Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

Carla

Citaat van: marianne op maart 23, 2012, 08:15:52 AM
[..] we waren er zelf zo,n beetje aan gewent geraakt, we hebben er idd niet bij dstilgestaan dat het vor anderen een acacadrabra moet zijn geweest :-\

Dat snap ik wel, er is ook helemaal niets tegen quoten, als je ook quote zoals het bedoeld is, nl alle overbodige tekst weghalen  :D

Maar als er bijna niemand aandacht aan het quoten besteed, de meesten alleen maar op die citeerknop klikken en soms zelfs middenin een eigen tekstje gaan typen, dan zijn de berichten voor iemand die een paar pagina's 'achter' loopt, niet of nauwelijks meer te volgen. En voor moderators is er op die manier ook geen beginnen meer aan. Ik zag er zelf in ieder geval geen gat meer in om een dagkaarttopic nog leesbaar te krijgen.

Ik vond dat vooral heel erg jammer omdat zo'n topic dan geen meerwaarde meer heeft om nog te bewaren als er niet meer in gepost wordt. Want er wordt hier wél veel zinnigs in gezegd waar mensen ook later nog best iets van zouden kunnen leren, ware het niet dat het niet leesbaar is door alle 'ruis' die er ook in staat. Begrijp je?

Als we geen verkeersregels zouden hebben waar we ons met z'n allen min of meer aan houden, dan zou het op straat ook zo'n bende worden dat velen van ons liever binnen zouden blijven denk ik. Zo werkt het op fora ook, daar zijn ook ooit een aantal regeltjes voor afgesproken, o.a. ook hoe je hoort te quoten. Als je die regeltjes (nog) niet kent, dan kun je op de Help van het forum klikken en vind je alle info die nodig is. Loop je dan nog tegen dingen aan waar je niet uitkomt, dan kun je altijd Kraai of mij (de 'infopunten) om raad vragen.

Maar lieverdjes hier in dit topic, ik vind het echt fantastisch dat het nu weer mogelijk is om gewoon 's avonds, als er wat tijd voor is, zo'n dagkaartentopic weer 'bij' te lezen. Echt leuk!

Liefs,
Carla

Ricca

:D  :D  :D


Lieve dagkaart-engeltjes (en nog een enkel bengeltje :) ),

Wat een transformatie in dit topic en ook in het Lenormand topic.
Heel mooi!
From Ricca with Love

kristina1975

Halloooo, werd wakker en kan niet slapen gelukkig voelen mijn ogen steeds zwaarder weer

Ik heb net de Zwaarden Koningin getrokken.......
Zwaarden zijn gevecht terwijl ik juist rust en vrede en liefde wil geen strijd en gezeur.

Daarna Ooievaar ...laat mijn huis verkopen ook al is t zaterdag...

Liefs

rianna

goedemorgen allemaal
het is weer Weekend heerlijk!!!!!!!!!
vandaag trok ik

De Dwaas en = 29 = de Dame
ik voel me vandaag zonder zorgen  en gelukkig

liefs Rianna

dameblanche

 ;) aan carla....ik begrijp het...
de enige stelregel, die ik in het verkeer hanteer is;
dat ik nooit harder rij dan mijn engelbewaarder kan vliegen.....


dameblanche

Citaat van: Ricca op maart 23, 2012, 23:40:46 PM
:D  :D  :D


Lieve dagkaart-engeltjes (en nog een enkel bengeltje :) ),

Wat een transformatie in dit topic en ook in het Lenormand topic.
Heel mooi!

nog 1 keertje om het af te leren ricca.....
overdrijven is ook een vak...aldus de veerman ;D ;D ;D

dameblanche

haha, believe,
ik werd wakker en kan niet slapen...daar heb ik even over moeten nadenken ;D ::)

zwaarden hoeven niet altijd voor kommer en kwel te staan, de zwaarden verjagen ook de illussies weg om bij de waarheid te kunnen komen.....

de zwaarden koningin....je doel.....
na veel verdriet in het verleden MOET er wel verandering komen...
deze veranderingen zul je vastberaden en met wijsheid moeten doorvoeren

dameblanche

aan rianne....

je hebt de dame, dus de signaalkaart nietuit het deck genomen, dus de dame heeft hier een betekenis.....

het weekend is je heilig, je kunt je heerlijk onderdompelen in de gelukzaligheid en veiligheid van je gezin....
de kinderen komen al of hiet thuis, met heerlijke verhalen....
kortom een lila-pauze.....of een cuppa-soup-moment of hoe je het ook noemen wilt...
de dame geeft hier even een intieme afzondering aan van het gedender in de wereld

heijdenv

Goedemorgen allemaal.

Koningin van pentakels als dagkaart, aas van pentakels als ondersteuning.
Volgens mij een dringend advies om tijd voor mezelf te nemen, rustig aan te doen, komt tijd komt raad en vooral toch weer de natuur in te gaan.

Geniet van het zonnetje allemaal!
Grx Vicky

dameblanche

ja vicky, in de natuur kun je je hartje aan ophalen, ook daar waar je momenteel woont, eigenlijk voor dit moment niet slecht, probeer daar je voordeel uit te halen...
voor het moment voelt dat goed, probeer dat in combinatie met de natuur en ook het water als solide basis te zien, om daar op verder te kunnen bouwen...

kristina1975

Lieve Marianne,
Ik hou van je! Ik moet zo lachen, ik vind je scherpe humor geweldiggggggg!
:-*

dameblanche


klaproos1945


assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

penakels heer-zwaarden vrouw-staven ridder

ok een heer en een dame gaan samen op pad hahahhahaa geen idee

dameblanche

te gekke plaat klaproosje, ik zal deze eens voordragen op onze zumba-les..... :P