Wie gelooft dit of heeft wel eens gedaan..?

Gestart door roro, juli 29, 2010, 09:03:58 AM

roro

Hai mensen!

Was beetje ana googlen over dromen.
En vond wat over soort lucide dromen, ben er zelf niet echt in thuis maar dat is dat je dan ook in je droom naar iemand in zijn droom kan verschijnen en ook boodschappen kan geven.

Iemand die dit geloof of wel eens heeft gedaan.?

Vond wel erg apart aan ene kant want dromen zijn best prive maar ik heb zelf wel eens gehad dat ik wist dat iemand over mij weer aan het dromen was.

Anyway was benieuwd naar jullie meningen.

Liefs x Ro

unyvs

Ik geloof er wel in (geloof ik, grijns...). Maar ik heb ook beschrijvingen gelezen over hoe je dat dan moet aanleren (lucide dromen) en dat leek mij heeeeel veel werk...!

danseres

Dat je bij iemand in zijn droom kan verschijnen lijkt mij een beetje een sterk verhaal. Voor mij zijn lucide dromen, dromen waarin je bewust bent dat je droomt. Dat heb ik wel gehad ja. Dan wist ik dat ik droomde en sprak dat dan ook uit in mijn droom en gaf dan weer een hele andere richting aan mijn droom omdat ik dat leuker vond bijvoorbeeld. Zo zijn er nog meer vormen van lucide dromen.

Die andere dingen waar jij het over hebt gaan heel ver. Ik geloof niet dat jij de gedachten van iemand anders kan beinvloeden, zodat jij in zijn/haar dromen verschijnt.. :-\

roro

hee hee,

allebei dank voor reactie.

Ik heb beetje gelezen over lucide dromen en heb zelfs wel eens dus gehad, dat ik dacht, huh droom ik nuvond dat wel interessant maar voor de rest of dromen dat je weet dat die gene over je droomt, maar is dat dan ook lucide dromen?

@Danseres, ik heb nergens genoteerd gedachtens beinvloeden denk dat je dat hebt van inception haha..
Ik geloof daar zelf persoonlijk namelijk ook niet in, zou dat ook veelste ver vinden gaan.
Maar dus boodschappen aan iemand geven, dat bedoelde omdat ik het zelf namelijk wel eens heb gehad en ik vroeg me dat af...

liefs