dagkaartjes van Sas - 2015

Gestart door Sas-8314, januari 01, 2015, 13:26:19 PM

lia

HART KLAVER WOLKEN MAAN

Die nieuwe liefde komt er wel,maar er zijn nog wat hindernissen weg te werken,dus droom er nog maar even van..komt goed denk ik,maar nu nog niet.

lia

HART BEER SLAN = ZEIS

De liefde waar je op hoopt (Hart)komt niet zo gemakkelijk,en om te voorkomen dat er iets naars gebeurt (zeis)zul jij jezelf moeten beschermen (beer) tegen mensen die het niet zo goed bedoelen met je (slang).

leuk dit mee kijken.Ik zoek de kaartjes op en leg ze hetzelfde neer.Dan zoek ik de betekenissen,en dan probeer ik er een geheel van te maken,waarbij mijn instincten ook een beetje aan de beurt komen.  ;)

Sas-8314

#77
thanks voor de duidingen dames :)

Citaat van: lia op februari 14, 2015, 14:26:09 PM
Ik zoek de kaartjes op en leg ze hetzelfde neer.Dan zoek ik de betekenissen,en dan probeer ik er een geheel van te maken,waarbij mijn instincten ook een beetje aan de beurt komen.  ;)
precies zoals het hoort / het beste werkt, volgens mij ;)

idd Yoga .. de ervaringen leerden mij dat ik zeker geen spelletjes (met me) wil (laten) spelen :)
@ Lia de wolken staan geloof ik ook voor karma ..

fijne avond nog lieve dames  :-*

what defines us is how well we rise after falling

lia

Gewoon voorzichtig blijven,geen idee of de wolken voor karma staan.Zover ben ik nog niet met deze kaartjes,maar het zou kunnen,verborgen achter de wolken ligt je verleden??

Sas-8314

Goede morgen :)
@ Lia, voorzichtig ben ik wel (denk ik ;))
waar de kaartjes echt voor staan dat staat niet vast naar mijn mening, het is het gevoel dat er op dat moment bij omhoog komt .. en dat blijft dus ook weer een moment opname :)

nieuwe kaartjes op 15 februari

   ROEDE  KLAVER  HART =  RUITER

doet me denken aan een kort geluksmomentje,
en/of voorbij gaan aan een bepaald gevoel / doel, een dubbel gevoel wellicht.
Alert zijn dat er geen loopje met mij wordt genomen, of ik zelf die dat doet ;)
ruiter staat ook voor gedachtegang ..

fijne zondag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

lia

#80
Ook al ligt er een probleem op de loer,het mooie geluksmomentje is er wel,en ga je ook een bericht ontvangen binnenkort,wat gunstig is.Het kan van buitenaf komen,maar natuurlijk ook vanuit jouw innerlijke weten.
dus over de roede hoef jij je geen zorgen te maken,maar wederom weer die waarschuwing...blijf voorzichtig,wat jezelf aan al aangeeft te zijn.

2e mogelijkheid:
Alle argwaan word opgelost,en zul je nieuwe mooie dingen meemaken (of krijgen),die weldra duidelijk worden gemaakt door de ruiter.

Wat ik steeds en overal lees,en wat ik zelf , net als jij,onderschrijf :Het is jouw gevoel wat opkomt,bij het lezen van de kaartjes,oftewel,jouw onderbewustzijn spreekt.
Vroeger legde ik weleens de kaarten voor familie of vrienden,als ze er om vroegen.Soms schrok ik zelf van wat ik zomaar zei.Dan dacht ik weleens:waar haal je dat vandaan ? Maar het leek soms wel of ik dan in een soort trans,terecht kwam.Om heel eerlijk te zijn: ik vond dat niet altijd prettig.


Sas-8314

heej Lia :)
thanks voor je duiding ..

Citaat van: lia op februari 15, 2015, 11:32:09 AM
Wat ik steeds en overal lees,en wat ik zelf , net als jij,onderschrijf :Het is jouw gevoel wat opkomt,bij het lezen van de kaartjes,oftewel,jouw onderbewustzijn spreekt.
Vroeger legde ik weleens de kaarten voor familie of vrienden,als ze er om vroegen.Soms schrok ik zelf van wat ik zomaar zei.Dan dacht ik weleens:waar haal je dat vandaan ? Maar het leek soms wel of ik dan in een soort trans,terecht kwam.Om heel eerlijk te zijn: ik vond dat niet altijd prettig.

