Aan de vaste bezoekers van dit forum

Gestart door Carla, juni 16, 2014, 18:02:28 PM

kreeft


cathy

Ja hoor Kreeft, we houden gewoon vol  ;D

groet Cathy

cathy

Carla, hoe gaat 't.
Hier slecht nieuws. Mijn longontsteking wil niet beteren. Nu aan de tweede kuur. Kan niet verder dan het toilet lopen, dus ook niet meer naar boven.  :-\ Als de kuur niet aanslaat moet ik aan de morfine.

groet Cathy

Carla

He bah! Behalve ziek ook nog eens geen medicijn wat helpt  :-[
Ik hoop dat deze kuur dan nu wel aan zal slaan.
Kun je nog wel liggen, of is t zittend slapen?


Ik zou nu ook nergens zijn zonder morfinepleisters denk ik, en gelukkig staat er een bed in de kamer. Voor de rest is t wisselend, gisteren een rotdag, vandaag gaat heel redelijk. Soms erg moeilijk om het bij het moment te houden, maar als ik dat niet doe ga ik kopje onder, dat zul jij ook wel kennen.. Sterkte lieve Cathy  :-*

cathy

Gewoon door blijven zwemmen. ;D
Morgen krijg ik ook een bed en kennismaking met de wijkverpleging.

groet Cathy

Carla

En kun je al iets zeggen over deze kuur Cathy?

dameblanche

hoe gaat het nu eigenlijk met je carla???

Carla

Wisselend Marianne. Een maand terug zijn mijn beide borsten geamputeerd en de poortwachterslymfeklieren weggehaald en er zijn wat complicaties bij de wonden ontstaan. Er komt nu elke dag iemand van de thuiszorg die wonden spoelen en verbinden, eerst 2x p dg maar sinds een aantal dagen 1x, dus het gaat de goede kant op. Mbv morfinepleisters als extra pijnstilling is het voor de rest ook al wat beter te doen. Nog even afwachten wat er voor vervolgtraject aankomt, ik heb mammaprints aangevraagd (www.mammaprint.nl) en wacht nu op de uitslagen.

cathy

Citaat van: Carla op juli 18, 2014, 18:20:40 PM
En kun je al iets zeggen over deze kuur Cathy?

Ik moet het opgeven Carla. Kan nauwelijks nog van bed af. Steeds benauwd en misselijk. Moeilijk slapen terwijl ik doodmoe ben.
Sorry voor het slechte nieuws.

groet Cathy


kreeft

#39
sterkte Cathy,  :-* :-*
enCarla ook natuurlijk  :-* :-*

dameblanche

het is natuurlijk moeilijk om opbeurende woorden te uiten.
cathy en jij ook carla, jullie hebben nu niks aan clichees, toch wil ik jullie een hart onder de riem steken.
acceptatie is het grote woord, ook geloof in je eigen kracht.
ziek zijn haalt ook het positieve in je naar boven, je staat immers met de rug tegen de muur.
het wereldje lijkt maar heel klein, toch blijken er een groot aantal mensen aan jullie te denken en sturen jullie positieve energie en ook kracht.
probeer jullie daaraan vast te houden.

sterkte allebei!!!!

lfs marianne

heleen

#41
Citaat van: cathy op juli 20, 2014, 05:37:45 AM
Ik moet het opgeven Carla.

Maak van het opgeven-overgeven.
opgeven=wanhoop
overgeven=mee stromen.

Je bent een fantastische vrouw Cathy.

liefs
Heleen.

Carla

Geen excuses voor slecht nieuws Cathy.
Het is zoals het is, soms kunnen we daar niets aan doen, en dan is de enige keus die we nog hebben hoe we er mee om willen gaan. Het is makkelijk praten (vooral als je niet meer aan je slaap toekomt, want dan bereik je in alles de bodem) om te zeggen, accepteer het. Maar ik hoop dat het je lukt, om liefde voor jezelf te voelen, en je lijf wat het momenteel zo moeilijk heeft. Heel veel liefde en licht voor jou Cathy  :-*

cathy

Dank jullie wel voor alle lieve berichten.
Misschien een klein lichtpuntje. De misselijkheid kan van de antibiotica zijn. Zonder dat voelt het al een stuk beter.
Ook maakt dat benauwder. Morgen de laatste pil. :P
Van bed af gaan blijft nog lastig.   ::)

groet Cathy

dameblanche

misselijkheid is ook afkomstig van de antibiotica, cathy....dat lucht op, je zult je hierna een stuk beter voelen...