mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

staven 8
Snelle actie,plotselinge vooruitgang of beweging, snelheid, haastige beslissingen, te snelle vooruitgang.

@Moonskin, oh, dank voor de uitleg  :D , dat zal betr kloppen bij de dag  :)

grtj

Lief

Tja en hoe frapant dat hij klopt als een bus Moon....

Look for the answer inside your question...

Lief

Middag Kreeftje....

Nieuwe kansen die komen voorbijvliegen Kreeft. Pak ze!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

bekers 9

Succes, materiële verrijking, voordeel, welzijn, overvloed, goede gezondheid, overwinning.
Deze kaart wordt vaak gezien als verkondiger van voorspoed en het uitkomen van wensen. De vrouw op deze kaart zit temidden van haar gevoelens (bekers) en kijkt je tevreden aan. Ze in zich bewust van haar talenten en weet wat ze er mee kan doen. Om je wensen uit te laten komen moet je soms heel hard werken. Zonder actie zal er nooit een goede reactie komen.

grtj en fijne zaterdag iedereen,  :)

@Lief, ik hoop het  :D
grtj  :-*

kreeft

goeiemorgen,

de keizer,

hij zegt me dat ik orde op zaken moet stellen,
Deze figuur vertelt je dat als je iets wilt in het leven dat je vooral een plan moet hebben. Hij heeft er altijd een en volgt die tot op de letter. Hij evalueert regelmatig zijn positie en verandert dingen als hij niet in de juist richting gaat. Ga jij op dit moment in de juiste richting? Zo niet, kijk dan wat je nodig hebt en wat jij daarin zelf kunt betekenen.

grtj en fijne zondag  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

het rad van fortuin,

Geluk, lotsbestemming, een tijd van verandering, houd je gedachten in de gaten, neem verantwoordelijkheid voor je acties, het kan verkeren.

Met elke beweging van het Wiel kun je een nieuwe cyclus starten met nieuwe mogelijkheden. Het kan geluk zijn maar ook uitdagingen die je de kans geven om te ontwikkelen.

kaartje voor vandaag maandag 7 oktober,

kracht,
Als je je nu niet goed voelt, probeer de situatie dan niet te forceren. Je zult je niet veel beter gaan voelen als je dat doet. Werk gewoon aan het sterker worden en verbinding krijgen met je innerlijke kracht voordat je gaat doen wat deze kaart je aanraadt. Leun daarbij niet op anderen

grtj  :)

Vlinder

Hoi Lieve kreeft....
het rad draait altijd maar rond, elke dag een beetje anders, ik denk altijd bij het rad; omdenken
Wel eens geprobeerd?

Kracht inzetten vandaag, beheersing en jezelf blijven..

Groet Vlinder

kreeft

@vlinder, ja het rad draait, het is ook hoe je het zelf stuurt , een beetje,
volgens mij kun je het ook vergelijken met 'een dubbeltje op zn kant',
je weet eigenlijk niet als het dubbeltje valt of het positief of negatief zal zijn?  :)
afwachten maar  ;)

vandaag was een positieve dag, dus kracht, ja  :D

morgen gezond weer op  :)

Vlinder

jah zo is het,
kan niet elke dag feest zijn he  :D

:)

kreeft

hé vlinder,
als ik nu naar de LN kaarten kijk, ja dan snap ik dat rad beter, :o
tkan vriezen en tkan dooien  ;D
tis maar hoe jet zelf een draai geeft  ;)

grtj  :-*

kreeft

goeiemorgen,

de keizer,

hij zegt me dat ik orde op zaken moet stellen,
Deze figuur vertelt je dat als je iets wilt in het leven dat je vooral een plan moet hebben. Hij heeft er altijd een en volgt die tot op de letter. Hij evalueert regelmatig zijn positie en verandert dingen als hij niet in de juist richting gaat. Ga jij op dit moment in de juiste richting? Zo niet, kijk dan wat je nodig hebt en wat jij daarin zelf kunt betekenen.

zondag ook al  :)

isiskaartje,

Mercurius

Omschrijving :  Deze kaart staat symbool voor een alerte en snelle geest. Hij kondigt een verzoener aan van tegenstelling door bemiddeling. Deze persoon zal zijn als de ware magier, die hemel en aarde verbindt ( het hoger en lager zelf ).

U krijgt goed nieuws, mogelijk in de vorm van een telefoontje, een e-mail of een brief. Voor zakenmensen luidt dit een drukke periode in. U krijgt te maken met bepaalde reclames of reclame zaken, en u gaat mogelijk een kort reisje maken. U begint aan iets totaal nieuws dat u veel genoegen zal doen


grtj

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 2

Het kan noodzakelijk zijn dat je je leven -of dat nu het financiële of fysieke is- weer in balans brengt.
Verandering is op komst. In het negatieve geval kan dat emotionele instabiliteit opleveren.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

aas van staven,

Je staat aan het begin van een nieuw avontuur en je kunt niet wachten tot je mag beginnen. Je enthousiasme is aanstekelijk en met al die energie kan je gemakkelijk anderen inspireren.

grtj  :)

Lief

Mooi Kreeftje,

Je gaat iets zaaien meid wat je later kunt oogsten en er heerlijk van kunt genieten.

Zet um op!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

bekers 9

Deze kaart wordt vaak gezien als verkondiger van voorspoed en het uitkomen van wensen. De vrouw op deze kaart zit temidden van haar gevoelens (bekers) en kijkt je tevreden aan. Ze in zich bewust van haar talenten en weet wat ze er mee kan doen. Om je wensen uit te laten komen moet je soms heel hard werken. Zonder actie zal er nooit een goede reactie komen.

@lief, dank  :-*