Oproep(je)

Gestart door Lies, mei 20, 2010, 17:15:11 PM

FlyhighDivedeep

We zijn allemaal winnaaars en looosers
Voor welke droom je ook gaat of ging
als je jezelf weet te restoreren en te herpakken
zal je never nooit verliezen of zakken
zelfs als dat een ommezwaai kwa denken of principes betekent
dat betekent bij lange na niet dat je voor het leven bent getekent
want we zijn ieder elkaars voorbeeld maakt niet uit welke (persoonlijke) droom of welk ideaal
want uiteindelijk weeg je het af aan je eigen en innerlijke schaal...

you where winner for me this time
so sublime So Sublime  :o :)

groeten en veel liefde,

Greetings and lots of love  :-*

/FhDd~~


Leeuwin

FlyhighDivedeep

:D ;D 8)

leeuwin

Angel721

Wat een mooi resultaat Lies!

Proficiat! Ben blij voor je.

Angel721

Lies

Hoi Roro,

Hier jouw legging!!
Met de volgende kaarten:

Kaart 1: Koning van staven
Kaart 2: Staven 6
Kaart 3: Staven 4
Kaart 4: Bekers 4
Kaart 5: Ridder van staven
Kaart 6: De gehangenen
Kaart 7: Staven 3
Kaart 8: De magier

Op dit moment voel jij je wel zelfverzekerd en weet je wat je kan en wil. Je verstopt je zelf niet en laat duidelijk zien wie je bent. (koning van staven) Wellicht ben je zo fanatiek dat je soms een beetje overdonderd raakt van de invloeden om je heen en dat je dan blind voor de overwinning gaat. (dus, je wilt ergens voor gaan, daar ga je dan ook echt voor!) (staven 6) Je kan wel erg te vrede met de dingen om je heen zijn en je ook goed ergens thuis voelen. Wat misschien alleen wel zo zou kunnen zijn is als je zo graag voor iets gaat en de dingen om je heen niet meer zo ziet dat je dan kansen ‘’mis loopt’’ of je hebt er misschien dan niet genoeg oog daarvoor. Wellicht maakt dat je een beetje ongeduldig en opgejaagd als je merkt dat er ook nog meer dingen zijn als die ene ‘’overwinning’’ en kom je misschien jezelf een beetje tegen. Je kan wel goed aan nieuwe dingen beginnen. Op dit moment ben je denk ik op zoek naar nieuwe avonturen, je wilt vooruit komen en met de dingen die je hebt bereikt ervan genieten. Ik denk alleen wel dat je dit alleen zou kunnen ‘bereiken’’ door echt vertrouwen in je ideeën en kunnen te hebben, want dan zal je de dingen bereiken die je wilt bereiken. Je weet denk ik heel goed waar je wel en niet goed in bent!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs Lisa.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

roro

#79
Citaat van: Lies op juni 09, 2010, 18:37:25 PM
Hoi Roro,

Hier jouw legging!!... enz.

je kan kopieren wat ik je in een prive bericht had genoteerd hahaha...

thx he meid

Lies

Hi Lies,

Klopt ben erg zelfverzekerd hahaha, en ik weet wat ik kan en wil en verstop me nergens  voor haha.
En ga voor de volle overwinning!

hahaha dat gedeelte van vertrouwen is echt bijzonder, klopt helemaal.
En attendeer mezelf er soms ook op.

Hele mooie legging alles klopt, ook dat ik soms alleen maar 1 ding zie overwinning en erest er  om heen niet echt mee bezig ben haha..

Heel veel liefs en onwijs bedankt!

Liefs xoxox
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Lies

Hoi FhDd,

Jouw legging staat vanavond online!!
Ik vergeet niemand, en ben druk ermee bezig, iedereen komt aan de beurt.
Wel heb ik nog 2,5 a 3 weken school, met daarin ook nog 2 toetsen, dus ik zal de tijd goed moeten verdelen.
Jullie horen later weer van mij.

Liefs Lisa.
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

FlyhighDivedeep

Hey Lisa,

Iedereen komt aan de beurt  :o :-X iedereen is veeel ;):P

Ok, alstie klaar is zie ik het wel verschijnen... succes met de toetsen alvast ;)

Grtz,

FhDd

Lies

#83
Citaat van: FlyhighDivedeep op juni 11, 2010, 21:23:49 PM
Iedereen komt aan de beurt  :o :-X iedereen is veeel ;):P

Iedereen die mij gevraagd heeft de legging te willen doen!  ;D

Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Angel721

Veel succes nog met je toetsen op school!

Angel721

Lies

Citaat van: Lies op juni 11, 2010, 12:28:47 PM
Hoi FhDd,

Jouw legging staat vanavond online!!
Ik vergeet niemand, en ben druk ermee bezig, iedereen komt aan de beurt.
Wel heb ik nog 2,5 a 3 weken school, met daarin ook nog 2 toetsen, dus ik zal de tijd goed moeten verdelen.
Jullie horen later weer van mij.

Liefs Lisa.

Ik heb jou even een prive bericht gestuurd!
Het denken moet leeg zijn om helder te kunnen zien.

