Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 2

Gestart door rianna, januari 01, 2012, 00:21:59 AM

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op januari 20, 2012, 09:55:42 AM
Citaat van: hatsjepsoet op januari 20, 2012, 09:46:44 AM
Goedemorgen,

Vandaag staven 8. Ik heb weleens gelezen dat het staat voor dat er iets gaat "landen" binnenkort. Er komt ergens een einde aan?

Liefs, H

staven 8 iets is in beweging...verandering hangt in de lucht, soms zien we de staven ook als liefdespijlen, het nemen van initiatieven in de liefde,
onderste boven wijzen de staven 8 op dat er geen verandering komt, niks wordt ondernomen, dus het is goed te kijken hoe de kaart gevallen is. H ;)

Hij was rechtop dus dat is een positief teken!

Liefs, H

klaproos1945

hallo jericho

wat je kan doen is zoeken naar de bewijzen
rekeningen bank afschriften enz..................
kopiën makken en die naar haar opstruren

de geldige altijd zelf houden...............

verder is het eerlijk handelen aan u
en met de gerechte dingen komen
maak daar in ieder geval werk van
hoe u kan aantonen dat u in het gelijk staat

maak er geen welles nietes spelletje van
toon aan dat het gelijk aan u kant is
of ge na wat er met die rekening is
soms denken we ergens niet aan
als we in de zorgen zitten

klaproosje

jericho

Bedankt klaproosje en Marianne,

het enige wat ik op dit moment heb is een telefoontje dat ik deed naar een officiële instantie die mij de juiste bedragen gaf (wat dus een pak minder is dan wat zij mij wil laten betalen). Als ik haar kan bereiken ga ik hier met haar proberen over praten. Ik hoop nog steeds dat het gewoon een vergissing is, en niet bewust door haar gedaan. Maar waarom heb ik hier dan een akelig gevoel over? Ik sta tenslotte recht in mijn schoenen... :-\
Wanneer praten niet helpt ga ik terug naar die officiële instantie bellen en proberen of ze voor mij de juiste bedragen op papier willen zetten...

Palomino

Hi Marianne,

Sep trok gistern Staven Scildknaap en vandaag de Keizerin.

Liefs Seppa en Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

klaproos1945

jericho

bel voor dat je gaat praten
eerst de instanties voor de papieren!

rianna

Citaat van: jericho op januari 20, 2012, 10:07:10 AM
goede morgen iedereen,

vandaag:
doel: gerechtigheid
taken: gehangene
kansen: zwaarden 7


Pfff, wordt een dagje waar ik tegenop zie... Gisteren erachter gekomen dat iemand mij een rekening wou doen betalen die niet klopt... Vandaag moet ik dus met die persoon contact opnemen om dit te proberen rechtzetten. Deze morgen kon ik haar al niet bereiken... Ik weet niet of de vergissing van haar kant met opzet gebeurd is of niet, maar als ik mijn kaarten van vandaag bekijk vrees ik dat het niet makkelijk wordt om dit recht te zetten...

hoi jericho
het lijkt of je iemand terverantwoording moet roepen
waarbij  je je niet als slachtoffer moet opstellen
maar diplomatiek  moet zeggen hoe jij er over denk
er komen daardoor nieuwe  opties  vrij
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Palomino op januari 20, 2012, 11:05:51 AM
Hi Marianne,

Sep trok gistern Staven Scildknaap en vandaag de Keizerin.

Liefs Seppa en Palo

sep, heerlijk jong van geest..
de geest die ook alle kanten uit kan gaan, aan de ene kant overlopen van enthousiasme, in vuur en vlam staan voor iets, aan de andere kant idialisme, onbegrip en daarin te ver gaan....
de keizerin, de natuur brengt rust in je hoofd seppa, probeer iets beter te gaan aarden, mediteer meer ;)

jericho

heb je berichtje te laat gezien klaproosje.

Rianna, ik voelde me inderdaad teveel slachtoffer. Heb me eerst goed proberen gronden en ben dan gaan praten.
In eerste instantie ontkende ze, maar ik wil zo lang mogelijk het goede in de mensen blijven zien, dus misschien is de vergissing er door iets wat jaren geleden bij haar voor de vergissing zorgde (voor er van mij sprake was) ... soit... ik heb sowieso een herziening aangevraagd omdat er ook nog een aantal andere zaken moeten rechtgezet worden. Ik heb haar gezegd dat ik voorlopig nog niet betaal omdat ik eerst die herziening afwacht en hopelijk brengt die ook duidelijkheid in "die vergissing". Hiermee ging ze akkoord. De sfeer daarna was vriendelijk... Afwachten dus.

