Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 13, 2012, 09:17:23 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 8-staven heer-keuzes

het verleden achter mij laten, meer zelfvertrouwen doordat ik een keuze ga maken

als iets niet meer werkt moet je het achter je laten en op zoek gaan naar iets wat wel werken kan.....daarbij zul je een keuze moeten maken....
dus hier wordt duidelijk de nadruk op het gaan doen gelegt, niet van; het zal wel allemaal vanzelf uit de lucht komen vallen......
dat gebeurt alleen in sprookjes.......
daar komt ook ineens na 100 jaar een prins [hoe oud? ] op een wit paard je wakker kussen...
niets wordt er gezegt waar hij vandaan komt, komt hij regelrecht uit de shoarma-tent of uit de koffieshop???

heijdenv

Ha Marianne,

zou je svp ook jouw interpretatie willen geven van mijn dagkaarten? Ben toch wel heel nieuwsgierig wat ze betekenen....dankjewel en liefs, heijdenv  :-*

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 13, 2012, 09:03:32 AM
Goedemorgen allemaal,

ik trok vandaag de wereld ondersteund door de gerechtigheid. Vergeven, een plaatsje geven en loslaten zullen zorgen voor het hervinden van mijn balans?

Fijne dag allemaal! Lfs H.

tuurlijk heijdenv...
weer overheen getuurt :-[
2 duidelijke kaarten, een super goed doel heijdenv.....
eigenlijk ben je goed bezig, je bent duideliijk ook bezig bij jezelf oude stukken op te ruimen om verder te komen en wel tot de hoogst mogelijke graad....
het einde van een periode is het begin van een nieuwe, het grotere geheel te kunnen gaan zien...
dan wel ook eerlijk naar jezelf kijken, eigenlijk zie je jezelf te veel in de ogen van anderen....
niet meer doen!!

heijdenv

Citaat van: marianne op maart 13, 2012, 12:40:30 PM
Citaat van: heijdenv op maart 13, 2012, 09:03:32 AM
Goedemorgen allemaal,

ik trok vandaag de wereld ondersteund door de gerechtigheid. Vergeven, een plaatsje geven en loslaten zullen zorgen voor het hervinden van mijn balans?

Fijne dag allemaal! Lfs H.

tuurlijk heijdenv...
weer overheen getuurt :-[
2 duidelijke kaarten, een super goed doel heijdenv.....
eigenlijk ben je goed bezig, je bent duideliijk ook bezig bij jezelf oude stukken op te ruimen om verder te komen en wel tot de hoogst mogelijke graad....
het einde van een periode is het begin van een nieuwe, het grotere geheel te kunnen gaan zien...
dan wel ook eerlijk naar jezelf kijken, eigenlijk zie je jezelf te veel in de ogen van anderen....
niet meer doen!!

Hoi Marianne, dat is een mooi bericht! Hopelijk kan ik die rotte periode dan ook binnenkort achter me laten, hij heeft inderdaad lang genoeg geduurd en ik heb heel hard aan mezelf gewerkt. Ik vraag me wel nog af wat je bedoelt met "eigenlijk zie je jezelf te veel in de ogen van anderen". Bedoel je daarmee dat ik me gedraag zoals ik denk dat mensen me willen zien? Liefs, heijdenv  :-*

dameblanche

presies heijdenv...
en dat moet je beslist achter je zien te werpen...
je kijkt door de ogen van anderen en noemt dat zelfvertrouwen...
je vraagt je te veel af hoe anderen over je oordelen, je hebt zo je twijfels of anderen je wel of niet gunstg beoordelen, je kan dan gespannen, onzeker worden..............

rianna

Citaat van: marianne op maart 13, 2012, 08:50:00 AM
Citaat van: rianna op maart 13, 2012, 08:02:29 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik
de Aas van zwaarden en 2 = klaveren
door dat mij iets duidelijk word vind ik het geluk
liefs Rianna

ja iets kernachtigs zal moeten worden geraakt om voorgoed uit de problemen te willen komen.....
ja daar kan je weleens gelijk in hebben ja
maar welke kern he dat is het probleem en weet ik dan ookd at die geraakt is hihihih
kom wel goed
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

we hebben allemaal onze zwakke en blinde vlek, waarvan we gedurende ons leven veel van kunnen leren.
wellicht wordt dat later als we ouder worden onze sterke kant, dat is dan weer het voordeel van ouder worden rianne...
we hebben dus allemaal een zwak gebied een gebied dat we eigenlijk wel kennen, maar wat we diep en dipe weggestopt hebben.
omdat we er ons voor schamen bijvoorbeeld of omdat het grote angsten in ons losmaakt.
we kunnen dat gebied met opzet mijden of door over te komenseren of wel er extreem de nadruk op te leggen....

