deze site veel bij kan leren dit door de hulp die ik krijg van lieve medeforumgebruikers.

Ik apprecieer enorm de hulp van medepersonen en ben deze erg dankbaar voor hun hulp bij duidingen.
Door deze duidingen en tips leert men elke dag bij.
Lieve groetjes,
Alain :-*

kreeft

Een Warme Welkom Alain,
ik vind zelf dat heel veel leren van anderen hier   :)
door de kaarten leer je naar jezelf te kijken  8)

sterkte ermee  :-* :-*

Citaat van: Eveningstar op februari 23, 2012, 18:06:50 PM
Hoi iedereen,

Even me voorstellen, doe ik graag. Mijn 4de naam is ook Catharina :-).
Ik ben mama van 3 kinderen en woon in België. Ik hou ontzettend veel van mezelf en de natuur. Maar eveneens van mijn partner en onze 4 honden. We zijn grote liefhebbers van Beaucerons.
Kaartleggen doe ik enorm graag en zocht daarom ook een leuk forum.
Leren doe je altijd :-). Bovendien kan een andere kijk op bepaalde dingen, een fijn gegeven zijn.

Alle liefs,

Eveningstar

ook welkom natuurlijk  :-*

Marina

Hallo allemaal,

Mijn bijnaam is Marina, ik ben 27 jaar.
Ik studeer dit jaar af aan de kunst academie.
Ik heb jaren geleden en keer een tarot (Rider Waite) set gekocht.
Ik heb mij hier aan gesloten bij jullie, omdat het mij bleef interesseren en ik er meer meer bezig wil gaan en er meer over wil leren.

Groetjes Marina

Eveningstar

Wees wel gekomen, Marina!

Voel je thuis in onze groep en stel gerust je vragen, mocht je die hebben...

O ja, en succes als je straks gaat afstuderen.:)

Liefs,
Eveningstar

Carla

Hallo Marina,

Van mij ook een hartelijk welkom.

lisarayan

Hoi allemaal,

Ik ben Lisa 34 jaar en alleenstaande moeder van een 5 jarig zoontje. Ik kom uit Utrecht. Ik vind dit een leuke leerzame website en ik leer een hoop uit alle verhalen hier.
Complimentjes voor jullie allemaal hoor

groetjes

Varen

Lisa en Mariana welkom aan boord  ;D


Eveningstar

Lisa,

een hele goede morgen en vooral welkom in onze groep! Voel je vrij, om mee kaarten te leggen en te duiden, maar alles op je eigen tempo ;) .

Succes :) .

Liefs,
Eveningstar

Carla

Hallo Lisa,

Leuk dat je je even voorstelt, welkom!

angels

Hallo,

ik ben me sinds kort een beetje aan het verdiepen in lenormand
soms zijn dingen me vrij helder
maar regelmatig sta ik echt voor vraagtekens
dus vandaar dat me me hier aangemeld heb om van jullie te kunnen leren

Carla

Hallo Angels,

Welkom! Er is een levendig dagkaartentopic in het Lenormand forum, voel je vrij om mee te doen.

Carla

Eveningstar

Hallo Angels! Welkom in de club.

Leuk om ook van jou te mogen kaarten leren lezen. Het is steeds een wisselwerking, weet je!

Succes!

Liefs,
Eveningstar

Louise

Sinds 1993 raakte ik bekend met Astrologie, omdat ik een opleiding tot Tarotiste volgde aan de school voor Universele Wijsheid (het huidige Jungiaanse Instituut). Door het volgen van het vak kosmologie, raakte ik onder de indruk van de astrologie. Sinds een jaar ben ik serieus begonnen met het trekken van horoscopen. Ik vind het geweldig, de hoeveelheid inzicht die het mij biedt.

Momenteel volg ik diverse cursussen. Recentelijk de spirituele planeten Noord-Zuidknoop, Zwarte Maan/Zon en Draak/Beest. Er zijn naar ik weet astrologen die niet werken met deze punten, maar volgens mij is de astrologie dan niet compleet.

Ik ben blij dat ik dit forum heb ontdekt. Wat ik hier hoop te vinden is uitwisseling, zodat we elkaar tot een rijker mens kunnen maken.

Groetjes Louise



Eveningstar

Hi Louise,

wat een gala aan astrologische informatie! Leuk zeg! Oh ik zou zo graag... zo graag. Ja dat wordt gewoon doen hé :).

Een fijne welkom! Er zijn heel wat mensen hier, waarbij je een boeiende uitwisseling kan doen. Met mij ook , maar wat astrologie betreft, kan ik je enkel vertellen hoe mooi die Grote Beer elke avond aan ons firmament te bewonderen is.
Wacht maar tot ik er ook over geleerd heb ;).

Welkom!
Liefs,
Eveningstar

Carla

Hallo Louise,

Van harte welkom op dit forum, zo te lezen heb jij heel wat kennis te delen, leuk!

Liefs,
Carla