mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

heleen

goedemorgen kreeft ;D

Verwachtingen die niet uitkomen. Welke verwachtingen heb je dan? En als je ervan uit gaat dat ze niet uitkomen, kunnen ze dan uitkomen? Inderdaad kreeft meer naar je gevoel luisteren, maar niet alleen luisteren, ook laten stromen. Je bent geblokkeerd. Gisteren een mooie kaart de zegewagen omgekeerd, vandaag weer een hele mooie kaart, bekers 3 en ook omgekeerd. Jammer.

Liefs
Heleen

kreeft

@heleen, mijn verwachtingen? een liefdevol iemand tegenkomen waar ik de zo gemiste warmte kan mee delen  :D
dank heleentje  :-*

kreeft

voor deze zondag,

zwaarden 3

verdriet, verbreking van iets, einde van iets, onvermogen om een ruzie bij te leggen,

daarop getrokken,
de dood, de maan, omgekeerd, de duivel omgekeerd

het einde van iets maar achter een einde zit een nieuw begin,
onstabiele emoties, verwarring angst
emotionele manipulatie, niet kunnen breken met iets, angst,

geen mooie kaart dus voor deze zondag,  :-\

Lief

Kreeft het regent toch....

Met een goed boek of fijne film in bed!

Morgen weer een nieuwe dag.

Fijne zondag, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

#499
weekkaart,

pentakels ridder omgekeerd,

zwak staan, vermoeid, niet in staat om de situatie te veranderen,

kaartje voor vandaag,

de wereld, omgekeerd

terugkijken maar toch doorgaan, verandering,

allemaal weer omgekeerd  :-\

grtj,

@Lief, ja had een goed idee geweest, lekker niksen, maar moest werken  :P :-X

:)

Symbolon,

het zwijgen,

tevergeefs probeer je je leven op orde te houden, maar er gebeuren zaken buiten jouw invloed om. op het speelveld van de wereld, waar ook anderen zich bevinden, wordt je tot een soort spook, een onzichtbare. de dingen reageren niet meer op je en alles lijkt op één grote samenzwering tegen je. dat wat je wil zeggen, krijg je niet overgebracht. je hebt nog niet geleerd om stil te zijn. je hebt nog niet kennisgemaakt met de 'wereld van de stilte'.

:-*

heleen

zelfde symbolon kaart als Suus, maar met een vele beter omschrijving Kreeft.
Citaat van: kreeft op juni 24, 2013, 07:14:41 AM
je hebt nog niet geleerd om stil te zijn. je hebt nog niet kennisgemaakt met de 'wereld van de stilte'.

de symbolon kaart heeft het niet over praten, want ik geloof niet dat je een kwebbeltante bent, maar wel je innerlijke stilte. Je gedachten tot rust kunnen brengen. Daarom ook de omgekeerde kaarten, je luistert te veel naar je eigen negatieve gedachten.

Citaat van: kreeft op juni 23, 2013, 08:48:23 AM
voor deze zondag,

zwaarden 3
onvermogen om een ruzie bij te leggen,

Citaat van: kreeft op juni 22, 2013, 08:12:53 AM
bekers 3 omgekeerd,

verwachtingen die niet uitkomen,

dat zijn allemaal negatieve gedachten die jij over jezelf (en de wereld) hebt, en op die manier maak je dat tot je werkelijkheid. Probeer die gedachten stil te leggen kreeft.

Citaat van: DroomBode op mei 21, 2013, 22:09:13 PM

a ) Een sleutelwoord kiezen

Het sleutelwoord is een zelfgekozen woord of korte, krachtige zin die gekoppeld wordt aan de eliminatie-instructie die aan ons onderbewustzijn wordt gedelegeerd. Kies een woord of een korte zin die een krachtige, emotionele betekenis voor je heeft, zodat - telkens als je het sleutelwoord uitspreekt - automatisch je onderbewustzijn de bijbehorende opdracht uitvoert.

