Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

kasteel

Gestart door mieke, september 27, 2012, 09:45:08 AM

mieke

de avond is gevallen en het is reeds donker ,ik zit op een mooie plek aan een weggeltje in het gras ,ik kijk in de verte en in de wolken staat er een prachtig kasteel met toretjes en daarachter fonkelen de sterren ,ik voel me heel gelukkig !weet iemand een beetje uitleg daarover grt mieke  :-*
MIEKE

Ricca

Citaat van: mieke op september 27, 2012, 09:45:08 AMeen prachtig kasteel met torretjes

Een kasteel met torretjes? ::) Of bedoel je torentjes?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

mieke

hallo ricca !
ik bedoel een kasteel met toretjes ha ha sorry een fout van mij grt mieke ;D
MIEKE

Ricca

Lieve Mieke,

Echt een dromerige droom... een sprookjesachtig kasteel in de wolken... een veilig toevluchtsoord hoog in de lucht... Ik dacht meteen aan de Inner Childkaarten, een tarotdeck over het innerlijke kind, met op veel kaarten een kasteel in de lucht. De droom gaat volgens mij over het kind in jezelf en over het veilige universum.

Kinderen maken zichzelf in hun spelletjes vaak met opzet bang, want het is natuurlijk reuze spannend om te fantaseren over een boeman in de tuin. Maar op het moment dat moeder roept, is de boeman meteen verdwenen en keert het kind terug naar het veilige universum van thee en koekjes. Een kasteel dat veiligheid biedt, kun je vergelijken met de Grote Moeder of met een Thuis. Op het moment dat je het kasteel ziet, vergeet je al je eventuele zorgen (de boeman in de tuin) en voel je je heel gelukkig. :)

Als volwassene heb je de veiligheid van de jeugd achter je gelaten, maar het plezier uit die tijd en het onbevangen vertrouwen in de goedheid van het universum (de fonkelende sterren op de achtergrond) leven voort in het kind in jouzelf. Als zich in je leven problemen voordoen, weet dan dat dit bij het 'kinderspel' van het leven hoort, maar ook dat je altijd veilig bent. Het kasteel wil jou hieraan herinneren.

De vele torentjes van het kasteel zijn als voelhorens naar boven gericht. Ze wijzen optimistisch, bijna juichend naar boven, naar het universum. Zelf zit je in de droom op het gras en je hebt contact met de aarde. De droom laat jou ervaren hoe 'kinderlijk' eenvoudig het kan zijn om op aarde gelukkig te zijn.

Uiteindelijk zul je, als je terugkeert naar Huis, om door God te worden ontvangen, jezelf verwelkomen met liefde en begrip - en misschien wel met thee en koekjes. :) Maar je hoeft daar niet op te wachten, want je kunt ook nu, op aarde, jezelf met liefde en begrip aanvaarden. Als je erop vertrouwt, dat alles naar God toe beweegt, krijgen de hindernissen in je leven vanzelf een andere vorm en betekenis.

En omdat ik nog wat taartpunten over heb, is deze voor jou... voor het wachten. :)


Liefs van Ricca
From Ricca with Love

mieke

hallo lieve ricca  :-*
hoe mooi en zalig klinkt de uitleg net zoals het ervaren van mijn droom ,ik dank jou dan ook hartelijk
voor het duiden ervan vele warme grt mieke  :-*
MIEKE

Bianca

Hoi Mieke,

Ook voor jou eventjes gekeken wat dromen over een kasteel eventueel kan betekenen.
Zie hieronder....

Als je een kasteel ziet in je droom symboliseeert dit beloning, eer, erkenning en lof voor wat je bereikt hebt. Het voorspelt een gelukkige toekomst, omringd door de liefde van (jouw) kinderen, gulheid van buren en het comfort van vrienden. Je zou zelfs voorbestemd kunnen zijn voor een belangrijke, machtige positie.

Liefs, Bianca

mieke

hallo bianca !
wat een mooie uitleg zeg  over de droom met het kasteel,ik hoop dat het uitkomt ,maar over die tsunami is het dan juist weer niet al te best ,ik heb inderdaad geen zelfvertrouwen ,en ik ben gestalkt met de telefoon
die toch op mij begint te werken ,maar al bij al bedank ik jou van harte voor uw duiding bianca warme grt mieke :-*
MIEKE