dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

#375
Joh wat vind ik het fijn dat jullie je berichtjes achterlaten, er roert zich heel veel in mij, en het helpt me het duidelijk te krijgen..

@Marianne, ik heb alles wat ik belangeloos doe en heb gedaan afgerond, ik ben niet van plan weer opnieuw hierin mee te gaan, maar het is fijn dat je me weer even wakker schud.
@ Susy, ik heb geen fijne sfeer op m,n werk, het is gewoon ongezond voor me, dus op zoek naar een uitweg.
@ Angel, voelt idd zo, vanavond ben ik gesterkt in mijn overtuiging
@ Eve, dubbeltje op z,n kant ....weet niet of dat het was, maar voelde me echt niet op m,n gemak vanavond... nare situatie....

dank  :D

Vlinder

Helemaal brak, maar goed dat was te verwachten vandaag opladen voor nog een avond werken; de keizerin, de ridder van pentakels, de keizer

Ik ga vanuit een rustige houding orde brengen in de situatie...  :)

Sweetie

Vlindertje
hebt man , vrouw en kind genomen vandaag

keizerin, de ridder van pentakels, de keizer
op en top vrouw , creatief zijn vandaag om met je mannelijke krachten om te gaan , je leidt het kind doorheen een stilstand ( je innerlijke kind )

Suus

Vlinder

@ Susy,
Ja zeker het innerlijk kind ... je voelt het goed aan, dank je  :D

Liefs Vlinder

Vlinder


Vandaag kaart; De Zon

Weer een kind...nu op een paard  :D

Sweetie

Wauw Vlindertje

En genegenheid e, vreugde en warmte die ze brengt !
Geniet ervan

Ik heb ze ok gehad , veel buiten bezig geweest en het deed me heel goed , ook contact gehad en het gaat erop vooruit  ;)
Bedankt  :-*
Suus

Vlinder

Susy,
warmte en genegenheid... echt wel..
heerlijke dag gehad...  dank je  :-*

dameblanche

je hebt momenteel de energie en het enthousiasme weer verkregen om je doel weer te kunnen realiseren, ligt het aan het weer?

Vlinder

Of het aan het weer ligt, dat zou best eens kunnen Marianne.

vandaag;
koning van pentakels, de hogepriesteres, de koningin van staven.


Ha, precies wat bij me past, geeft goed de sfeer weer.... ;)


dameblanche

van de koning van pentakels door middel van de hp naar de staven koningin..
de staven koningin weet haar energie heel goed te gebruiken, zij koestert ook de verkregen energie, en weet dat zij er hard voor moet werken om haar eigen energie in goede banen te kunnen leiden, want als jij goed in je energie zit, kun je ook met ene vuist op tafel slaan, kun je wilskracht tonen, durf je voor jezelf op te komen, de koning van pentakels zit een beetje vastgeroest op zijnen zetel, hij vind het wel best zo allemaal, maar je onderbewustzijn speelt op.....

Vlinder

Marianne,
Ik ga er achteraan, de koningin van staven die staat me prima aan.
Dank
:D

Sweetie

Vlindertje,

koning van pentakels, de hogepriesteres, de koningin van staven
op je gemakje beslissingen nemen , gezag heeft de koning en met de hoge priesteres wil je meer  gaan ,uitzoeken , de koningin is een gevoelige dame die houdt van creatieve dingen

Suus

Vlinder

Susy,
Op ,mn gemakje, lekker bezig en beslissingen nemen, alles komt op z,n pootjes terecht.
Dank je

Werkweekend voor de deur, 2 avonddiensten;
Kaartjes voor het weekend getrokken;

Hogepriesteres, staven 5, en bekers 9...

Goede sfeer, en tevredenheid dit weekend.

Sweetie

Vlindertje,
Hogepriesteres, staven 5, en bekers 9...

je komt hoger te staan en doordat je hoger gaat staan komt de overwinning omdat het vanuit je binnenste komt , de dankbaarheid die je geeft en terug krijgt .. mijn gvoel

Suus :-*

dameblanche

de hoge priesteres die haar intuitie meer zal moeten gaan volgen, er heerst nog te veel onrust in jezelf.
je maakt momenteel een innerlijke groei door en plannen lijken toch uit te gaan komen, waar je de vruchten van kunt gaan plukken over een 2, 3-tal maanden!