rianna

Citaat van: marianne op maart 13, 2012, 20:11:23 PM
we hebben allemaal onze zwakke en blinde vlek, waarvan we gedurende ons leven veel van kunnen leren.
wellicht wordt dat later als we ouder worden onze sterke kant, dat is dan weer het voordeel van ouder worden rianne...
we hebben dus allemaal een zwak gebied een gebied dat we eigenlijk wel kennen, maar wat we diep en dipe weggestopt hebben.
omdat we er ons voor schamen bijvoorbeeld of omdat het grote angsten in ons losmaakt.
we kunnen dat gebied met opzet mijden of door over te komenseren of wel er extreem de nadruk op te leggen....

ja daar kan ik me wel in vinden dingen die je wel weet maar die angsten los maken of dingen die je eigenlijk niet wil
ja die  kern hebben we denk ik allemaal wel
denk dat mijden he meeste voorkomt  hihihi
dank je meisie
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 13, 2012, 09:27:12 AM
Citaat van: assie63 op maart 13, 2012, 09:17:23 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 8-staven heer-keuzes

het verleden achter mij laten, meer zelfvertrouwen doordat ik een keuze ga maken

als iets niet meer werkt moet je het achter je laten en op zoek gaan naar iets wat wel werken kan.....daarbij zul je een keuze moeten maken....
dus hier wordt duidelijk de nadruk op het gaan doen gelegt, niet van; het zal wel allemaal vanzelf uit de lucht komen vallen......
dat gebeurt alleen in sprookjes.......
daar komt ook ineens na 100 jaar een prins [hoe oud? ] op een wit paard je wakker kussen...
niets wordt er gezegt waar hij vandaan komt, komt hij regelrecht uit de shoarma-tent of uit de koffieshop???
ja klopt geen idee nog welke keuze, ja het zelf gaan doen, hihi, nou die prins van 100 jaar mag je lekker zelf houden hahah, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Goedemorgen, wat heb jij druk met ons Marianne, dank je!

Over t eten dat je de voedingstoffen niet opneemt wist ik niet trouwens. Bij mij is dat anders, ik vul geluk liefde die ik mis via mijn maag voor even..

Over de staven van 9, wat een mooie uitleg! Nooit zo gelezen of gezien en gelijk heb jij helaas.


Vandaag heb ik

Pentakels 10
En de Toren van Lenormand


Ben natuurlijk alweer benieuwddddd naar je interpretatie :)

Hoe is t met je lieve Marianne?

jericho

goeie morgen iedereen,
Inderdaad Believe, Marianne heeft het hier druk met ons. Ik vind het echt super wat ze allemaal doet op dit forum  :)

Vandaag staven ridder en sterren.
Mijn gevoel laat me nog steeds vertrouwen in het positieve. We krijgen wat we nodig hebben. Dit zie ik ook in de sterren. De staven ridder staat dan weer voor mijn ongeduld. Ik weet dat sommige dingen tijd vragen, maar hier geduldig op wachten, dat is nu niet mijn sterkste kant  ;D

rianna

goedemorgen allemaal

vandaag Woensdag trok ik
Koningin van de Staven en 11 = de roede
ik denk het allemaal onder controle te hebben
maar er komt roet in het eten
liefs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 9-penakels aas-staven 10

blij zijn met wat ik heb, het aanvaarden van een geschenk maar neit te hard van stapel lopen

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag Bokalen 8 en het schip. Twee vertrekkaarten. Ben benieuwd waar de reis naar toe gaat?

Liefs, H.

dameblanche

#254
aan believe....

ik neem aan dat het hier gaat om brandstoffen ofwel suikers.

suikers staan symbool voor liefde voor jezelf, gevoelswarmte.
deze voedingstoffen worden bij jou niet door het lichaam aanvaard en op een normale manier opgenomen, omdat je deze voeding en datgene waar deze voedingstoffen symbool voor staan zelf niet aanvaard!

noch suiker noch chokolade, noch andere zoete voedingstoffen zijn slecht of ongezond voor mensen die naar deze zoetwaren verlangen.
het is een teken dat jij deze voedingstof nodig hebt.

wel op voorwaarde;
DAT JE DEZE VOEDINGSTOFFEN GEBRUIKT VOOR HET INTEGREREN IN JE EIGEN LIEFDEVOLLE EN ZACHTE ZELF.

volledig, en in overvloed aan jezelf [pentakels 10]
in dankbaarheid en in blijheid dat je mag ontvangen believe.... :-*