Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

Chris

Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:28:27 AM
goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna


DEnk dat je even goed moet waken over de centjes,lijkt dat er iets komt ,onverwacht,waar je nog geen weet van hebt,Het doet de ogenschijnlijke rust even verstoren

Gr Mattie Leclere

rianna

Citaat van: sweetmami op januari 19, 2012, 09:12:40 AM
Goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag;

Het anker schoot eruit.

de heer, ruiter op mn pk, de sterren.

:-*
hoi Sweetmami
het anker bied je houvast je kan eindelijk het gevoel hebben je te kunenn settelen  in je thuishaventje
je kaartjes zeggen mij
dat er een prins op het witte paard je leventje binne komt je ziet het als een cadeautje  helemaal overnwachts  komen er veranderingen door een relatie
toch  komen er wat wolkjes weer voorbij 
maar helderheid verschaffen je een kinderlijke blijheid
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op januari 19, 2012, 09:55:54 AM

Mijn Legging van 19-1-2012

13) Kindje - 14) Vosje - 36) Kruis - 27) Brief

Ik heb ze verder gelegd voor degene die het makkelijker vind,maar dat is voor eenieder persoonlijk

Gr Chris

27) Brief - 14) Vosje - 27) Brief - 32) Maantje
5) Boom - 5) Boom - 23) Muizen - 33) Sleutel
10) Zeisen - 28) Heer - 20) Tuin - 22) Wegen
2) Klaverblad - 12) Vogels - 6) Wolken - 20) Tuin

MagicCard= 16) Ster

hoi LeClere hihihihi
een kind lijkt een besluit te nemen
emoties al over  je zoekt naar oplossingen  omdat je gepieker zich verergert
je er komt door die veranderingen  weer harmony op je pad
je gelukkig voelen door gesprekken is het verdriet gauw over je krijg rust
liefs Rianna

Chris

Hoi Mattie Rianna,

Het zou heel goed kunnen allemaal.Kind ligt er al een tijd in ,maar vooralsnog is mij niks bekend...Toekomst wellicht?
Ik hou je op de hoogte

Dankjewel,

Gr Chris

klaproos1945

goede middag allemaal

de kaarten zijn vandaag bekers 9~zwaarden 9

bij het ontwaken het vertrouwen koesteren  :-* :D

klaproosje

sweetmami

Nou momenteel opperwolk, blijf verder vandaag ook even thuis. Ging zo n tijd lekker en opeens patsboem gaat t hoofd v t intense blije meisje naar het grrr meisje... Zeg ook niks meer over jullie kaartjes, gelijk afgestraft hihi. Maar goed, ff opruimen in dat hoofdje en dan kunnen we weer verder. Leuk weekend voor de boeg dus dat komt wel goed...
maar goed, rianna en chris laat die vent maar komen... Een leuke zonder gebruiksaanwijzing aub, heb al mn handen vol aan die van mezelf :P

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 19, 2012, 12:09:28 PM
goede middag allemaal

de kaarten zijn vandaag bekers 9~zwaarden 9

bij het ontwaken het vertrouwen koesteren  :-* :D

klaproosje
hihi, vergissing, nu even wachten op carla die dit verplaatsen kan naar de juiste topic...
maar wij maken geen verschil, kaarten zijn kaarten......
je hebt hier een setje van 9
met een groot verschil, de negens duiden op de wil, het verlangen om vooruit te komen.
je doel is hier ook om vooruit te komen op weg naar de voltooien hier van je eigen familie, het zorgeloos samen met zijn allen onder de regenboog te kunnen staan, alleen de zwaarden 9 vertelt je dat dit een hele grote uitdaging is, je zit wel eens met je handen in het haar, van hoe dit voor mekaar te kunnen krijgen

dameblanche

Citaat van: Kabouter op januari 19, 2012, 09:10:07 AM
Hallo lieve Marianne,

Dank voor je uitleg. Ik zie de slang als erg negatief. Ik schrok toen ik dit trok en weet het nog niet helemaal te plaatsen. Maar goed, ik zal zien wat op m'n pad komt.

