Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

Chris

#660
Aan Marianne

Idd weer die dame...
Geen idee wie mij stalkt...tuurlijk zijn er die mij leuk vinden,maar het moet ook wederzijds zijn he...
En meestal zijn die al gebonden hiihihi
Maar geduld wordt beloond,,,,ga ik maar vanuit he Mattie geeft niet zo snel op ,
Alleen als zij mij stalkt waarom trek ik dan die kaartjes....??? ??? ???

Dankje marianne

sweetmami

Hi lieve Suuz en lieve Mar.... toen ik ze trok  ??? en na jullie duidingen nog steeds ???
Maar goed de dag is nog maar net begonnen....... en het is gisteravond wat laat geworden  ;D dus ik doe het nog niet zo zwaar of moeilijk...voel me juist heel zen hihihi :-*

dameblanche

die mop van die 2 borden tomatensoep die naast elkaar op de tap staan in een [eet]cafe
zegt de een tegen de ander; zullen wij vananvond eens heerlijk van bil gaan....
zegt die ander; nee helaas ik ben gebonden..........................

Chris

En zo'n borden krijg ik nu altijd.... >:(


angels

@sweetmami / marianne

tja controle freak...zeker herkenbaar, maar wel een heel stuk minder dan vroeger
maar weg is het niet,maar gelukkig nu dusdanig leefbaar
ik kon bv vroeger niet eens op vakantie omdat er dan een ander de hond uit moest laten
tegenwoordig vertrek ik wel , alleen 2 weken voor vertrek moet een ander 1000x aanhoren hoe hij/zij de route moet lopen,en waar en wanneer de hond zijn eten moet krijgen
en ik leg natuurlijk voor alle zekerheid nog een briefje op tafel, eenmaal op plaats van bestemming kan ik het loslaten..
ondertussen zijn we al jaren ergens naar toe aan het werken,en we knokken er idd hard voor
hebben er al veel energie en geld in geinvesteerd, de overeenkomst is nu nog niet zichtbaar,zo ook de heer die regelmatig in de kaarten verschijnt nog niet,toch geloven we beiden dat we ons doel gaan bereiken,omdat ik en mijn man overtuigd zijn dat daar mijn/onze toekomst daar ligt

Chris

@Rianna

Nog steeds die strijd in het bovenkamertje,geen rust kunnen vinden...knop moet om (makkelijk gezegd he)Door te blijven prakkedenken houdt je het geluk op afstand..

@Marianne

Mooie veranderingen op je levenspadJe hebt schoon schip gemaakt,uit je holletje gekropen klaar voor nieuwe hoofdstukken,waar je lekker speels mee omgaat

@ Sweet Mami

Je ziet de sterren weer vanuit je torentje
Je energie komt weer terug.Knal de deur achter je dicht en feel free...Lekker meedobberen op de golven des levens

Gr Chris

Chris

aan suzy

Had jhezelf geen kaartjes gelegd?Kan ze niet vinden..
Ik weet idd niks van die dame oh er zijn leuke genoeg he maar ik hoef de kerel er niet bij  ;D ;)
Ook geen idee in welk opzicht ik voor een beslissing sta,dan zou ze mij wat meer moeten laten weten,merken...

Dankje Suzy
Grts Chriz

Sweetie

ik zal ze erop gooien Chris,
35 anker + 25 ring + 8 kist = 32 maan

Hihihi ja dat kan ik best begrijpen Chris
Ze staat misschien ergens klaar voor jou
nu ja je trekt toch elke dag 1 dame is toch al iets
grts Suzy

Chris

Aan suzy

1 lady a day keeps the doctor away zullen we mnaar zeggen ... :) ;)

Jouw kaartjes...

Beetje vastgeroest..?Daar lijkt een einde aan te komenHier wordt gevraagd je hart te volgen..Open te gooien
Het universum zit vol met geluk en liefde,maar je moet er wel voor uit je hokje komen

Gr Chris

sweetmami


@ Sweet Mami

Je ziet de sterren weer vanuit je torentje
Je energie komt weer terug.Knal de deur achter je dicht en feel free...Lekker meedobberen op de golven des levens

Gr Chris
[/quote]

Yeps dames, sorry maar ik hou t voor vandaag op de duiding van Ons Chris hihi
Ik voel m. Die golfen zijn nog steeds te heerlijk. 8)


Sweetie

@Chris

Vastgeroest Ikke ??  ik volg mijn hartje en ik ben heel gelukkig
denk dat mijn ventje niet graag zou hebben dat ik uit mijn hokje kom  :D


dameblanche

Citaat van: Chris op april 25, 2012, 10:47:56 AM
En zo'n borden krijg ik nu altijd.... >:(
er zitten toch wel balletjes in niet chris?????
soep zonder ballen is ook maar niks

dameblanche

ha daar komt suus ook met haar kaartjes , suus kijkt eerst even het katje uit de boom nietwaar, na lang aandringen hakt zij de knoop door met een gezicht van;  ja ZIJ willen het toch???

je gedachten gaan over een stabiele doch bestendige relatie...emoties even onder de loup nemen, door wat afstand te nemen ;)

rianna


@Marianne
nee dat is zo maar ik denk toch dat veel mensen o.a ik er veel plezier aan beleven hoor
en vandaag goot het pijpestelen dus naar buiten was er niet bij
dank je wel
liefs Rianna

rianna

@Suzy
daar kan ik me helemaal in vinden
dank je wel
liefs Rianna