Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

LoveAngels

Citaat van: assie63 op januari 08, 2012, 10:15:14 AM
goedemorgen

mijn kaartjes voor vandaag

6 wolken -22 weg-26 boek=18 hond

een keuze geeft mij inzicht in zorgen en vertrowuen in mijzelf
Hallo Assie,
Een gesprek met een man "hangt je boven je hoofd"...het maakt je onzeker, en stelt je voor een keuze. Het gesprek heeft met geld te maken....was er ergens nog een gezamenlijk potje, dat nu ter sprake komt?
Toch heeft het wel een positieve wending, heb vertrouwen en houd voet bij stuk....
Liefs

LoveAngels

Citaat van: Chris op januari 08, 2012, 13:05:13 PM
Voor deze zondag

weg-tuin-lelie=kruis

kruis dragen vanuit het verleden...? Lijkt me niet dus ga ik maar voor de steun van boven

Gr Chris
Goedemiddag Chris,

Er is een grote vertwijfeling binnenin jou gaande....je roept om hulp van bovenaf, want de draaglast wordt je te groot....je bent teveel in je hoofd bezig, maakt je zorgen en daarmee maak je die last nog zwaarder....probeer los te laten en te ontspannen...met een leeg hoofd, kom je tot oplossingen, met een vol hoofd kom je tot niets....
Bij jou voel ik duidelijk dat je los moet laten, leg de last naast je neer, pak jezelf bijeen en vervolg je pad....je wordt zeker wel begeleid van bovenaf, maar je merkt het niet op omdat je teveel in je hoofd bezig bent.
Er is een zoon die zijn vader momenteel nodig heeft...ga wat leuks met hem doen...het zal jezelf ook goed doen!!
Liefs

sweetmami

Goeiemiddag, Super leuk gehad gisteravond!

Kaartjes voor vandaag,

de maan, kind op pk, vissen

:-*

rianna

Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 14:13:27 PM
Citaat van: rianna op januari 08, 2012, 09:17:19 AM
goedemorgen allemaal
vandaag weer een s de piramide gemaakt om te zien wat er zoal te gebeeuren staat
Schip + Heer + Zonne = Boek
Zonne - Muizen - Berg
Hond - Lijkkist
- Boek
een liefdevolle vooruitgang
waardoor ik mij gelukkig voelt in mijn gezinsgeluk emoties en positieve peridoe  door inzichten
positief zijn zonder  argwaan  liefde voor de kids na een periode van obstakels krijg ik weer vertrouwen in de toekomst
liefs Rianna
34 28 31 26
31 23 21
18 08
26
Goedemorgen Rianna,
Hoe is het met je man? Is hij erg moe de laatste tijd en ziet hij overal tegenop? Beetje burn-outachtige verschijnselen? Laat hem eens z'n urine nakijken...
Verder zie ik een vermeerdering van inzichten, er wordt je weer eens een-en-ander duidelijk...heb vertrouwen in je eigen kennis, je intuïtie is helder...vertrouw daar wat meer op.
Er ligt ook een nieuw begin in voor een man...het geeft een dubbel gevoel: enerzijds voelt het alsof hem iets afgenomen wordt, maar anderzijds betekend het ook een vooruitgang..

Liefs
hallo love angels
goh zeg moet ik eens over nadenken  ik  weet wel dat mijn man aan het eind van de week echt moe is ja dat klopt maar hij moet ook erg vroeg zijn bedje uit  en hoe later in de week hoe erger dat draagd
fijn om te horen dat mijn intuitie de goede kant op gaat
en ik hoop dat we dit jaar zullen gaan verhuizen zodat mijn man dichter bij zijn werk komt te wonen dat zou  stukken schelen 
heel erg bedankt hoor   we wachten het maar eventjes af
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Jane26 op januari 08, 2012, 12:26:44 PM
Goeiemorgen!


Marijke; ja soms doe ik dat ook! Sterkte en succes!! xx



Mijn kaarten voor vandaag;

Wolken schoten eruit;

Toren,  hond op pk,  ooievaar


xxx

ja idd soms blijven de kaarten steeds op hetzelfde hameren, niet voor niks, je zult dan toch aan datgene moeten werken, als het je blijft blokkeren zegge dat de kaartjes je dat steeds ook weer.
marijke weet nu waar zij aan de slag mee moet gaan.
is dat verwerkt dan komen ook weer andere kaartjes.....

voor jou komen ook steeds de wolken voor de zon....
dat torentje, waar je je achter verschuilt, dat er al zo lang is, dat moet gewoonweg afgebroken worden,
kijk op welke wijze je je kwestbaar steeds opstelt...
waarom?
te zeer gekwetst in het verleden, je houdt je daarom schuil, maar dat brengt ook je eenzaam gevoel met zich mee in dat torentje....

