Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Ricca

Van harte welkom Unyvs en Dharwin-Spirit. :)
From Ricca with Love

roro

allemaal heel erg welkom!

veel liefde en licht toegewenst,

roro

patri6ia

Hoi allemaal!

Ook ik zal me even netjes voorstellen! ;)

Ik ben een hooggevoelige meid uit Rotterdam en ben 25 jaar.

Van jongs af aan ben ik geinterresseerd in van alles wat maar te maken heeft met orakels, het paranormale en het spirituele. Alleen, behalve boeken gelezen en wat cursusjes gevolgd, nooit iets mee gedaan.

Nu ik zwanger ben, geen werk heb en dus zeeen van tijd heb, heb ik een spel rider waite kaarten gekocht inclusief boekje, met de bedoeling mij er flink mee bezig te gaan houden. Merk alleen wel dat het best moeilijk is om sommige kaarten of combinaties te duiden en zo kwam ik op dit forum terecht.. Meteen ff aangemeld, mezelf voorgesteld dus ga nu ff rondsnuffelen :-)

Leuk om te zien dat er zoveel mensen mee bezig zijn!

O.. en mijn complimenten voor de site!


roro

Hee Patri6ia,!

Welkom!

Gefeliciteerd met je zwangerschap, je eerste toch?

Ach joh, dat komt allemaal nog wel.
Hier kan je van alles vragen!

Veel liefs en licht!

Ro

patri6ia

Dank je wel Roro!

Het is inderdaad mn 1e ;)


roro

Had al zo een gevoel ;-).

Komt helemaal goed!

liefs...!

Rephraser

#156
Hallo allemaal  :D

als eerste wil ik zeggen dat ik dit een geweldig forum vind!
Niet alleen omdat het zo'n fijne hulp is bij het duiden van de kaarten, maar ook omdat er met respect met elkaar om wordt gegaan!


In de digitale wereld noem ik mezelf vaak Rephraser (van 'to rephrase').
Voor mij betekent het zoiets als: iemand die iets herformuleert; op verschillende manieren naar de dingen 'kijkt' en daar expressie aan iets geeft.
Het past ook wel bij de tarot vind ik  ;)

In de stoffelijk wereld heet ik Jeremy en ik interesseer me al lange tijd voor het spirituele en het aardse.
Ik heb sterk het gevoel dat ik aan een nieuwe levensfase begin  :)

Oude patronen en materie laat ik steeds bewuster los en zo kwam ik laatst tijdens het opruimen van de schuur, de Rider Waite Tarot tegen.
Deze had ik een aantal jaar geleden gekocht, maar was er toen nog niet aan toe er iets mee te doen, want het belandde al snel ergens in een doos.
In de tussentijd had ik de Aleister Crowley tarot van een vriendin geleend, maar ook daar kon ik er weinig mee.

Echter, mijn 'hereniging' met RW was een zeer geslaagde tweede kennismaking: elke ochtend begin ik met een dagkaart en ik merk dat het me op vele manieren ondersteunt.
Ik vind het ook fijn in combinatie met astrologie, waar ik me ook al lange tijd voor interesseer..



hartelijke groet,
Jeremy

roro

welkom jermey!!!

En hier is zeker met respect voor iedereen!
Mooi dat het je opvalt!

Liefs

Ms.K

Hoi!

Ik ben Kim, ben 23, en ben al sinds kinds af aan in contact met geesten etc... Hier heb ik mezelf heel erg voor afgesloten in mijn tienerjaren, en vind het eigenlijk nog niet echt fijn...  :-X

Maar sinds kort heb ik toch het idee dat ik het niet geheel moet negeren, en ben ik begonnen met het leggen van tarot en lenormand kaarten... En wil uiteindelijk ook voor andere mensen kaarten gaan leggen...

-Kim

roro

Hee Kim,

Welkom!

Ik begrijp hoe je voelt denk ik haha...
Zie geesten ook van af jongs af aan, dacht dat ik me ook enige tijd heb afgesloten.
Maar je ontkomt er niet echt aan...

Beter is om er mee leren te leven, dan ben je meer in control maar dat is mijn ervaring.

Leuk van je kaarten..

ENfin, als je vragen heb stel ze zeker!

Liefs

sabrina

Hoi iedereen,
ik ben sabrina een gevoelig meisje van 25 (bijna 26) jaar. En supergek van dieren!
Ik heb regelmatig ervaringen die ik niet kan plaatsen
of waar ik te laat achter kom dat ik al wist wat er me te wachten stond... Mijn gevoel zit naar het schijnt goed.
Dat is dan toch al iets  ;). Dit heb ik al van kleinsafaan, maar wordt sterker! Momenteel werk ik niet, ben me aan
het herscholen omdat ik fysiek mijn werk niet meer aankon. Heb hier al bij anderen gelezen dat er nog zijn met
zo'n problematiek! Deze site vind ik geweldig, kom er al een tijdje op en heb nu op de vernieuwde site toch
mijn weg naar het forum gevonden... (ben toch zo'n angsthaas & zoek liever hier en daar wat anoniem op) :D.
Mijn bedoeling om hier te komen is om de ervaringen van anderen te lezen en om bepaalde dingen die ikzelf niet
kan ontcijferen hier te plaatsen om raad, ervaring, etc te vragen. Ik ben énorm leergierig en blij dat ik hier
zoveel andere mensen mag leren kennen die hun ervaringen willen delen! :D
Als er nog vragen zijn, altijd welkom... Ben nogal chaotisch en vergeet nogal makkelijk dingen te vermelden
of spring van de hak op de tak (gwoon ff zeggen dan ;)). Besef dit niet altijd.

roro

Hee Sabrina!

Welkom hier!

Gewoon alles vragen! Ben benieuwd naar je opleiding wat je wil gaan doen..
Enne van hak naar tak, heb ik ook en anoniem ook.
Denk vele hier, dus dat is helemaal goed hoor...

Liefs xx

Ricca

Van harte welkom Patricia, Jeremy, Kim, Sabrina en ook Bianca. :D
From Ricca with Love

Maine

Sorry, al van alles gepost maar me nog niet voorgesteld :-[
Ik ben me sinds kort een beetje bezig gaan houden met kaartleggen, zowel tarot als
lenormand.
Hoop op het forum wat op te steken, over de betekenis van de kaarten enz.
Zie jullie op het forum...groetjes Maine

Ricca

Welkom Maine en veel plezier op het forum. :)
From Ricca with Love