Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

jaja Mary anne
helemaal steek geen energie meer in  :-* en de verandering ja die komt ...
Bedankt schoonmaakstertje  :D

Vlinder

 8)
Altijd leuk als het raak is.
Dank je wel  :-*

Sweetie

ja hoor en echt wel letterlijk genomen want ik bekijk de wereld echt anders ... doordat er vannalles gebeurd ik ben net een bloem die begint te bloeien , het kriebelt  ;) :D

Sweetie

goeie morgen
Wat een mooie kaarten  :)

kelken 9 - kelken 8
de 9 staat voor voltooiing en de 8 voor oneindigheid ...

gelukkig voelen in mijn vel de 9
Innerlijke drang om te ontdekken .. de poortkaart zegt ons Marianne

Alweer deze had ik op 4 -08 ook !
DE ONWETENDE DWAAS
Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie

dameblanche

je hebt er behoefte aan om aandacht te kunnen schenken aan de dingen die je allemaal voor elkaar hebt eweten te boxen... maar ook blijvend op zoek naar die ene beker, omdat je bang bent om met je gevoelens aan de slag te gaan....

Vlinder

#650
kelken 9 - kelken 8

Lieve Susy,
eerst de negen, dat is zo,n tevredenheids kaart, maar er zit meer in, het is ook een kaart die zijn geluk beschermd, de man houd zijn hart achter zijn armen, en lijkt zich wat te verdedigen,
dan de 8, er loopt iemand weg die er een stok bij nodig heeft, de maan kijkt toe en verlicht het pad wat hij gaat.
Het is dus een best gevoelige combinatie.
Ben je niet blij ergens mee, iets wat je  wil/moet beschermen maar eigenlijk ook bij weg wil.

:-* Vlinder  :D


Sweetie

Marianne
Ja dikwijls  :D leuk om daar even naar te kijken, ik heb mijn gevoelens wat aan de kant gezet vandaag door bezig te zijn in tuintje , nu is alles weer picobello
Bedankt Mary anne  :)


Lieve Vlinder
ja ik ben tevreden als ik terug kijk en ik ben tevreden over vandaag wat ik gepresteerd heb maar ik moet rekening houden dat ik morgen ietwat kreupel loop hihi dat is misschien dat beschermen van mezelf omdat ik op gezondheid moet letten
Bedankt mooie Vlinder  :)

Zieltje  :-*


Eveningstar

Een hele dikke  :-* !

Liefs,
Eveningstar

kristina1975

Hele hele super fijn weekend Suusje, geniet van het weer en je tuin liever lichamelijk moe dan geestelijk :D
:-* :-* :-*

heleen

geen kaartje bij Suus, zij geniet gewoon lekker van het zonnige weer.

Liefs

Heleen.

Sweetie

Hallo Heleen
jawel vandaag heb ik ze gelegd , gisteren met ventje genoten
Lieve meid ja lichaamelijk moe maar fijn weekend gehad  :)


Sweetie

Voor vandaag dan
pentakels 10 - bekers 4

De symbolonkaart

DE ANGST
Je doet er goed aan je angst vandaag onder ogen te zien. Hier ben je nu sterk genoeg voor! Het zal confronterend zijn, echter biedt het je wel de mogelijkheid om de feiten onder ogen te zien. Zo kan je naar bevrijding werken. Iedere stap in het donker is een weerspiegeling in behoefte van bestaanszekerheid.

dameblanche

angst is onze slechtste raadgever, je hebt jarenlang je angsten wegedrukt, verbannen naar het diepste putje van je ziel, toch er is geen vergruizer aan de slag geweest in je ziel, het zit er nog en het komt bij tijd en wijlen boven....
laat emoties stromen het is de beste medicijn....
ook al gaat het weer allemaal goed op het thuisfront, we weten ondertussen allemaal dat dit niet van permanente aard is....

heleen

pentakels 10 geeft aan dat je genoten hebt in het weekend van het gezinsleven. Lekker ontspannen, maar het leven gaat verder. en het vervolg is bekers 4. en dat vind ik toch altijd een hele moeilijke kaart.
Waarom neemt die jongen die beker niet aan? ziet hij de beker niet? koppigheid, zijn armen over elkaar? of heeft hij genoeg gehad, en geen dorst meer? Ik weet het niet. Een ding is zeker hij accepteert het niet.

Is er iets in het leven wat jij niet wil accepteren Suzy, waar je bang voor bent? Iedereen heeft zijn diepe angsten, of ze reëel zijn of niet, ze duiken bij iedereen op. luister toch af en toe naar je stem van angst, want meestal zijn het onverwerkte emotie's, die blijven zeuren tot je de beker van ze aanneemt.

liefs

Heleen.

Vlinder

pentakels 10 - bekers 4

Lieve Susy

Succes en zekerheid  en daar gemengde gevoelens over hebben.
Als je twijfelt, denk goed na, en waag de sprong of m.a.w. pak de beker

Liefs Vlinder