Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Zor

Hallo, ik wil mij verdiepen in spiritualiteit.

Clauvantm

Hallo allemaal.

Mijn naam is claudia ik ben 32 en woon met mijn man en zoontje van 5 in Delfzijl.

In mijn dagelijks leven werk ik 28u en schilder en teken graag in mijn "vrije" tijd. Deze tijd heb ik dikwijl bijna nooit. Er moet immers naast het werk ook een huishouden draaien.

Ik heb gelukkig wel tijd om af en toe even te gaan sporten dit werkt heel rustgevend voor me.

2jaar geleden ben ik zwaar overspannen geworden en merk dag vanaf toen mijn leven uit een ander oogpunt werd bekeken. Ik ben me hoe druk ik het ook heb altijd bewusr van wat ik om me heen heb en dat ik dankbaar mag zijn.

Nadat ik erachter kwam wat mij overspannen heeft gemaakt en wie ik daardoor was geworden ben ik me meer open gaan zetten voor alle waarnemingen om mij heen.

Ik was altijd alwel overtuigd dat er meer is dan dat we waarnemen. Ik voel het..altijd iemand die met me mee loopt.
Ik ben ooit begonnen met mijn dromen te verklaren dit gaf opheldering over mijn onbewuste en gaf me daardoor de kracht om verder te gaan waar ik anders stil was blijven staan.
Een tante van me heeft me ooit voorgesteld aan de lenormand kaarten en na een hele bijzondere legging (waar we overigens "bezoek" bij kregen) is mijn intresse verder gewekt dan ooit. Ik heb kaarten gekocht toen voor mijn gevoel de tijd daar was. Ik heb een zware periode achter de rug nu dat echt voorbij is voel ik me vrij om met mijn kaarten onduidelijkheden en vragen opgehelderd te krijgen.

Samen met een lieve vriendin zijn we hierin best op de goeie weg. Ik vind de forum dan ook super leerzaam en ben dankbaar dat ik hier bij mag zijn.

Gabriëlla

Dat je hier maar meer kennis en rust mag vinden Clauvantm!

Carla


Ayla

Hoi allemaal,

Vandaag ingeschreven op dit forum en zal mij eerst even netjes voorstellen.
Ik ben een 43 jarige alleenstaande mama van een zoon van 11 en baasje van 1 bordercollie en 2 poezenkinders. Ik ben Reikimaster en voetreflextherapeut en heb een aantal cursussen Osho Zen tarot gevolgd. Momenteel ben ik mij, na lang aarzelen, aan het verdiepen in de wicca.
Ik hoop hier wat van gedachten te kunnen wisselen en meer inhoud te vinden.
Mochten jullie iets van mij willen weten.... vraag maar raak.

Namaste

Gabriëlla

Hoi Ayla,

Zo te lezen ben je een mega grote dierenvriend, net als ik! Knuffel ze nog maar eens extra namens mij,

GABRIELLA

Carla


Damaris

hallo allemaal

mijn naam is Damaris. ik ben al een tijdje bezig met tarot en lenormand. Na lang aarzelen heb ik mij aangemeld op het forum.

Damaris

Gabriëlla

En dat je het dan nu maar lang fijn mag hebben hier! Welkom!

GABRIELLA

Carla


Damaris

dank je wel Gabriëlla en Carla

Lena


Hallo allemaal.

Hetgeen me onmiddellijk in het oog viel is wel het enorm respect dat er hier heerst. Super mooi, vandaar mijn aanmelding.


Graag wil ik me even voorstellen, ik ben Lena , woon in België ,  56 jaar jong en samenwonend met mijn lieve partner.

Hobby's ; Wandelen, reizen, heel veel lezen, koken voor familie en vrienden, sporten, slapen  :)


Na een voltijdse loopbaan van 40jaar, kwam ik in een rustiger vaarwater, als kind al wist/voelde ik dat er meer was tussen hemel en aarde maar kon het nog niet plaatsen.

Ik voelde altijd al een grote aantrekking tot het spirituele en begreep al heel vroeg het verschil tussen het goede en kwade.
Door mijn grote belangstelling en de ruimte die ik kreeg zonder baan, schreef ik me in bij een cursus kaartlegging. Er openbaarde zich een compleet nieuwe wereld. Mijn kaartleggingen waren een flop maar ik ontdekte een nieuwe gave, het channelen.

Toch blijft de drang naar de kaarten, mijn Lenormand haal ik enkel voor mezelf uit de kast. Ik ken de betekenis van de enkele kaartduidingen maar verbanden leggen of een verhaal eromheen , lukt me niet, helaas.

Vandaar dat ik me hier kom aanmelden, om veel bij te leren en leuke contacten met gelijkgestemden.

Ik wens jullie allen heel veel liefs.



Lena



Carla

Hallo Lena,

Een hartelijk welkom voor jou!

Leren gaat het leukst door het gewoon te doen, doe lekker mee op het kaartleggingen forum.

Lena


Chimera

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Ben. Ik  ben werkzaam bij de overheid in een financiële controlfunctie. Ik ben tweeling met een Leeuw ascendant dus leek Chimera me wel een aardige gebruikersnaam op het forum. Ik heb jaren geleden een Tarot-deck gekocht maar er eigenlijk nooit wat mee gedaan totdat ik een jaar of vijf geleden het opnieuw afgestoft heb. Ik ben zeer geïnteresseerd in het aspect van het Tarot als een min of meer authentieke Europese spirituele traditie. Ik heb alleen altijd moeite gehad om er daadwerkelijk praktisch iets mee te doen. Dus ik hoop dat deelname aan dit forum mij hierbij kan helpen.
Groetjes.