Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:27:49 PM

kristina1975


Eveningstar

Ooo Kreeft ook al... ja dan zijn we met zijn 4en! Hoe groter de hoop, des te meer pret!

Opnieuw opvallend dat het samenloopt... ;) .

Ja, Suus! Ook dat zie ik al gebeuren... allemaal vrienden bij elkaar!

Believe, hallo! Ook jij mag er gerust bij hoor ;) . Heb jij ook bij toeval de Keizerin getrokken vandaag? In ieder geval ... kom er gerust bij ;) .

Liefs,
Eveningstar


Eveningstar

Dank je wel, Marianne!!

By the way... André an Duin heeft een paar hele mooie liedjes vroeger gezongen. O.a. Tijd voor de laatste ronde... .

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

een laatste ronde geeft vaak kippevel.....................
http://youtu.be/XsU4YSTgUCA

Eveningstar


Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaartjes voor 21-8-2012 --> 2-1-3:
Staven Vier + De Kracht + Staven Heer = Zwaard Zeven / MC = Staven Zeven

Ook vandaag opnieuw een leuk stel cijfers, nl. één van de 7s. Daarenboven zijn er vele Staven aanwezig... .
Me extra aarden vandaag kan zeker geen kwaad... in mijn kracht blijven staan, is ook een opportuniteit, die ik niet afsla, genieten van al wat is en vooral van het afgelopen werk, is volop bezig, geloven, dat ik het leven of de situatie aankan, ontbreekt evenmin.
Kortom... tijdig handelen, in mijn kracht blijven, kat uit de boom blijven kijken en volop genieten van al wat is.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Zieltje
Staven Vier + De Kracht + Staven Heer = Zwaard Zeven / MC = Staven Zeven

Mooie kaart de staven 4
je hebt hard gewerkt om te staan waar je nu staat , nu kan je genieten , de kracht in jezelf heb je gevonden samen met je ventje die houdt van alles rond jou heen en verdedigen jullie plekje
Suus

dameblanche

jezelf versterken..je hebt je eigen mijlpaal bereikt, waardoor je je wilskracht iets meer kunt uiten..

Eveningstar

@Zielenvriendin
ik kan enkel maar beamen wat je zegt. Dat past helemaal  :D .

Thanks!!

@Marianne
Ik kan je ook heel goed volgen, Marianne ;) .

Dank je wel hé!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaartjes voor 22-8-2012 --> 2-1-3:
Bekers Acht + De Keizerin + Zwaard Vijf = Staven Zes MC = Munten Heer

Ik ben ook helemaal anders opgestaan, dan gisteren. En ik merk hoe de kaarten daar min of meer in overeen stemmen... .

Opnieuw de Keizerin, die eruit floepte. Nu geflankeerd door andere kaarten... .

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

floep flope ...de keizerin...

mogelijk weer kunnen groeien als je de brug overgaat, het oude achterlaat wat tniet werkt.....hierbij moet je over je eigen grenzen heen...,

Sweetie

Hallo Zieltje

Mo gouw zeg
wat heb ik die van jou en mij zijn  :D ja de keizerin

Bekers Acht + De Keizerin + Zwaard Vijf = Staven Zes MC = Munten Heer
je gaat op wandel om meer te ontdekken de kracht en het licht heb je mee van het universum, zij helpen je daarbij je bereid je al voor op hetgeen dat komt , je geeft niet op en zal door je harde werk je doel bereiken, daarna kan je op je troontje gaan zitten en genieten van de kwaliteit die je aan je leven hebt gegeven

Suus  :-*

Vlinder

Bekers Acht + De Keizerin + Zwaard Vijf

Lieve Star,
waar heeft de Keizerin het moeilijk mee, waar kijk je niet naar om, en wat geeft jou niet de voldoening die je had verwacht ?

Liefs Vlinder

Eveningstar

@Marianne
De oude zaken, waar je niet van verder komt, loslaten, is een mogelijkheid, waarvoor je kan kiezen. Het is in ieder geval een zaligheid, om vooruit te komen :) .

Thanks!

@Suus
Vandaag op wandel geweest en idd bewust me voorbereid daarop ;) . Grappig!
Dat genieten... mmm... heerlijk!

Dank je wel!

@Vlinder
Ik bedenk me de hele dag al waar ik naar om kijk... ik heb voldoening ervaren voor het werk, dat geleverd is vandaag... .
Naar mijn rekening... daar wilde ik gisteren al naar gaan te kijken en dat heb ik nog niet gedaan... . Emotioneel gezien... ik zou het echt niet weten... .

Dank je wel hé!

Liefs,
Eveningstar