Zelf ben ik pas sinds een klein jaartje in contact gekomen met de kaartjes. Maar ik herken wel hetgeen wat je schrijft .. dingen zeggen en niet weten waar het vandaan komt, dat heb ik altijd al wel gehad in contact met anderen, maar ook bij mezelf.
Het onderbewuste herbergt onze wens en vreesgedachtes, dus nee het is idd niet altijd plezierig om te zeggen / horen. Toch is het hart (de waarheid) het enige dat echt klopt en ergens ook goed te onderscheidden van alle emoties die 'spreken' , vaak het hoogte woord (willen) voeren ;)
:-*

what defines us is how well we rise after falling

lia

Tja...en dan nu nog leren wanneer te spreken en wanneer te zwijgen...
Geld zeker voor mij.  ;D

Sas-8314


Citaat van: lia op februari 15, 2015, 13:58:09 PM
Tja...en dan nu nog leren wanneer te spreken en wanneer te zwijgen...
Geld zeker voor mij.  ;D

ook vaak mijn gedachten  ;D
maar ik vraag het me af  ::)
voor wie zwijgen  ???
omdat het een ander 'beter' uitkomt ... politiek correct is ..
Men zou kunnen stellen dat iets niet het juiste moment is,
maar waarom komen de dingen dan op ?
Een mens wordt denk ik niet geboren om te (ver)zwijgen)  :)
what defines us is how well we rise after falling

lia

Zwijgen of Spreken,niet voor iemand anders,maar voor jezelf.Daarbij kun je afwegen wat de toegevoegde waarde is wanneer je zwijgt,of wanneer je spreekt.
Als je spreekt is het ook niet altijd in het belang van een ander, men zit niet altijd te wachten op jouw(of mijn) mening.Zelf kun je overtuigd zijn van iets...maar is dat ook de waarheid?


Sas-8314

#85
Citaat van: lia op februari 15, 2015, 14:24:00 PM
Zelf kun je overtuigd zijn van iets...maar is dat ook de waarheid?

Waarheid .. tja wat is dat ? voor mij zijn dat feiten, oorzaak-gevolg, natuurwetten.
Het hart doet niet aan waarheidsvinding, het weet wat wel of niet klopt. 
De 'waarheid zoals men deze gewend is om te (mis)(ge)bruiken zou wellicht beter kunnen worden vertaald als 'waarheidsbeleving' Dus in zekere zin iets emotioneels dus.

"Vrijheid van meningsuiting is een Recht ..
een mening als waarheid aannemen is altijd een Keuze .."

Citaat van: lia op februari 15, 2015, 14:24:00 PM
men zit niet altijd te wachten op jouw(of mijn) mening.
Doet me ook weer denken aan jouw tarot kaartjes ... verantwoordelijkheid nemen en laten ;)

weet je wat ik nu het mooie vind aan kinderen .. ze vragen zich dit soort dingen dus niet af en laten hun hart spreken, totdat men het ze afleert ;)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

lia

Ja..kinderen zijn tegenwoordig zoveel wijzer dan wij ooit waren....helaas door onwetendheid worden zij nog steeds in vakjes geduwd,en worden er eenhapsworstjes van gemaakt.
Gelukkig weten kinderen vaak wel beter.......de tijd zal het leren

Waarheidsbeleving..inderdaad...dat is voor iedereen een andere beleving,vandaar zoveel meningsverschillen.... ;D

Sas-8314

#87
tja Lia .. meningsverschillen .. 1+1=3 samen weten we altijd meer :)
  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

hallo allemaal :)

een paar drukke daagjes gehad, volop in beweging zeg maar, geen carnavals maar lentekriebels :)
Ook lekker mijn tuin aan kant gemaakt en tussendoor weer eens lekker in de zon gezeten, dat doet een mens, in ieder geval mij toch altijd goed :)

kaartjes op 17 februari ..

BERG  TUIN  VOS = TOREN

op dagnivo zijn mijn eerste gedachten dat de tuinman langs komt met graskorrels voor de nog wat kale plekken in mijn tuintje :)

verder heb ik het idee dat er weer wat vooruitgang zit in iets  ???

:-*



what defines us is how well we rise after falling

yoga

Hallo sasje, heerlijk toch dat zonnetje  :)
Ik heb er ook van genoten

Jouw kaartjes
Berg.  Tuin.  Vos.  = toren

Bovenop de berg is een plek van voldoening, waar ook zicht krijgt welke weg je best neemt, je kan ook de horizon mee zien, hoe hoger je gaat hoe dichter bij de zon, sommige bergen zijn ook onbereikbaar
Je hebt een evenwicht bereikt waar je hard voor moeten werken hebt, je hebt een grote wilskracht die je ook uitstraalt nr anderen toe

Liefs
Yoga