dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

@ Eve,
ja klopt hoor...
Het kost me te veel, maar het zorgt ook voor broodbeleg....
Zit in een lastige positie..

  ;)

Sweetie

Vlindertje,

Koningin munten/ munten 2/ munten 9

Dapper wil je verder , je bespeelt je evenwicht , kijkend hoever je kan gaan in de veranderingen en toch wel zorgen dat je op tijd je rust vind Vlindertje ... er zijn bloemen genoeg op je pad waar je even op kan gaan rusten

Suus

Vlinder

@ Susy, ja rustig aan gedaan, om in balans te blijven, dank je


Vandaag; De toren/ de Kluizenaar/ 6 van Munten...

het wordt een fijne mooie dag vandaag. Its My Birthday... :D

Fijne dag

Eveningstar




                                                       Happy Birthday!!!

Sweetie

Ma Lieve Vlinder wat fantastisch nieuws

HAPPY BIRThDAY !!!

http://www.youtube.com/watch?v=wqOhH750g6s

De toren/ de Kluizenaar/ 6 van Munten

iets doorkruist je plannen , door iets wat je niet ziet/zag komen , je wil je liever eens terug trekken vandaag , misschien krijg je iets vanuit een gebouw , de toren lag gisteren ook in de LN kaartjes

Suus :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Eveningstar

Ik kom straks even langs voor je kaarten! Ga nu vertrekken.
Kus

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

lieve susy,
ha, ik krijg wat uit een gebouw.....ZZ?
gistermiddag kreeg ik een heel mooi sms-je wat me super blij heeft gemaakt...Uit een schoolgebouw...
kreeg ook veel cadeautje,s van de kinderen, maar er was ook even een onverwachts geharrewar ergens over dat was jammer...

Dank voor je reactie en de vele kussen  ;D

Vlinder

vandaag munten 9,

Heb de hele dag al een heel rijk  gevoel, ook op m,n werk een evenwichtig tevreden gevoel...

Liefs Vlinder

Sweetie

Vlindertje Lief

munten 9

Je mag even uitrusten en je mag gaan genieten van wat je gepresteerd hebt, je bent trots op jezelf en er komt waarschijnlijk goed nieuws aan ....

Suus :-*

Vlinder

#489
goedemorgen;
Voor de maandag; zwaarden 3/ staven 9/ staven 6=  bekers 6

iets wat me pijn doet, herinneringen, er mee dealen en er goed doorheen komen...

Fijne dag

Eveningstar

Hoi Vlinder,

beslissingen nemen, die ontnuchterend zijn en die je toch wel wat pijn doen. Heb je een bedrogen gevoel en sluit je je daarom ook af van het netwerk om je heen?
Komt het erop neer, dat je mag geven en nemen? Alleszins een goede afloop lees ik ook.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Vlindertje,

zwaarden 3/ staven 9/ staven 6=  bekers 6

Eeehh , er steekt iets en het weegt zwaar maar je werkt eraan en er komen goede vooruitzichten , je maakt er het beste van en je behoudt mooie herinneringen

Suus  :-*

Vlinder

#492
@eve, ja me afsluiten soms, is ook zelfbescherming, soms flinke tegenwerking maar een goede afloop,
voor mij, omdat ik het heft in eigen handen neem...

Dank je

@ Susy, soms spelen er dingen die veel ouder lijken dan ik me kan herinneren, en toch mag het verwerkt worden, iets moois was er ook op m,n pad vandaag... Dank je

Liefs Vlinder

Vlinder

Goedemorgen;
vandaag een andere sfeer... Keizerin/Dwaas/ koning van kelken

Fijne dag, Vlinder :D

Eveningstar

Hoi Vlinder,

Langs de ene kant gaan voor groei, maar op een eerder speelse wijze (Je niet druk maken in de situatie, die zich voordoet.).
Blijf je emoties de baas  ;) .

Liefs,
Eveningstar