Het (naderend) afscheid

Gestart door Anja, oktober 15, 2023, 19:13:51 PM

Anja

1. Zo wilde ik het:.................Kelken 8
2. Zo niet het er nu uit:..........Kracht
3. Hiervan neem ik afscheid:...Staven 7
4. Dit resteert mij:.................Zwaarden 10
5. Zo gaat het verder:............Ridder van Staven


Ik werd meteen het sterkst naar Staven 7 getrokken: weerstand uit de nabije omgeving is/gaat voorbij! Wel, ik kreeg meteen het gevoel dat dit te maken heeft met de huidige "contacten" die ik momenteel met mijn mede flatbewoners heb.
De ruzie die er vorig jaar juni ineens was (zie topics Tijger in mijn Nek en Een heel Droevig Besluit), kan nu weleens in mijn voordeel gaan werken. Ik merk er nog niks van maar ik heb zomaar het idee dat de mensen in mijn omgeving dingen anders gaan zien, ten gunste van mij. Ik weet even niet hoe ik het anders moet formuleren. Het proces gaat langzaam maar gestaag maar toch!
Wat mij nu resteert, is om me niet te laten overrompelen door emoties maar enthousiast en zelfbewust op te treden (Kracht). Weliswaar moet ik me blijven oriƫnteren op een nieuwe woning (Zwaarden 10), toch moet ik daar nog niet teveel haast mee maken (Kelken 8) en eerst maar eens afwachten hoe het allemaal gaat.

Ik ben benieuwd.

Carla


Anja


Anja

Beste Allemaal,

Gisteravond gebeurde er iets bijzonders. Ik zat naar ID te kijken, toen zonder enige aanleiding de tv uit ging. Hij sprong ook vanzelf weer aan! Toen ik nog maar net beeld had, zei iemand op tv dat de tv bij haar OOK weleens spontaan uit gaat!! Wat een timing!! Toeval??? Kan maar denk het niet! Hier zit een entiteit achter!

Vandaag werd ik extra nieuwsgierig en trok ik een kaart voor die entiteit die blijkbaar om aandacht vroeg. En wt trok ik......

*Steven 7!!
Tegenstand uit de nabije omgeving waarvan ik dus afscheid ga nemen! Het kan haast niet anders of de persoon in kwestie heeft op deze manier aandacht gevraagd. Ik weet alleen nog niet hoe en waar men bij mijn tv kan.
Toch blijf ik het gevoel houden, dat de contacten met mijn mede flatbewoners en de rest van mijn nabije omgeving uiteindelijk beter wordt.

Carla

Er zijn sterke universele afstandsbedieningen waarmee je soms allerlei apparaten aan en uit kan zetten, zelfs door muren en ramen heen. Er zijn mensen die dat ook wel leuk vinden.

Anja

Ja, om te peilen wat iemands reactie is. Jammer want mijn reactie was zeer nihil ;D

Carla


Anja

Ja Carla,

Vanmorgen stond er ook een poppenwagen voor mijn schuurdeur! Dit gebeurt me normaal nooit. Met Staven 7 nog enigszins in mijn hoofd, kreeg ik het gevoel dat iemand uit mijn nabije omgeving dus, op de een of andere manier aandacht gaat vragen. Toen stak de twijfel een beetje bij me op: is dit wel een entiteit of (ook) iets anders?
Jouw opmerking kwam dus als een schot in de roos.



Voice-in-the-Wind

Hey, wat een gebeuren allemaal...


Succes!

Grt, Voice in the Wind

Anja

Dank je wel Voice!!

Ik hou jou en natuurlijk iedereen op de hoogte!

Anja

Beste Voice in de Wind en natuurlijk allemaal!

Heden avond 21.04 gebeurde het weer: mijn televisie ging weer "zonder reden" uit en na een minuut weer ineens aan!
Na nog een paar clips te hebben bekeken, besloot in om nog even te gaan kijken hoe laat het is. Ik had ineens echt geen idee meer van uur of tijd. Afijn, ik kijk, was het exact 21.21 uur!
Hoe raar dit ook mag klinken, op de een of andere manier zegt dit getal mij dat het zomaar uitgaan van mijn televisie na vanavond (bijna) niet meer zal voorkomen. Het is voltooid. We gaan het zien.


ANJA

Voice-in-the-Wind

Ok .. interessant... Nou dat het klaar mag zijn :)

Anja

Het is bijna klaar Voice! Toen ik net mijn tv uit wilde zetten gebeurde het weer! Maar ik zei bijna h;e :D



Anja

En net als je denkt dat 'het' klaar is dan komt er weer wat! Gisteravond viel mijn televisie maar liefst zes keer uit! Echt zomaar zonder enkele aanleiding! Maar vandaag deed hij het erg goed, geen enkele uitval dus.....heb ik nu misschien gelijk en gaan de uitvalmomenten stoppen!!

Anja

Ik stuitte toevallig weer op dit topic.

Weliswaar houden mijn flatbewoners nog steeds afstand maar op de een of andere manier ervaar ik. ook zeer langzaam maar zeker, vriendelijkheid. Ik weet in ieder geval even geen ander woord.
Dat ik me niet moet laten overrompelen door emoties is mij inmiddels een stuk duidelijker geworden.