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 08, 2012, 10:15:14 AM
goedemorgen

mijn kaartjes voor vandaag

6 wolken -22 weg-26 boek=18 hond

een keuze geeft mij inzicht in zorgen en vertrowuen in mijzelf

je bent voorzichtig, bij het maken van keuzes...je wilt eigenlijk presies weten hoe iets zal verlopen, een versterkt controlle-systeem is bij jou in werking en dat komt vanuit je verleden....

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 08, 2012, 14:43:31 PM
Goeiemiddag, Super leuk gehad gisteravond!

Kaartjes voor vandaag,

de maan, kind op pk, vissen

:-*
fijn geweldig, sweety, dan kun je er weer een weekje tegenaan....

inzichten gsaan zo wie zo vermeerderen, je hebt dat vaker, als je je lekker voelt en ontspannen worden die inzichten ook helderder en helderder.....
:-*

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 08, 2012, 13:05:13 PM
Voor deze zondag

weg-tuin-lelie=kruis

kruis dragen vanuit het verleden...? Lijkt me niet dus ga ik maar voor de steun van boven

Gr Chris

hihi chris, een keuze mogelijkheid......
het kruis geeft een overdenkingsproces aan, je weegt een aantal mogelijkheden af, je bedenkt een alternatief....
je bent plichtsgetrouw, maar ben je dat ook aan jezelf????

LoveAngels

Citaat van: Jane26 op januari 08, 2012, 12:26:44 PM
Mijn kaarten voor vandaag;

Wolken schoten eruit;

Toren,  hond op pk,  ooievaar

xxx
Hallo Jane,
Eens kijken:
deze kaarten vertellen mij dat je erg veel in je hoofdje bezig bent...momenteel ben je een echte denker, eerder piekeraar....probeert alles te overzien, maar hebt ook de neiging soms wat te zwart-wit te denken. Je bent momenteel niet in balans, je evenwicht is wankel....je hebt het gevoel vast te liggen en wilt graag vrij zijn/vrijheid.
Er rust veel op je schouders en in je hoofd wik en weeg je alle voors en tegens tegen mekaar af. Je wilt verandering, maar zit voor je gevoel vast waardoor je niet verder komt. Heb je ook het gevoel dat jij als bliksemafleider fungeert? Hiermee bedoel ik dat van alles (negatieve energie...mss ruzies?) op jou afkomt, en jij moet het dan maar afketsen.
je voelt je opgesloten en ik zie dat je menig traantje wegpinkt en verlangt om uit te vliegen.
Ik voel veel opgekropte energie bij jou...

Liefs

LoveAngels

Citaat van: sweetmami op januari 08, 2012, 14:43:31 PM
Goeiemiddag, Super leuk gehad gisteravond!

Kaartjes voor vandaag,

de maan, kind op pk, vissen

:-*
Hallo Sweetmami....ik hoop dat je het goed vind dat ik (als nieuwkomer) ook even naar je kaartjes kijk?

Er zijn nieuwe ontwikkelingen op je werk (of als je niet werkt, betreft het bepaalde voorgenomen werkzaamheden thuis)....Je voelt je vrolijk, bent "speels".....ondanks dat er nogal wat turbulentie is. Het lijkt wel alsof je je aan de situatie steeds aanpast...a.h.w. de huid draagt die op dat moment gewenst is...begrijp je wat ik bedoel? Eigenlijk ben je niet jezelf, maar pas je je steeds aan.
Toch is dit niet goed, want het gaat ten koste van je gezondheid....ik zie iets chronisch liggen...mss je bloeddruk of iets met je waterhuishouding?
Probeer je innerlijke rust te vinden, want je hoeft niet alles te dragen....strek je armen wijd uit en draai in het rond, net als een kind dat speelt....ik denk dat je speelser moet omgaan met alles...

Liefs

LoveAngels

Het is al lang geleden dat ik de kaartjes raadpleegde...maar hier komen die van mij van vandaag:

1.ruiter  8.kist  7.slang

Ik denk dat er een verandering onderweg is dat nieuwe deuren voor me opent?

