dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

Ik weet het   ;D dank je  :-*

Mimi88

Beetje laat.. maar ook jij, top geduid op mijn topic. Echt ik dacht vanmiddag hm.. maar het is echt helemaal uitgekomen. Dat zijn toch de leukste tarotdagen he.. mits het idd fijne duidingen zijn!

Jou kaartjes, hoop dat je je goed voelt. Lange reis achter de rug, maar je mag vertrouwen hebben dat in er fijne dingen staan te wachten op je. Sterren zijn ver weg, maar wel prachtig zichtbaar. Zeker in het donker.

Liefs xxx

Salsafret

Ha Vlinder, twee mooie kaarten zeg:-)). De overwinning en het succes en de ster die  je er lang van laat genieten. Mooi hoor!

Vlinder

Mimi, Dank je wel; voelt ook als een lange reis, en eindelijk ben je er dan he,
en mag je aan de volgende reis beginnen :D

en maakt helemaal niet uit wanneer je een berichtje achter laat, altijd goed hoor! ;D


Vandagg de 10 pentakels en wat helpt; de bekers koningin.

Eveningstar

Hoi Vlinder!

heel belangrijk voor je... buikgevoel volgen en handelen hiernaar, om zo je innerlijke rijkdom te bereiken.  :D

Succes! You can do it! Go for it!

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Hi lieverd,

Pentakels 10 en bekers koningin;

Veel gevoelens die in je omgaan, proberen het overzicht erop te bewaren en inzien wat jou gevoelens zijn en wat er door je gedachten wordt neergezet als 'jou gevoel', maar ook wat er van boven bij je binnenkomt. Intuitief. Hoop dat je me een beetje snapt hihi..

:-* :-*

Vlinder

#126
Snap u helemaal Mimi,  je bent nogal actueel met je duiding  ;D
er komt heel veel binnen, de puzzel stukjes passen in de puzzel, en ik ben ook die puzzel.... inzichten hier, en daarvan ben ik van onder de indruk...  ??? 8)

Vlinder

Lieve dames, was een gevoelige dag, maar met een trots gevoel, het kwam door een helder inzicht,
dat deed me deugd, was er eigenlijk een beetje ondersteboven van, maar dat was eerst even...'

bedankt :-*

Sweetie

Hoi Vlindertje ,
de 10 pentakels en wat helpt; de bekers koningin.

Genieten van alles wat om je heen is , je bruist van energie en laat je gevoelens lekker stromen

Suus

Vlinder

heb de gevoelens lekker laten stromen Susy, dank je wel..

Voor vandaag de Zegewagen er bij gepakt, en wat mee werkt is de zwaarden koning

Fijne dag allemaal, het sneeuwt weer!

Mimi88

Hi Vlinder,

Fijn zeg!!!

Jij weet vandaag helemaal wat je wilt, go for it!!!! Er is duidelijkheid en overzichtelijkheid geschept. Fijn.

XXX mooie dag lieverd :-*

Sweetie

Hoi Vlindertje

Zegewagen er bij gepakt, en wat mee werkt is de zwaarden koning

Stevig vast houden , voorzichtig en niet te vlug want het is weekend en dan mag het al wat langzamer aan gaan , de zw koning mee met de zegewagen en deze weet perfect waar hij jou naartoe moet leiden

Suus

heleen

gevleugeld Vlindertje.

Je schrijft dat je de zegewagen en de zwaarden koning erbij hebt gepakt. Dus je gevoel is dat je pentakels 10 en de koningin (nog) niet hebt afgesloten. Toch zijn de kaarten van vandaag van een ander kaliber dan van gisteren. Mannelijker, en minder emotioneel. De koningin bekers, is verruild door de koning van de zwaarden. 2 hofkaarten. De zegewagen geeft aan dat je vooruit wil naar de sterren. Weer de lucht in om heerlijk te kunnen fladderen. Wat houd je tegen dit te doen. Het luchtruim is geopend, en zowel bij de koningin bekers, zie ik vleugels, bij alle engeltjes op haar troon, als op de zegewagen zie ik vleugels, en de koning van de lucht geeft je toestemming zijn element (lucht) te gebruiken. Pentakels 10 is inderdaad een heel aardse kaart, maar de verborgen elementen geven aan dat je mag dromen en zweven. Vlindertjes horen nu eenmaal te vliegen (en niet te roken)

Heleen.

Vlinder

Ja da,s waar Heleen, nu zou ik zeggen ja, vanmorgen nog niet, gister was een pittige dag met een groot inzicht voor mezelf, dit was ik nog aan het verwerken en stond vanmorgen op na zeer onrustig te hebben geslapen,
Ik ging me vandaag wel steeds beter voelen en dit heeft ook te maken met berusten en aanvaarden...en toen heb ik dus wel de vleugels uitgeslagen... was wel koud hoor  ;D

Dank je wel lieve Helena

dameblanche

de zegewagen vertelt me dat je de teugels strak in handen hebt, wij zeggen hier; wat je voor hebt heb je nog niet na......
alles is ietsie te strak op het doel gericht vlinder, je geraakt je spontaniteit een beetje kwijt