dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Angel

Een gestage vooruitgang op emotioneel vlak.  Je wil vooruit en je hebt vertrouwen in de toekomst.  Je kan je beroepen op een goede intuïtie.

Angel

Sweetie

Hallo Vlindertje

ridder pentakels, 4 pentakels en de Hogepriesteres
vastberaden ga je door met hetgeen je bezig bent je houdt je vast aan je innerlijke waarnemingen

Suus

Mimi88

Weten wat je wilt, intuititief en hier naar handelen, fijn na alle gebeurtenissen de laatste tijd.. knuffel :-*

Vlinder

Mimi, Susy, Angel en Eve,
lastige dag voor me geweest, voet bij stuk gehouden , maar toch ook weer iemand tegemoed getreden....
pfff, late dienst, maar er zaten wel weer kleine cadeautje,s ook in.....

bedankt allemaal.

Vlinder

hallo
Vandaag; Kelken ridder, zwaarden 5 en de zwaarden ridder.
De innerlijke strijd ophelderen.

:)

Eveningstar

Hoi Vlinder,

Niettegenstaande je gevoel van gisteren, zou je je vandaag in een liefdevolle sfeer mogen voelen of beter gaan voor die liefdevolle sfeer. De keuze maken opnieuw, om te gaan voor die liefdevolle sfeer.
Heb je het gevoel ergens tegen te mogen verzetten of vechten?

Het lijkt wel een dualiteit te zijn voor je. Kiezen en ervoor gaan, meid en vooral vertrouwen hebben in je zelf!!!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Hoi Eve,
dank je, ik neem je woorden  ter harte  :-*

Sweetie

Hallo Vlindertje,
Kelken ridder, zwaarden 5 en de zwaarden ridder

wat emotioneel zijn doordat je moet knokken maar je verzet je ertegen en je gaat er met volle moed tegenaan

Suus

Angel

Emotioneel toch een beetje in de knoei zitten; vooruit willen maar het gevoel hebben dat het niet helemaal eerlijk gespeeld wordt. 

kreeft

Vlindertje, ik kom je een hart onder de riem steken  :D

stuur jou wat kracht  :-*

Vlinder

mmm, ben druk bezig geweest, m,n energie gebruikt voor dagelijkse huis-dingen.
ik zie uit naar morgen....bedankt he lieve dames ;)

Vlinder

goedemorgen,
Vandaag kaartjes; staven 10, De Toren en de bekers 5,

oke, ik zal zien wat de dag me brengt..

Fijne dag, Vlinder :D

Mimi88

Lieve Vlinder,

Vandaag zou je misschien te maken kunnen krijgen met onverwerkte pijn die door een situatie naar boven komt, wat enig emotie kan veroorzaken. Geen zorgen, je basis is goed en liefdevol, dus het mag er uit komen en zal je dan zelfs een bevrijdend gevoel gaan geven. Hele dikke knuffel

xxx

Vlinder

Mimi,
de laatste tijd is er echt heel veel naar boven gekomen, oude dingen en versere, vanalles om los te laten, ik ben me daar heel erg van bewust, en werk er aan.
ik heb het gevoel al heel ver gekomen te zijn, als het komt laat ik het er zijn en vecht er niet tegen,
dat werkt wonderwel.
Dank je wel, ik had vandaag eigenlijk een hele  fijne dag, liet het gewoon gaan vandaag,
kocht een cadeautje voor mezelf en kreeg bloemen van m,n zoon, zomaar.....  ;D

Dank je  :-*

Sweetie

Hallo Vlindertje,

staven 10, De Toren en de bekers 5,

Wat teveel hooi op je vorkie nemen , bekijk het  eens en doe het in kleine bundeltjes , het hoeft niet in een keer weggedragen te worden , er zijn zaken die je over het hoofd ziet Vlindertje

Suus