Alvast bedankt voor het meekijken.
Liefs

Jane26

Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 18:55:55 PM
Citaat van: Jane26 op januari 08, 2012, 12:26:44 PM
Mijn kaarten voor vandaag;

Wolken schoten eruit;

Toren,  hond op pk,  ooievaar

xxx
Hallo Jane,
Eens kijken:
deze kaarten vertellen mij dat je erg veel in je hoofdje bezig bent...momenteel ben je een echte denker, eerder piekeraar....probeert alles te overzien, maar hebt ook de neiging soms wat te zwart-wit te denken. Je bent momenteel niet in balans, je evenwicht is wankel....je hebt het gevoel vast te liggen en wilt graag vrij zijn/vrijheid.
Er rust veel op je schouders en in je hoofd wik en weeg je alle voors en tegens tegen mekaar af. Je wilt verandering, maar zit voor je gevoel vast waardoor je niet verder komt. Heb je ook het gevoel dat jij als bliksemafleider fungeert? Hiermee bedoel ik dat van alles (negatieve energie...mss ruzies?) op jou afkomt, en jij moet het dan maar afketsen.
je voelt je opgesloten en ik zie dat je menig traantje wegpinkt en verlangt om uit te vliegen.
Ik voel veel opgekropte energie bij jou...

Liefs

Lieve Loveangels en Marianne!

Bedankt voor jullie mooie duidingen.

Ik heb een pittig 2011 achter de rug, maar voelde sinds eind december dat er een grote positieve verandering aan zat te komen, een tijd waarin ik de vruchten mag plukken van alle verliezen en afwijzingen die ik geleden en doorstaan heb. Ik heb me toen heel vaak afgevraagd waarom het leek alsof ik zoveel narigheid aantrok, verkeerde mannen, financieel gezeur, werk-problemen etc. En het tij is gekeerd, vooral vanwege de manier hoe ik naar situaties heb leren kijken. Echter ben ik vaak bang dat het in elkaar stort, dus blijf ik rusteloos, zorgen dat ik in controle blijf en ik niet meer kwetsbaar en als makkelijke prooi blijf afwachten.

Ik probeer in probleemsituaties het te relativeren, af te wuiven en los te laten, ik zie niet in dat hier iets mis mee is. Het is simpel een overlevingsstrategie wat werkt voor mij.. die wolken kan ik ergens plaatsen, het is idd nog niet helemaal opgeklaard na mijn laatste klap vorige week, maar ik probeer de sterren van de hemel te plukken.

Hoop dat de wolken dan ook snel verdwijnen want ik werk me er kapot aan ;)


KUS !

assie63

Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 19:20:54 PM
Het is al lang geleden dat ik de kaartjes raadpleegde...maar hier komen die van mij van vandaag:

1.ruiter  8.kist  7.slang

Ik denk dat er een verandering onderweg is dat nieuwe deuren voor me opent?

Alvast bedankt voor het meekijken.
Liefs

hmm lijkt of je wat rust zoekt als moeder, beetje twijfels en gepieker, zit je weer te denken om een cursus of opleiding te gaan doen, meer je hart volgen op emotioneel vlak, dan maak je de juiste keuze, assie xx

assie63

Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 14:19:48 PM
Citaat van: assie63 op januari 08, 2012, 10:15:14 AM
goedemorgen

mijn kaartjes voor vandaag

6 wolken -22 weg-26 boek=18 hond

een keuze geeft mij inzicht in zorgen en vertrowuen in mijzelf
Hallo Assie,
Een gesprek met een man "hangt je boven je hoofd"...het maakt je onzeker, en stelt je voor een keuze. Het gesprek heeft met geld te maken....was er ergens nog een gezamenlijk potje, dat nu ter sprake komt?
Toch heeft het wel een positieve wending, heb vertrouwen en houd voet bij stuk....
Liefs
Heeeeeeeeeee, LoveAngels, leuk jou hier te zien, dat gesprek zal met ex zijn, ja en zal inderdaad over geld gaan, ik heb geen potje misschien hij wel hihi, o fijn dat het een positieve wending heeft, ja ik hou voet bij stuk hoor, Dank voor je duiding, assie xx

LoveAngels

Citaat van: assie63 op januari 08, 2012, 21:03:57 PM
Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 19:20:54 PM
Het is al lang geleden dat ik de kaartjes raadpleegde...maar hier komen die van mij van vandaag:

1.ruiter  8.kist  7.slang

Ik denk dat er een verandering onderweg is dat nieuwe deuren voor me opent?

Alvast bedankt voor het meekijken.
Liefs

hmm lijkt of je wat rust zoekt als moeder, beetje twijfels en gepieker, zit je weer te denken om een cursus of opleiding te gaan doen, meer je hart volgen op emotioneel vlak, dan maak je de juiste keuze, assie xx

Dank je wel Assie voor je duiding. Ik heb gisteren mijn cursus (die al twee maanden in de kast lag  :-\) weer ter hand genomen en heb me voorgenomen 'm nu af te gaan ronden. En ik wil in april zelf een cursus gaan geven, dus daar zit je helemaal goed mee. Ik denk idd dat ik weer meer naar mijn hart moet luisteren (de laatste tijd had mijn ratio de overhand).

Liefs, LA