Wie zullen ze worden?

Gestart door Blue Birds, april 07, 2024, 12:03:53 PM

Blue Birds

Een vraag wat er van iemand zal worden later, tot wie ze worden?

De keizer   De wereld  Het rad van fortuin?


Deze persoon zal zijn huidige situatie transformeren naar in zijn kracht te gaan staan, een leider in iets te gaan worden??


Wie ziet iets anders?

Anja

Beste Blue Birds,

Ik heb eigenlijk niks aan je uitleg toe te voegen. Dit zal zeker een leider worden, ik denk wel eentje die mogelijk (soms) iets te dominant kan zijn en moet leren rekening te houden met de gevoelens en meningen van anderen.
Met het Rad van Fortuin erbij, denk ik ook aan (in eerste instantie) nogal eens wisselende (leidinggevende) functies en/of reizen/functies in het buitenland (De Wereld).

IK ben wel zeer benieuwd naar de achtergrond van jouw vraag Blue Birds!


ANJA

Blue Birds

Hallo Anja,


Dit is een jongeman ( in de prille 30 van leeftijd )die ik ken. Een gouden hart maar tegenslagen op veel zaken heeft gekend ( wie niet... )
Ik ken zijn verhaal en ondanks wat hij heeft doorstaan en hoe gedisciplineerd moedig blijft doorzetten. Ook al plukt hij na jaren nog steeds de vruchten niet van zijn harde werk. Zijn vader heeft nogal losse handen en toch blijft hij inwonen ondanks om zijn moeder te beschermen en omdat hij haar dankbaar is toen zijn vader hem als tiener rot behandelde, zij in hem geloofde en de dingen bezorgde waar hij van droomde om mee aan te slag te kunnen gaan. Het is een heel lang verhaal maar om het kort te houden, er was gewoon iets in mij die me aangaf die gaat er op een dag staan. En ik wilde gewoon eens bekijken of mijn intuïtie gelijk had. En ik ben er heel blij mee van jou antwoord.  Het klopt dat hij soms koud in zijn emotie is maar misschien dat dit kan omwille zijn achtergrond en zelfbescherming? Nu, wat natuurlijk niet oke is om bot te gaan doen en geen rekening te houden. Hij zei me wel eens iets betreft reizen.... DUS Weer maar eens verrast hoe je vaak dingen naar voor brengt die kloppen.    Warme groet.

Anja

Beste Blue Birds,

Bedankt voor je feedback! Ik ben zeer benieuwd naar de afloop van dit verhaal. Ik hoop dat ik het moment met je mag delen dat hij er op een dag gaat staan!!