Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

stralingen

Gestart door Miranda24, juni 03, 2005, 12:05:19 PM

Miranda24

Vannacht had ik me een beetje een vreemde droom....Weet ook niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd...

Ik was thuis en een paar mensen kwamen bij mij over de vloer.. spraken wat met elkaar... en dat ging uren door zo...
Totdat ik meegenomen werd in een bepaald soort cabine, de lucht in....
Kwam op een soort van plateau te staan... ik keek naar benee , en zag dat ik gewoon honderden meters in de lucht stond.....
Ik deed op een gegeven moment een apparaat aan , waardoor er felgroene stralen vanaf kwamen.. en dat voor over 8km lengte....Zonder da tik het doorhad, zat ik weer in een auto gewoon op de weg en zag die stralen overal overheen gaan , alsof iedereen werd gescand...Op het moment dat die straling door mij heen ging, was de droom voorbij.......

wat moet ik me hierbij voorstellen?kan iemand mij misschien helpen dit wat duidelijker te krijgen .. heb de laatste nachten best wel vreemde dromen , maar deze vond ik het apartst.

liefs Amatiël

Palomino

Hi Amatïel,

Vanuit de lucht heb je een goed overzicht, je beperkt je niet tot details maar je overziet het geheel.
De 8 in de 8 kilometer felgroene stralen geven de oneindige beweging en daarmee groei weer.
De auto op de weg staat voor jou die haar eigen pad volgt.
Het scannen staat voor het doorzien, het doorhebben, begrijpen...
( Dit was even een hele spontane associatie)

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Ricca

Lieve Amatiël,

De mensen in het begin van de droom zijn waarschijnlijk allemaal verschillende kanten van jezelf. Ze zijn urenlang in gesprek en dat bevordert natuurlijk de innerlijke harmonie. :)
Vervolgens word je meegenomen naar een hoog plateau, een hoger niveau van bewustzijn, vanwaar je een groter overzicht hebt. De cabine doet me denken aan de capsule die elk bewustzijn omgeeft. Het hoog opstijgen is een droombeeld dat hoort bij het hartchakra. Vanuit een hoger, vrij gevoel kijk je naar je leven of naar een situatie... Ook de kleur groen hoort bij het hartchakra. Het is een kleur van kalmte, innerlijke rust en van liefde, onzelfzuchtigheid, medeleven enz. Ik zie het groene licht als een helende en groeibevorderende energie. Je zet zélf het apparaat aan dat het groene licht uitstraalt, dat is belangrijk.

Daarna ben je ineens weer terug op het gewone bewustzijnsniveau, daar waar het licht zijn werk moet doen, en je zit in de auto (ego). Je wordt overspoeld door het licht, dat door je heen gaat en alle storende invloeden van het dagelijkse leven wegneemt en naar de aarde laat vloeien. Dan kan de groei plaatsvinden... Het lijkt in jouw ogen alof je gescand wordt, maar ik zie het als een krachtige groei-impuls die je jezelf gegeven hebt.
Het is in ieder geval een positieve droom.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love