Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

kreeft


hard blazen kreeft maar wel richting westen, hier schijn gelukkig de zon...
die valse schijn is hetgeen je je zelf oplegd.....
het is je algemeen wantrouwen wat als een sluier om je heen hangt...
toch gaat er nog een verhelderd gesprek komen omtrent werk....

@marianne,
de zon is inmiddels doorgebroken, mss heb jij nu de regen  ;D
er zal zo'n gesprek moeten komen, want het houdt gewoon niet op  ::)
zo kun je niet anders dan wantrouwen kweken, ze zijn ook niet te vertrouwen  >:(
enfin, hopen
dank  :-*

dameblanche

tot de tèng gewapend, op deze laeftied hôbbe veer al veur heitere vuure gesjtange..neet?? :-\
tuulik, de lees tich toch neet ômbloaze....http://youtu.be/TVCKvDQnnag

sweetmami

Thx lieve Mar, ja zo is t lief, en dat gezegde past mij wel hihi  :-*

assie63


@marianne
ja ja alles gaat zakken, nog ff en we lopen weer in een luier  ;D, ja er zijn inderdaad wensen in vervulling gegaan, ja zekerheid op werkgebied is erg fijn, tja zou leuk zijn een uitnodigig van een heer, hihi nee ik ga niet naar de heren wc, ik blijf niet in mijn torentje zitten hoor, dus dat komt wel goed, dank je assie xx


rianna

@Marianne
dat zullen we moeten afwachten  hij is zich nog nergens van bewust
dank je wel
liefs Rianna

kreeft

morgen  :)

ruiker, roede, slang =brief

er is onenigheid, maar er komt een bericht

fijne zondag iedereen  :-*

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

16 ster-2 klaverblad-13 kind=31 zon

goh eigenlijk de 4 mooiste kaarten van de lenormand, geluk en positiviteit voor een kind, of een mooi nieuw begin wensen komen uit

dameblanche

niets is wat het lijkt kreeftje,
je bent wel in staat te handelen vanuit een de rust, maar de rust gun je je echter niet....
gedachten maken overuren, staan zelfs s,nachts niet stil....

dameblanche

ja je kunt het niet beter treffen assie,

op een kinderlijke manier steeds de hoop blijven houden dat alles als sneeuw voor de zon kan verdwijnen...
en dat is toch iets wat we nooit mogen verliezen.......onze onschuld het ontdekken, een stapje verder zelfs...het innerlijke kind....koesteren in onszelf....

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
26 = het boel
5 = de boom
30 = de lely
samen 25 = de ring
er zijn dingen die ik nog moet ontdekken wat betreft de gezondheid
via een dokter hoor ik het verband
liefs Rianna

arend

Bedankt Marianne, 't ja is niet makkelijk om op den duur nog te weten wie dan nog wél te vertrouwen is maar 't ja idd ik merk ook steeds vaker dat een woord geen woord is voor anderen. Je zou denken dat je na al die jaren wel tegen een stootje kunt maar 't blijft toch altijd ergens een onverwachtse slag raar maar waar maw ik blijf toch nog altijd optimistisch maar toch wordt mijn vertrouwen weer maar eens geschaad, nu in het andere geval zou ik misschien plat blijven liggen ipv telkens rechtop te gaan staan dus is misschien zo slecht niet maar enfin hoop doet leven.  ::)

Goeiemorgen trouwens op deze wolkenbevolkte morgen,
voor vandaag, het kind viel op de grond tijdens het schudden (ik schud nogal enthousiast  :P)
toren, vissen op pk en ring: samen de wolken

amai, als het geen muizen of bergen dan zijn het wel weer wolken of torens damned ik wil gewoon een job  :-\, enfin die zal wel niet komen aanwaaien 's zondag zeker.
Prettige dag nog allemaal  :-*.

Chris

Moggel



Visse-Beer-Dame=Wolken

ff verder neuzen...
1) Vissen - Beer - Vrouw - Wolken
2) Kindje - Lijkkist - Anker - Tuin
3) Berg - Slang - Toren - Roede
4) Heer - Boek - Lelie - Vogels
5) Hond - Tuin - Wolken - Lijkkist

???

gr chris

dameblanche

ja rianne, je moet weten dat lichaam en geest een zijn, het een kan niet zonder het ander, dus een ziekte een aandoening komt nooit uit de leucht vallen...
de boom geeft aan dat er iets niet in orde is het boek , wijst naar het hoofd, denken, prakkezeren, ring geeft ook de bloedsomloop aan, migriane...
bloeddruk is te hoog, je evenwicht is afhankelijk te zeer hoe anderen zich opstellen t.o.v. jou...je voelt je dan slachtooffer, gaat piekeren, je lijdt...
je voelt je buitengesloten, maar je bent het zelf die zich buitensluit...je voelt je als een harlekijntje aan een draadje...
leef daardoor niet te veel in je hoofd, in ontkenning van je lichaam of jezelf buitensluitend....
de lely is ook een zuiveringskaart














dameblanche

vissen-beer-dame..
relatieve rijkdom chris,
je hebt meer in je dan je denkt, wees wat meer overtuigd van jezelf, je kunnen en ook het binnenhalen van succes...
je biekijkt het wel eens te veel met een negatieve blik, je zult jezelf onder handen moeten nemen....
bij de kladden of bij de lurven, het is  al maar je het vlugs bij komt..

http://youtu.be/NodzierzL40

klaproos1945