klaproos1945

@door deze uitspraak heb ik bij het bezoek van mijn zoon
de onrust van mijzelf gevoeld nu nog die twijfels verbannen
het is de twijfel aan mij zelf of ik het wel kan vertrouwen

in mij zelf en nu weet ik dat ik het kan omdat de onzekerheid
langzaam begint te verdwijnen mooi  dit geeft mij inzicht
in mij zelf al weet ik me soms nog geen raad met mezelf

het zal in de toekomst zich wel uitwijzen wat er nodig is
om dit te leren want hier zit natuurlijk ook de twijfel aan
andere verbonden wat paniek veroorzaakt en veel te snel
                              handelen 8)

dus toch nog aan het gronden werken ben een zwever in de lucht
en dat geeft strijd vandaar al die zwaardenen het denken te weten :o

klaproosje

assie63

Citaat van: marianne op januari 20, 2012, 07:56:37 AM
de magiër is al zo,n kaart die zich nu eens eindelijk aan je laat zien assie,
een duidelijk omlijnt doel voor ogen.
wees overtuigt dat je zelf uniek bent en uitzonderlijk, je hebt niet voor die dingen op je pad gekregen die je hiervoor hebt opgenoemt en verbluffende oplossingen hierbij gezocht.
ook dat is duidelijke vooruitgang.
zo moet je het ook zien, anders komt ook alles bij je over als in een kringetje ronddraaien... ;)
ja mooie kaart, ja heb wel een aantal doelen voor ogen, ja iedereen is uniek en uitzonderlijk, ja heb aardig wat problemen opgelost, dat is zeker een vooruitgang, nee zo zie ik het niet hoor, het zijn kleine stapjes vooruit, als een klein kindervoetje, maar elk klein stapje is er één, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

ik heb net Zwaarden Ridder en de Slang  ::)


niet op hol slaan.....rustig en niet impulsief....hart tonen morgen als opeens ....
niet misleiden ...


Mar....zeg t maar  :-[

:-* :-* :-*

kristina1975

ik heb net ook een probleem legging gedaan

positief De Zon
negatief De Ster
oplossing/ uitkomst Het Rad van Fortuin

Ik snap het niet echt :-\ :-[

Marianne of iemand anders wel?

Liefs

dameblanche

#492
Citaat van: Believe75 op januari 21, 2012, 00:12:44 AM
ik heb net Zwaarden Ridder en de Slang  ::)


niet op hol slaan.....rustig en niet impulsief....hart tonen morgen als opeens ....
niet misleiden ...


Mar....zeg t maar  :-[

:-* :-* :-*

te gretg willen believe....je bent geneigd steeds over je grenzen heen te gaan....je onschuld, naieviteit, het siert je wel, maar zelf stoot je je neus...je richt je energie te veel op de buitenwereld.....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op januari 21, 2012, 00:31:41 AM
ik heb net ook een probleem legging gedaan

positief De Zon
negatief De Ster
oplossing/ uitkomst Het Rad van Fortuin

Ik snap het niet echt :-\ :-[

Marianne of iemand anders wel?

is ook moeilijk om voorjezelf duidelijke inzichten te krijgen....kaartjes kunnen je dan op een dwaalspoor zelf brengen, voor mezelf doe ik dat ook niet believe, de wensgedachten immer.... ;)

hier ligt hetzelfde nl ook wat ik hiervoor al heb aangegeven;
je zonnige aard, je optimisme, je wilskracht, maar datzelfde kan je ook tegenwerken, waarbij je je hoofd stoot, er komen dat twijfels naar voren, hoe moet ik me op gaan stellen, moet ik me afsluiten of net meer openstellen??
je weet dan niet meer in welke dosering je jezelf moet geven?
alles wordt dan een vraagteken....
en dit zul je voor jezelf moeten uitzoeken, steeds maar weer worden je kansen aangeboden waarbij je dit kunt oefenen, net zolang dat je het rad kunt verlaten....
bij de zon heb ik nog een paar lenormand kaartjes getrokken; de hond-vogels en vos....je houdt te langdurig de schijn op.....vogels beelden hier je gedachtengang uit, je ideeen, hoe je ten opzichte van geliefden staat...
hierbij ben je wel trouw aan hen aan anderen, maar niet aan jezelf

neg. de ster; begin van vooruitgang is mogelijk wanneer je gaat zien waar de schoen wringt,  de ster geeft stilte na de storm weer, je heb een hele hoop problemen te verwerken gehad, het ging maar door iedere keer wel weer wat, je was gewent geraakt aan het turbulente....
en nu sta je eigenlijk stil en weet je het rad niet meer op gang te brengen...maar deze stilte is nu net nodig....



Liefs

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag zaterdag trok ik
staven 4 en 22 = de weg
hetlijkt of mijn twijfel minder word en er triomf komt
liefs Rianna