Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Eveningstar

Ook daar een yep op ;) .

You to hé ;) .

Liefs,
Eveningstar

kristina1975

Fijn weekend Suusje, geniet er van en blijven vragen :D
:-*

heleen

hey suusje.

ik zie geen kaartjes bij je dus jij bent lekker weekend aan het houden.
fijne zondag.

liefs

Heleen.

Sweetie

Hallo Heleen
Ja nogal druk in het weekend
:-*
Bedankt
Een fijne maandag  :)

Sweetie

goeie morgen
Koningin bekers - het oordeel

symbolon

DE SPIRITUELE TUIN
Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

heleen

Hallo Suzy

2 mooie lichte kaarten, omgeven door engelen (zie troon van de koningin). Luisteren naar de stem van je hart, dan zal je snel belanden in de spirituele tuin.
Hele fijne maandag

liefs
Heleen.

dameblanche

De kelken koningin en het oordeel....
je bent een aan moeilijke situatie vol terugkerende emoties een eigen aan het proberen te maken , alles met ijzichten en wijsheid in jezelf proberen op te lossen en te gaan inzien....

alles zal beter worden mits je eerlijk naar jezelf blijft kijken en daarbij;


vergeef je zelf en anderen!
sta open voor verzoenende gesprekken
leef in harmonie met jezelf en met alles wat je meemaakt
verbreed je horizon suus, je gaat het nog ver schoppen als je oude lasten achter je kunt laten!

Eveningstar

Hoi Suus,

je zelf verlossen van (alle) balast, is een zalig gevoel, dat in de plaats komt. Zeker met de kennis van je koningin zal je makkelijker je balast over boord kunnen gooien ;) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Lieve Susy,
mooie kaarten die aangeven dat jejezelf weer verder leert kennen,
diepere gevoelens, van oordeel en veroordeel kom je tegen, hier ga je mee aaan de slag, liefdevol

:-* vlinder

Sweetie

Heleen
Ja dat doe ik en ik geniet ervan
Bedankt Heleen  :)  :-*


Mary anne,
En daar ben ik helemaal mee bezig, gisteren nog complimentje gekregen dat ik het goed doe ook qua vergevingsgezindheid, en naar mij toe ook , dan is alles positiever om ermee om te gaan
Bedankt Mary anne  :) :-*


Zieltje,
Ja ik ben er volop mee bezig en ik sta er soms zelf versteld van hoe goed het aanvoelt  :P
Bedankt Zieltje  :) :-*


Vlindertje,
Ja en het voelt lekker positief aan gewoon verder doe waar ik mee beig ben dus  ;)
Bedankt lieve Vlinder  :) :-*

Sweetie

Goeie morgen
gerechtigheid - munten 8

Evenwicht en rechtvaardigheid die met veel inzicht verkregen wordt hoelanger je er aan werkt

Symbolon

DE NAR
Of je nu wilt of niet, vandaag wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen. Nu is er geen weg meer terug. Mocht je nog enigszins terughoudend zijn, wordt je abrupt voor een onverwachte situatie gezet. Vandaag is er niets meer wat je tegenhoudt, dan slechts gedachten op angst gebaseerd. Sluit vriendschap met jezelf!

kristina1975

Goedemorgen Suus,
Mooie kaarten vooral mooie bewegingen in jezelf. Sluit vriendschap met jezelf zoals de Symbolon kaart zegt waar jij nu ook mee bezig bent. Ik had gisteren ook de Nar en nu pas begrijp ik het dankzij jou en Heleen s boodschap gisteren.
Heb een mooie dag Suusje :-*

Eveningstar

Gij ook die Munten 8!

samen uit, samen thuis ;) .

Jij gaat ook voor die rechtvaardigheid. Je draagt die hoog in het vaandel en dus schrikt het je niet af ;) . Met geduld en inzicht idd kom je een heel eind weeral vooruit ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Lieve meid
ja dat doe ik
Bedankt meisje  :-*

Zieltje
ja ook m.8
ja inderdaad Zieltje anders voel ik mij niet goed
Bedankt Zieltje  :) :-*

Sweetie

goeie morgen

de maan - staven 2

weer eens i het diepste van mezelf gaan kijken balanseren en er kracht uithalen

ONVERENIGBAARHEID
Er wordt vandaag van je gevraagd je af te stemmen op dat wat je hart aangeeft. Wees je er van bewust dat er een constant samenspel is van gevoel en kracht. Deze kunnen alleen maar samen gaan als beiden alle ruimte krijgen om te kunnen creëren. Wat verwaarloos je in jezelf! Kom in balans.