Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

ow nee geen nachtmerrie gehad maar goed het hoeven geen dagkaartjes te zijn natuurlijk
goed dat ik het weet ;) kruip ik lekker dichies bij dichies hihihih
liefs Rianna

Vlinder

Ha rianna
Zwaaren 9 pentakels 5 en De Keizerin

iets uit het verleden kan je zomaar even dwars zitten maar jij weet het om te buigen,
en laar de keizerin mee spreken, de moeder die overzicht heeft.

rianna

hoi vlinder
ook niks uit me verleden wat de kop opstak
overzicht heb ik zeker
voelt nog steeds heerlijk
dank je wel
leifs Rianna

Vlinder

 ;D Kan je ook beter niet hebben, toch?
8)

rianna

goeiemorgen
Koning van Staven  Koning van Kelken en daar is die weer Zwaarden 9
waakzaam over mijn gezin   en toch me zorgen maken over een ander zijn probleem
liefs Rianna

dameblanche

koningen zijn vaak te vastgeroest....

rianna

hoi Marianne
geen idee ben wel iemand die graag houd zoals het is maar ook wel open sta voor veranderingen
di eik meestal wel wat eng vind maar toch doet  dus dat kan wel hoor dat vastgeroest
leifs Rianna

dameblanche

er liggen 2 koningen bij de zwaarden 9...
in zake gezondheid ben je je wel bewust dat er psychische problemen zijn, de zwaarden 9 wijst hiertbij dan ook nog eens op een hoge bloeddruk...
je voetl je wel eens vaker het slachtoffer van je omgeving dit is ook eigenlijk een vastgeroest feit, wat het losmaken blokkeerd....
als men kan loslaten zul je ook zien dat de bloeddruk kan herstellen.

rianna

#653
Psygische problemen???????
en mijn bloeddruk is in jaren niet zo prachtig geweest van de week nog getest
en  hier voel ik me zeker geen slachtoffer van mijn omgeving hoor integendeel
denk dat die periode wel voor goed achter mij ligt
ik zit in een hele nieuwe levesnfase  hoor  voel me geweldig   en het mannetje ook
we zijn gewoon herboren  je omgeving kan je akelig  dwars zitten  dat is waar maar daar is geen sprake meer van
gelukkig maar
liefs Rianna

dameblanche

rianne, het heeft  geen zin kaartjes te blijven trekken, als je de ogen blijft sluiten...
ik steek hier helaas geen energie meer in...sorrie... :-\

rianna

even goede vrienden Marianne maar ik weet echt niet  waar eht over ga 
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
mijn kaartjes voor vandaag

Gematigdheid + Bekers Vier + Staven Zeven = Staven Aas / mc= Bekers Negen
Evenwicht + Verveling + Moed = Creativiteit / mc= Tevredenheid
er is meer en meer evenwicht in mijn leven ik wapen mij tegen verveling
ik toon moed en ben creatief wat mij tevreden stelt
liefs Rianna

heleen

Hoi Rianna.

Een gevecht tussen bekers en staven. Je vuurkant is aan het vechten en aan het verzetten. En je gevoelige kant weet niet zo goed hoe hier mee om te gaan. Boos voor de bekers gaan zitten, bekers niet willen accepteren. Je voelt je in ieder geval niet zo happy mee. Eén ding is zeker Rianna, dit is jouw leven. Jouw wereld (aas van de staven), en jij kunt het beste beoordelen, wat er in jouw leven gebeurd. Andere willen jouw helpen blinde vlekken onder ogen te laten zien, maar jij bent degene die daar grenzen in mag aangeven. Matigheid geeft dit aan. Houdt je eigen bekers in balans, zodat ze niet overstromen.

Heleen.

rianna


hoi Heleen
ja ik ben in strijd met mij zelf  ik kan niet vooruit zoals ik zou willen terwijl ik zo graag de buurt hier wil verkennen  en boos ben ik zeker ja wat eigenlijk niet in mijn aard zit  dus dat zit me dwars
ik probeer zeker mijn balans te vinden en die zal  ik ook wel vinden maar heeft even tijd nodig
en ja ik kan zeker het beste beoordelen wat er hier gebeurd en dat is bitter weinig hihihihi
eigenlijk leid ik een leventje zoals iedereen met ups and downs 
ieder heeft zijn persoonlijke strijd te strijden  omdat men altijd verder harder hoger wil als waar we zijn
een mens heeft idealen en dat is maar goed ook
liefs Rianna

Vlinder

#659
Gematigdheid + Bekers Vier + Staven Zeven

Hoi Rianna,
Gematigheid, innerlijke tevredenheid, de balans gevonden hebben met bekers 4, gemengde gevoelns en verveling, de staven 7, moed en een uitdaging die je aangaat.
Je ga iets aan, het is goed Rianne, ga er eens op uit, soms ontmoet je onverwachts iets leuks op je pad.

Liefs Vlinder