Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

heleen

Dag Myrthe

Ook van mij een hartelijk welkom. Ik hoop dat je je snel zult thuis voelen op het forum.

Heleen.

kreeft

Welkom aan alle nieuwelingen,  :)

Muluc

Hoi allemaal,

Ik noem mezelf op dit forum Muluc en ik ben een vissen vrouwtje geboren in 1984.
Ik heb me een tijdje verdiept in healingmethodes en dat blijft me erg boeien.
Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden naar tarot en probeer het vooral te leren
met de relatielegging. Niet erg makkelijk, vandaar dat ik wel wat hulp kan gebruiken
en me op dit forum geregistreerd heb. Leuk dat dit forum zo leeft!

groetjes Muluc


Eveningstar

Greetz en welkom, Muluc!

Wanneer je je hobby en zelfs je beroep op een prettige, leuke en aangename manier kan beleven, doe je het eens zo graag :) .

Geniet mee!

Liefs,
Eveningstar

Muluc

Dank je Eveningstar! :-)

Sweetie

Hallo Muluc

Van harte welkom hier  :)

Liefs
Suzy

Ganymede

Hoi mijn nicknaam is voor dit forum Ganymede. Ik ben een getrouwde man, bijna 40 jaartjes oud.
Ben getrouwd met een andere man, waarmee ik al weer bijna 21 jaar samen ben. Werk, huisje, boompje en beest.
Sinds enkele jaren geïnteresseerd in tarot. Wel in wisselende intensiviteit. Enkele cursussen gevolgd, maar voel me nog steeds een novice. Er zijn zoveel mogelijkheden, leggingen en betekenissen van de kaarten (met vele lagen en diepgang) dat het eigenlijk altijd een leerproces blijft. Tarot is voor mij vooral bedoeld om me intuïtief meer te ontwikkelen en meer doen aan zelfreflectie. Ik ben nogal een denker op veel momenten. Als medium voor waarzeggerij is in mijn visie de Tarot voor niet bedoeld. Maar dat is zeker zeer persoonlijk, én niet kwetsend bedoeld.
In mijn beleving zijn er vele waarheden, het is maar in de 'eye of the beholder' en wat zijn/haar kennis is van de kaarten en de wereld om daar weer betekenis aan te geven. Ik zal dan ook vaak verwonderd zijn aan bepaalde uitleg door mede geïnteresseerden hier, maar hoop op een wederzijds respect en bewust zijn dat de ander (dus jij én ik) zijn eigen wereld in kleurt. Hoop op een leerzame samenzijn hierop het forum.

Vlinder

Welkom Ganymede

Hoop dat je hier vinden kan wat je zoekt,
ikzelf zie de tarot als manier om mezelf beter te begrijpen, en zie er geen voorspellende betekenis in.
Wie weet komen we elkaar hier eens tegen.



groet Vlinder

Ganymede

Leuk, dank je voor je welkoms woord.
;)

Carla


Eveningstar

Welkom Ganymede!

Leuke voorstelling trouwens.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Ganymede

Welkom !!

Liefs
Suzy

Romira


Muluc

#718
Citaat van: Suzy op januari 12, 2013, 21:20:59 PM
Hallo Muluc

Van harte welkom hier  :)

Liefs
Suzy

Dank je wel Suzy ! Ben benieuwd naar je berichten :-)

Hartelijk welkom Ganymede!

warme groet,
Muluc

Vlinder

Welkom Muluc, en anderen die ik even gemist heb :D

Gr Vlinder