Laure

Citaat van: Lies op juni 10, 2010, 23:15:29 PM
Hele mooie legging alles klopt, ook dat ik soms alleen maar 1 ding zie overwinning en erest er  om heen niet echt mee bezig ben haha..
Citaat van: doosje op juni 08, 2010, 19:23:38 PM
VEEL SUCCES MORGEN lieve roro, ga voor de overwinning!
doosje
Hey roro! Erg veel staven in je legging hé, de geestdrift/ambitie en de winnaars-attitude heb je wel!
Maar:
Citaat van: roro op juni 08, 2010, 20:03:17 PM
Ik ben niet heel erg eenzaam tijdens me studie, maar voel me wel heel erg niet begrepen.
Dat lijkt me toch wel de ultieme vorm van eenzaamheid... Zie ook Bokalen 4... Mensen proberen jou wel te begrijpen maar tevergeefs lijkt het. Gun je het jezelf niet? Deze kaart spoort je aan om te mediteren, om wandelingen te maken in de natuur, en dan kom je direct bij je geblokkeerde stuit-chakra uit en de tip die Hoyma gaf (hmmm.. toeval dat deze figuur in Bokalen 4 met zijn stuit rechtstreeks contact maakt met moeder aarde?).
Ik kan het geheim van deze kaart in jouw legging niet volledig plaatsen maar heb wel het gevoel dat ze de sleutel bevat waarmee de Magiër aan de slag kan gaan.

doosje

roro

#87
Hai Doosje,

Ja  hahahaha...helemaal kloppend ambiteus etc.

Oh dat stukje was van een ander topic.
Waar ik ook had aangegeven als dat iets met eenzaamheid is dan wel soms kan hebben.
Als dat eenzaamheid is.

Maar ik voel me niet eenzaam, niet altijd begrepen worden.
Is in mijn ervaring, ook mijn enige referentie kader, niet per definitie eenzaam.
Ik kan naast sommigen klasgenoten ook wel weer goed met mensen daar vinden en zelfs na die topic is alleen maar beter geworden.
Heb hen verteld dat ik extreem gevoelig ben dus dat zit in principe helemaal goed.

Ik ga veel naar buiten, ben sowieso elke dag een uur buiten.
Of het nou fietsend door stad is of even wandelen in het bos( is wel minder vaak) ben altijd buiten
Mediteren doe ik ook bijna elke avond en 1 keer in de week in de kerk.

Blijkbaar niet genoeg?? Weet niet hahaha...

En wat bedoel je met geheim, sorry begrijp ik niet.

Liefs Ro

Laure

Hoi roro,

Sorry inderdaad ik maak een hele hutsekluts van alle topics door elkaar :)
In mijn ogen was er een rode draad maar ondertussen heb je de "silver lining" al gevonden en die is veel beter.
Helemaal top dat je dat conflict hebt kunnen oplossen,
en ook des te beter dat je helemaal niet eenzaam bent! Het zal wellicht zelfprojectie geweest zijn.
Vergeet het :)

Met "het geheim" bedoel ik het volgende:
Alle kaarten in de legging van Lies voor jou waren goed, behalve die Kelken 4. Ik denk dat dit dus een belangrijke kaart is om mee aan de slag te gaan. Omdat ik niet goed weet op welk gebied de kelken 4 zich uit (je bent niet eenzaam dus dat valt al weg als mogelijke betekenis), noemde ik dat onbekend terrein "het geheim".

Excuses voor de onduidelijkheid en de vijgen na pasen, haha

dikke zoen
doosje

roro

Citaat van: doosje op juni 13, 2010, 20:15:04 PM
Hoi roro,

Sorry inderdaad ik maak een hele hutsekluts van alle topics door elkaar :)
In mijn ogen was er een rode draad maar ondertussen heb je de "silver lining" al gevonden en die is veel beter.
Helemaal top dat je dat conflict hebt kunnen oplossen,
en ook des te beter dat je helemaal niet eenzaam bent! Het zal wellicht zelfprojectie geweest zijn.
Vergeet het :)

Met "het geheim" bedoel ik het volgende:
Alle kaarten in de legging van Lies voor jou waren goed, behalve die Kelken 4. Ik denk dat dit dus een belangrijke kaart is om mee aan de slag te gaan. Omdat ik niet goed weet op welk gebied de kelken 4 zich uit (je bent niet eenzaam dus dat valt al weg als mogelijke betekenis), noemde ik dat onbekend terrein "het geheim".

Excuses voor de onduidelijkheid en de vijgen na pasen, haha

dikke zoen
doosje

Hai lieve Doosje,

Geen probleem!

Ja sorry, maar ik heb altijd met dat soort conflicten aangaan hahaha..
Daarvoor was weliswaar dat ze mij niet echt begrepen maar dat is nu wel wat beter

Ja ik denk dan met iets anders, misschien meer werk gelateerd?
Want dat is echt iets waar ik erg mee zit, zo erg ambiteus ben.
Wil het graag met mijn opleiding combineren maar dan moet ik wel voor sep een baan hebben.

Kan dat?

Doosje, joh keine probleem jou vragen en adviezen kloppen wel maar dat was ervoor.
Ondertussen daarvoor dus hahaha, volg je me nog had ik al actie ondernomen.

Veel liefs xxxx ro