Liefs, Carla
,
nee nee carla, de slang hoeft niet altijd op iets negatiefs te wijzen, kan een addertje onder het gras zijn, kan ook duiden op jezelf als ondernemende dame, dat ben je zeker, die eigenlijk gezien deheer de touwtjes in handen wil hebben en ook houden...
de slang kan op transformatie slaan...

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 19, 2012, 12:42:40 PM
Nou momenteel opperwolk, blijf verder vandaag ook even thuis. Ging zo n tijd lekker en opeens patsboem gaat t hoofd v t intense blije meisje naar het grrr meisje... Zeg ook niks meer over jullie kaartjes, gelijk afgestraft hihi. Maar goed, ff opruimen in dat hoofdje en dan kunnen we weer verder. Leuk weekend voor de boeg dus dat komt wel goed...
maar goed, rianna en chris laat die vent maar komen... Een leuke zonder gebruiksaanwijzing aub, heb al mn handen vol aan die van mezelf :P

ik denk dat de mannen zonder gebruiksaanwijzing al uitverkocht zijn sweety, daar moet je immers gauw bij zijn, wat er nog over is zijn mannen met een gebruiksaanwijzing, en als het even tegenzit, ook nog in het japans.....

klaproos1945

eerst kijken dan zien  ???

vrouw~berg~huis  :-\ 29+21 +4 = 54 - 36 = 18 de hond

de slang hersteld het gift door zijn tegen gift 8)

klaproosje

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 19, 2012, 13:06:21 PM
eerst kijken dan zien  ???

vrouw~berg~huis  :-\ 29+21 +4 = 54 - 36 = 18 de hond

de slang hersteld het gift door zijn tegen gift 8)

klaproosje

de touwtjes in handen houden of aleerstens eens proberen te touwtjes te bemachtigen, dat is al een hele klus voor je klaproosje....en het is niet willen of niet kunnen, nee het zit in je aard, ik zie je hand al verschijnen, gaat u maar voor mevrouw.....ik heb de tijd....

rianna

Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:28:27 AM
goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna

hoi Marianne
zie jij er nog heil in in mijn kaartjes voor vandaag hihihihi

assie63

Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:28:27 AM
goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna
lijkt wel of er een probleem op fin gebied moet worden opgelost voor een kind, iets van documenten of papieren, een besluit op fin gebied, assie xx

assie63

Citaat van: Chris op januari 19, 2012, 09:55:54 AM

Mijn Legging van 19-1-2012

13) Kindje - 14) Vosje - 36) Kruis - 27) Brief

Ik heb ze verder gelegd voor degene die het makkelijker vind,maar dat is voor eenieder persoonlijk

Gr Chris

27) Brief - 14) Vosje - 27) Brief - 32) Maantje
5) Boom - 5) Boom - 23) Muizen - 33) Sleutel
10) Zeisen - 28) Heer - 20) Tuin - 22) Wegen
2) Klaverblad - 12) Vogels - 6) Wolken - 20) Tuin

MagicCard= 16) Ster
een bericht over een kind wat niet lekker in zijn vel zit, er worden knopen door gehakt na gesprek word er een keuze gemaakt, asssie xx

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 13:42:13 PM
Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:28:27 AM
goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna

hoi Marianne
zie jij er nog heil in in mijn kaartjes voor vandaag hihihihi

daar kun je vandaag in ieder geval niet mee thuiskomen rianne.....
de boom geeft aan dat er iets niet in orde is rianne, iets blokkeert je energie, veel water drinken wordt er gezegt, de nieren.......
beter doorspoelen.....een andere kwaal ligt hier onder....vandaar...
maar ook een kind heeft het moeilijk, dit kind piekert.....het komt niet verder, het schip stagneert en dat zit haar dwars...............