Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Eva_84

Welkom VlinderTuin! En ook welkom aan Chai en Clvanr.
:-* :-*

VlinderTuin

Bedankt voor het welkom heten ;).
Groetjes en veel liefs Vlindertuin :).

kreeft

Welkom aan iedereen die nieuw is,  :)

grtj  :)

focusblauw

hoi allemaal,

mijn naam is Dirk.
Na googlen bij mijn diverse interesse ben ik deze forum tegen gekomen waar vele goede vragen
gesteld worden.
Ik heb een vele beelden in mijn gedachte waar ik in mijn vorige leven heb geleefd.
Nou niet om te zeggen of het waar is of niet,maar weet bijv,een naam..
In ieder geval heb ik dan diverse vragen,en ga het ook stellen.
Ben 41 jaar,gezin met 2 kinderen,ben timmerman.
Het lijkt me erg spannend forum.. :)
laters. ;)



Carla

Van harte welkom focusblauw!

Sams

Goedemorgen allemaal!

Mijn naam is Samantha en ik ben 27 zomers jong.
Ik kwam dit forum tegen waarop ik vele vragen zeg waar ook ik regelmatig tegenaan loop vandaar mijn aanmelding.
Zelf ben ik erg Intuïtief aangelegd en vertrouw ik redelijk op mijn gevoel al merk ik wel vaak dat ik dan toch weer twijfel of ik dit moet doen ;)
Zo nu en dan heb ik dromen die na een tijdje uit lijken te komen maar het is toch lastig zo'n droom van andere dromen te onderscheiden.
Ik hoop hier mensen te leren kennen die ook dit soort dingen wel eens hebben en wellicht meer te leren over dit soort dromen.

Liefs!

Morlan

Hallo, dit is Morlan. Ik kom al langere tijd op Catharinaweb kijken naar tarotkaarten wanneer ik behoefte heb aan meer inzicht in de betekenis van een kaart.  Ik blijf het een boeiende site vinden en vind ook het forum heel nuttig.
Ik vind het leuk om 'orakelkaarten' te gebruiken, van diverse soorten en wend me ook als ik ergens over loop te dubben vaak tot de tarotkaarten die ik heb.
Mijn interesses zijn reiki, massage, yoga en meditatie. En buiten in de natuur lopen en fietsen.

Carla


VlinderTuin

zelf ben ik ook pas net nieuw op dit forum maar alle nieuwe welkom :). En allemaal een goed en gezond 2014 Groetjes en liefs Vlindertuin ;)

Eveningstar

Wie nieuw is... hartelijk welkom!!!

Groetjes,
Eveningstar

Eva_84


Sweetie

Van mij ook een hartelijk welkom gewenst aan iedereen die nieuw is !

XXX
Suzy

kleurig krijtje

Hoi hoi

Hoop bij deze een leerrijke ervaring te mogen opdoen en natuurlijk plezier


liefs kleurig krijtje

heleen

een kleurig krijtje :D dat kunnen we wel gebruiken op cath. web. Heel veel plezier, en we hopen mooie tekeningen te ontvangen.

liefs
Heleen.

yasdniL

Hallo allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Lindsay en ik ben 21j oud.
Zo'n 3jaar geleden heb ik voor het eerste kaarten laten leggen en sinds dien ben ik erg geinteresseerd in de lenormandkaarten. Afgelopen jaar heb ik zelf een setje kaarten en een boek aangeschaft maar het blijft moeilijk.
Ik kijk regelmatig op catharinaweb om een beetje mee duidelijkheid te krijgen over de kaartjes, vind het een super site.

Verder woon ik samen met mijn vriend en onze 2katers.
Ik heb er een MBO opleiding in de maatschappelijke zorg op zitten en ben in sept begonnen met een HBO opleiding(international business). Een totaal andere weg ingeslagen en het bevalt me prima !

X