dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Mimi88

Hi lieffie,

Vanuit een stukje twijfel weer weten en ervaren wat goed is. Stabiliteit en zelfvertrouwen komt weer helemaal mooi terug. Let wel op dat je ook tijd voor jezelf neemt, de pentakels 2 zegt mij hier dat het een en ander misschien nog iets kan wankelen, dus let goed op je eigen hartje. Dikke kus meid

Eveningstar

Hola Vlinder,

met mogelijkheden spelen... wikken en wegen en dan krachtig handelen, nadat bepaalde ingevingen tot bij je gekomen zijn... .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Vlindertje,

Pentakels 2/ de kracht/ de Ster

spelenderwijs , doorgaan , je hebt de kracht en je hebt de liefde om je heen , je weet wat je kan Vlindertje

Suus

Vlinder

Dames,,, ja verder met inventariseren, ingevingen, plannetje,s en daarna er mee aan de slag,
Nu de verzamel en speel fase nog...

Hartelijk dank  :-*

dameblanche

evenwicht gaan zoeken en hervinden, waarbij je kracht zal moeten gaan aanboren, kracht een van de hoofddeugden van de grote arcana.
j bent er al een poos mee bezig, het is een verwarrende tijd, maar toch ligt er verandering in de toekomst...
probeer die kracht goed te gebruiken.

Vlinder

hee Marianne,
Fijn je  berichtje,
dat gevoel heb ik ook wel ja....eigenlijk had ik verandering niet verwacht maar het dient zich wel aan, dus toch er voor gaan het roert zich ik ben er mee bezig...

Vlinder

vandaag de Zegewagen

Fijne dag ;)

dameblanche

stand van zaken zijn moeilijk te handhaven, er dient dus een verandering aan te komen...
om te zegevieren, moet dus hard gewerkt gaan worden

Mimi88

Lief,

Vandaag bezig met je koers bepalen, welke richting ga je op, je hebt alles wat nodig is om te slagen, ook het zelfvertrouwen wat erg belangrijk bij je is, als jij je goed over jezelf voelt kun je alles aan (tja iedereen, lekker algemeen weer maar denk dat het vandaag extra van toepassing zal zijn)

:-*

Eveningstar

Hoi Vlinder,

gezegend ben je met de Zegewagen  :D .

Behoud je doel voor ogen en ga ervoor!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Vlindertje

Spring erop , bepaal het ritme en hou ze op het pad !


Suus

Angel

Vlinder, je gaat zegevierend verder. 
Profiteer ervan :)

kreeft


Vlinder

#283
Dames, ik heb wel het gevoel dat ik de juiste stappen neem...
Bedankt . ;)

droomde van  ,m,n huis, had een prachtige serre, hier was een  feestje, maar de rest van het huis was tot de fundamenten in verbouw....
alles was kaal beton, maar er werd aan gewerkt, dat kon ik horen en zien, alleen de verbouwing betrof wel een heel groot project.  ;D

Kaarten voor vandaag;Gerechtigheid, de Toren en de zwaarden 9

Angel

Zou je met het gerecht in aanraking kunnen komen zodat je het eventjes niet ziet zitten.  Ik denk aan iets heel stoms, je krijgt een verkeersboete :) 

Ik wens het je niet toe hoe Vlindertje, ... maar dit kan nu eenmaal gebeuren

Liefs
Angel