Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Romira

Wat heb ik knap gedaan ?

Leeuwin

Hoi Romira,

Je kreeg last van je lijf en je bent niet bij de pakken neer gaan zitten. Je hebt verschillende beroepsopleidingen gedaan die van een behoorlijk niveau zijn. Dat getuigt vind ik van een portie doorzettingsvermogen. Of zie ik dat nu verkeerd?

Romira

Hoi Leeuwin ,

Voor mij is dat zo normaal dat ik er niet bij stil sta dat een ander dat knap zou kunnen vinden.
Sorry als mijn antwoord vreemd overkwam.
Bedankt voor je compliment !!

Gr
Romira

Leeuwin


lola

Ik geef ook even een compliment, je volgt je gevoel en wat goed voor je is en leeft nu bewuster, geweldig!  ;D
Groeten Lola

C20H25N3O

Hallo,

Ik ben C20H25N3O.

Mijn interesses liggen in de levende en levenloze natuur.
Ik ben hier omdat ik graag kennis maak met andere denkbeelden en invalshoeken en de processen daar achter.

Ricca

Welkom, C20H25N3O. Kopje koffie? ;D
From Ricca with Love

Kai Gong

Citaat van: Romira op september 27, 2009, 17:06:09 PM
Ben van origine een verpleegkundige , vanaf mijn 17-de altijd gewerkt in een ziekenhuis.

Welkom Romira!
Ben net zoals jij verpleegkundige, werkzaam in een RVT.
Ik wens je fijne uurtjes toe op het forum!
Liefs, Karin  :)

Romira

Hoi Kai Gong,

Je moet me even helpen hoor.....
RVT ?

Gr
Romira

morticia

Rust & Verzorgings Tehuis  ;)

Danisha

Hoi.. Leuk om zo kennis te maken met iedereen.
Ik zal mij hier straks ook voorstellen.

Ik ben op dit forum gekomen via google.
Ik heb op papier kunnen krijgen hier op dit forum hoe ik mij voel ik heb daarbij
goede hulp gehad van de mensen hier en steun ook een stok achter de deur voor mijn zelfvertrouwen de berichten in mijn topics hebben mij goed gedaan.
Ik kan daar wat mee. Ik kan weer wat verder thank you all..

Oke effe voorstellen..

Ik ben Danisha ik ben in m'n twintiger jaren en ben druk bezig met mij weer goed te voelen dus  ;) Ik zit momenteel nogal in een moeilijke situatie waar ik met hulp probeer uit te komen. Ik wil overnieuw beginnen een nieuwe start maken voor mijzelf in dit leven.

Elke dag geniet ik van muziek. Ik hou van allerlei muziek mooie nummers die mij raken, waarvan ik blij word. Anouk vind ik b.v heel goed.

Dvd's kijken samen of alleen is ook leuk. Ik heb nu van een vriend en vriendin I AM SAM even gekregen.
Eergisteren heb ik hem half gekeken ontzettend mooie film vanavond kijk ik hem af.

Thuis houd ik ervan om lekker een wierrook stokje te branden een kaarsje.
Lezen en schrijven vind ik ook leuk creatief bezig zijn kan ik wel weer gaan oppakken wat mee doen.

Heb me voorgenomen om nu elke dag een half uur te gaan wandelen.

Ik heb geen werk ik heb een wajong uitkering ik heb 4 jaar de tijd rustig aan te doen en zelf rond te kijken. Ik wil graag een baan bij thuiszorg of zorgaccent eerst mezelf wat beter voelen.
Ik heb wel baantjes gehad in het verleden begon op mijn 13de met werken had ik mijn eerste baantje in een wasserete zonder airco. ( Niet lang gewerkt dus )

Het spirituele speelt al een rol in mijn leven zolang ik mij kan heugen.
Dat zit ook in de familie.
Ik ben nu zelf bezig met de lenormandkaarten te leren en te doen voor anderen sinds 2 jaar. Ik vind de kaarten leuk het zijn er ook niet zoveel als in tarot ( Heb niks met tarot wel eens geprobeerd ) En het begrijpen van de kaarten Lenormand vind ik makkelijker.

Ja.. verder weet ik het niet.  :)

Groetjes..

Danisha

Bedankt,
ja mooi hoor  :) liefss

Romira

Citaat van: morticia op oktober 27, 2009, 21:50:00 PM
Rust & Verzorgings Tehuis  ;)

Ooooooooh , ik kon het niet bedenken , ik heb er wel een tijdje op zitten broeden , maar er kwam niks.....
:-\

Gr
Romira

miranda27

hallo allemaal

mijn naam is miranda
ik kwam al vrij jong met het paranormale in aanraking ik ws 4 jaar toen ik me eerste ervaring had opgedaan.
wat ik vooral nu kan is ik zie vooral een hoop,van energievelden tot aan geesten.
ik ben heldervoelend,ook heb ik me eens verdiept in tarot en lenormand alleen ben er nog niet wijs genoeg voor.
tijd zal het leren zeg ik maar.

het is een tijdje geleden dat ik me alleens eerder op de site aangemeld heb,maar omdat mijn leven in goeie banen leed,ben ik ermee gestopt.
ik heb nu iets heel belangrijks wat ik graag wilde weten aangezien ik nooit mijn antwoordt erop gekregen heb,maar dit zal in een nieuwe topic gedaan worden.tis waarschijnlijk iets wat in mijn beleving nog niemand heeft meegemaakt en hoop dan ook dat iemand mij hierbij kan helpen.

groetjes en hop jullie te zien /lezen in mijn andere topic ;-)

Cynthia89

Hallo allemaal!

Mijn naam is Cynthia, ik ben nu 20 jaartjes oud en ik woon in Noord-Holland. Ik ben nog niet zo heel erg lang bezig met de tarotkaarten (ongeveer een maandje of 4 nu), en dan ook nog heel erg druk bezig met het leren ervan! Ik heb al gemerkt dat hoe meer ik over de tarot leer, hoe interessanter ik het ga vinden. Ik heb stiekem al het nodige op dit forum gelezen, en nu toch besloten om mij eindelijk eens een keertje aan te melden! Ik zal dan ook meteen maar eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of ik heel erg actief en veel ga posten, aangezien het voornamelijk leeswerk zal zijn voor mij.

Op dit moment ben ik werkzaam in de thuiszorg, wat tot dusver zeker wel bevalt. Het plan is om volgend jaar, in september, een zaterdagopleiding te gaan volgen. Wat dit gaat worden heb ik alleen nog geen idee van  ::)

Ik ben verder echt abnormaal slecht in het schrijven van voorstelstukjes, maar als erg vragen zijn zal ik die graag beantwoorden!

Liefs,
Cynthia