Voorbeelden:

Release!•Vrijheid! • Clear! • Be free! • Ik kan het! • Joy! • Godzijdank! • Flow! • Peace! • Light! • Freedom! • (…)


Wanneer ik bewust een probleem herken dat grondig aangepakt en verwijderd dient te worden, behoef ik slechts het sleutelwoord te denken of uit te spreken, en het probleem zal op alle niveaus en lagen behandeld en verwijderd worden, dit op een comfortabele en veilige manier.
Het SLEUTELWOORD dat ik inzet voor complete bevrijding is: Kies hier jouw sleutelwoord ()

(denk nu aan je sleutelwoord)[/b]

(heb ik ook aan Lief gestuurd.)

liefs
Heleen

kreeft

zelfde symbolon kaart als Suus, maar met een vele beter omschrijving Kreeft.

Citaat van: kreeft op juni 24, 2013, 07:14:41 am

je hebt nog niet geleerd om stil te zijn. je hebt nog niet kennisgemaakt met de 'wereld van de stilte'.

de symbolon kaart heeft het niet over praten, want ik geloof niet dat je een kwebbeltante bent, maar wel je innerlijke stilte. Je gedachten tot rust kunnen brengen. Daarom ook de omgekeerde kaarten, je luistert te veel naar je eigen negatieve gedachten.
==============================================================


ik heb ondervonden dat de uitleg in het boek verschilt van deze , dan als je kaarten online trekt,
dus dat zal het verschil in uitleg zijn  :)

je hebt volkomen gelijk met je uitleg,  :-[
ik moet die negatieve gedachten op tijd stilleggen, het ligt in mezelf, ik weet het wel, maar soms is het sterker dan mezelf,
moet er aan werken  >:(

morgen beter  :)

kreeft

goeiemorgen,

koning pentakels,

beloond worden voor hard werken,
Vanuit je levenservaring ben je in staat om andere mensen te doorgronden. Je weet wat ze van plan zijn en kan daar op tijd op in spelen. Je bent een vechter, alhoewel je niet gauw vals wordt daarin. Je kan gekarakteriseerd worden als volhouder en je geeft niet op voor je klaar bent. Vanuit die vechtersmentaliteit ben je een concurrent voor anderen. Je handelsgeest kan je echter ver brengen. Maak er gebruik van.

:)

symbolon,

repelsteeltje,

een van je innerlijke personen gebruikt jou of iemand  anders zonder dat het opvalt. het is een echte splijtzwam, een verrader die achter je rug om plannen smeedt . een onruststoker en een bedreiging die tussen jou en de wereld staat. het kan zijn dat je deze persoon in de buitenwereld tegenkomt, maar daar bevind hij zich slechts omdat je hem in je innerlijk niet wil zien

grtj

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Tjee, wat en passende kaarten heb je vandaag meid :o

Fijne dag!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

floepte er uit,
pentakels 9

Probeer om alles in balans te houden en leer ook om te genieten van dingen die er gewoon zijn. Dingen waar je niks voor hoeft te doen. Kijk maar eens goed, het is er echt.

staven 7

Onderscheid de egostrijd van de strijd voor de goede zaak. Als je door moet gaan, gebruik dan de energie van deze kaart om hernieuwde inspiratie te vinden.

grtj,  :)

Lief

Hoi Kreeftje,

Door goed voor jezelf te hebben geknokt krijg je je zaakjes goed voor elkaar. Een periode van welbevinden gaat dan ook aanbreken...

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje,

munten 9
je doet je best en daar zal je naar beloont worden
staven 7
Een steekproef , verdedig je of net niet !!

Suus

heleen

eerst pentakels koning, en vandaag begin je met pentakels 9 gevolgd door staven 7.
Je wentelt je in aardse groei Kreeft, heel goed voor een waterteken. Je zult er de vruchten van plukken. Probeer je er niet tegen te verzetten. Het mag, het is je gegund.

liefs
Heleen.

kreeft

@lief, suus, heleen,
ik doe mn best om vooruit te komen  :) , en hoop daar eens vruchten van te plukken, ja  ;)

dank om te kijken  :)  :-*

kreeft

#509
goeiemorgen,

bekers 8, omgekeerd,

het is nog niet het moment om iets de rug toe te keren, mss is het zinvol om het nog even vast te houden

grtj,

symbolon,

de belemmering,

je probeert op het moment het onmogelijke te bereiken en je wilt niet zien dat alle energie die je hierin stop, verspilde moeite is,
de deur die je wilt binnengaan, is geen echte deur , maar een deur die op de muur geschilderd is,
je vecht tegen je eigen lot en dat gevecht kan je niet winnen,

grt,