Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Eveningstar

Goede goede morgen!

Awel mejuffer! Bekers Aas. Die is poep, poep chique, die kaart.

In tegenstelling tot die mooie Aas staan je Bekers 5 en 8... . Om het één te bereiken, passeer je waarschijnlijk de anderen. Verdriet verwerken en vertrekken uit het potje verdriet, kan een goed doel zijn, om zo naar je Aas toe te gaan. Je Ridder vertelt me, dat je dit alles doet op een planmatige, efficiënte manier.

Mooi hoe het in elkaar voor je zit.

Liefs,
Eveningstar

heleen

Hoi Suus.

kelkendagje vandaag.
En de kaart waar ik het meest naar geneigd ben om te kijken is natuurlijk kelken aas.
aan de ene kant van de beker zijn er 2 straaltjes water, aan de ander kant 3. Die verhouding zien we natuurlijk ook bij bekers 5 maar dan net andersom. linkerkant 3 bekers rechterkant 2. Maar 5 blijft daardoor wel een belangrijk getal, gezien de onderste rij van bekers 8 ook 5 bekers bevat. Plus het pentagram is verbonden met het getal 5.

betekenis 5
Het getal 5 dient eigenschappen als geduld en trouw te ontwikkelen; zorg dat je een doel in je leven hebt.
Te leren: Zich een doel stellen; geduld en trouw ontwikkelen.

Op zoek naar het doel in je leven suus. Leen het paard van de ridder, en ga op reis, kunnen natuurlijk wel bekertjes omvallen, maar de kelken aas blijft stromen.

Heleen.

Salsafret

Bekers Aas is je thema voor vandaag. De gelukskaart, de kans die je wordt geboden. Bekers 8, je tocht naar de ontbrekende beker. Bekers 5: de melancholie van 3 omgevallen bekers. Maar 2 staan er nog overeind. Munten ridder: vastberadenheid..

De kans van de Aas komt niet vanzelf. Je moet er iets voor doen. Verlaat vastberaden de gebaande paden en je vind in de Aas de ontbrekende beker van de Bekers 8. In je zoektocht zijn de overeindstaande bekers belangrijker dan de omgevallen 3.

Sweetie

Zieltje
hihi ja er is geen weg die rechtstreeks ernaartoe loopt , verdriet is een groot woord , ja ik doe alles zoals het hoort !! nu wel hihi
Bedankt Zieltje  :-*


Heleen
en 5 lieve Heleen , 5 is liefde ...
Ook de 5 in de tarot is de hogepriester
Ik ga zeer zeker op mijn doel af en ja desnoods pak ik riddes paardje
Bedankt Heleen  :-*

Salsa       
en ik neem ze aan .. mijn beide handjes en ik werk eraan.
Niets komt inderdaad vanzelf, ik zoek en vind zeker weten , al kost het me bloed , zweet en tranen
Bedankt Salsa  :-*

Sweetie

En hier ben ik weer

munten 4 - bekers schildknaap

ja ik eigenlijk verder , niet dat hard vast houden 

Lief

Hoi Suus

Innerlijk orde en structuur aanbrengen waardoor je gevoelens kunt waarnemen om er vervolgens vorm aan te geven.

Groetjes Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eveningstar

Hi Suus!

Je vast houden aan wat je hebt... , terwijl je Schildknaap je wil, om innerlijke balans en het evenwicht met de ander naar voren schuift. Maar hiervoor is verandering een must, anders had je de balans en het evenwicht al gehad of ervaren en hoefde je er niet naar te streven.

Dus, Lieverd, los laten!

Liefs,
Eveningstar

heleen

Hi Suus.

munten 4 laat niet los, want dat is zijn enige zekerheid die hij heeft. wat zou die man daar op het dak, daar moeten doen als hij geen pentakels heeft, er komt al een zwart roetlaag over hem heen, maar nee hij houdt zijn pentakels stevig vast. En hij lijkt me daar niet ongelukkig onder. Dan gaan we naar de schildknaap kelken, mooie frisse jonge man, volgens mij heeft hij zich net gewassen, hij heeft in ieder geval met water gespeeld, er zit nog een vis in zijn beker. Hij ziet schoon gewassen uit. Een heel verschil met de man op munten 4.

Heleen.

Salsafret

Munten 4 klampt zich bijna fanatiek asn zijn muntjes vast terwijl de scildknaap bijna verliefd naar het visje kijkt. Luister goed naar je onderbewuste. Hou je vas aan je gevoel.

dameblanche

probeer iets meer te gaan aarden, bekijk de pentakels als je belangrijkste beschermchacra,s...
de bekers page staat hier voor boodschappen doorkrijgen,m aar daarbij moet je je eigen doorgangen [chacra,s ] goed weten af te schermen, anders gaat de fantasie met je op de loop en komt die twijfel weer naar boven, begrijp je me...
de chacra, ; de kruinchacra, de keelchacra, de hartchacra en de vaste voet op de grond

Sweetie

Hoi Lief
Ja zeer zeker, ik werk eraan ..
Bedankt Lief  :-*

Zieltje
ja dat doe ik, Mijn Zieltje , ik ben daar zeer mee bezig, ik heb de laatste tijd zoiets van pfff it doen't matter what happens !
Ik weet niet hoe het komt , bepaalde zaken in mijn leven gebeuren en vroeger had ik mijn  nachtrust aan muizen en olifanten gegeven , nu niet  ;)
Bedankt mijn lieve Ziel  :-*

Heleen
hahaha wat een mooie uitleg Heleentje  :D
Weet je... wat ik uit je uitleg haal , en mijn ervaringen ..
Ik ben mezelf vanbinnen aan het reinigen .. door te mediteren .....
Dit verhaal is de werkelijkheid met mijn verhaal, ik was me , spoel mijn negatieve gevoelens weg, ik laat ze los .
Heel mooi Heleentje   :-*

Salsa 
ik ben daar helemaal mee bzig , gek hoe precies de kaartjes dit aangeven !!
Bedankt Salsa  :-*

Mary anne
Met mijn gat op een berg aarde gaan zitten , de wind in mijn neusgaten en lekker genieten van een kop valling dan  :D
Nee serieus, ik ben sinds vorige week bezig met meditatie .. ik kon daar eigenlijk niets van maar nu gaat het , ik ben mezelf aan het reinigen , ook zei je dit zaterdag en ik zat al op mijn kamertje ..
Mooi dat je dat aanhaalt , want ik ben met alle chakra"s bezig   :P ik heb het gevoel dat de twijfel los komt ...
Bedankt Mary anne  :-*

Sweetie

good morning

Bekers 9 - staven 10
een vervulling van wensen ,er valt een grote brok van mijn schouders ??


heleen

goede morgen Suus.

je voelt je goed. lekker in je vel, en je kunt de hele wereld aan. Je bent in staat om wel 10 staven in 1x naar huis te dragen, maar pas wel op Suus, 10 staven is erg veel 2x 5 staven is ook goed hoor, en dan ben je nog eens opbouwend bezig, met rustmomenten (staven5-staven2).

Heleen.

dameblanche

bekers 9...de voleinding van de werking ...
het meditatie gebeuren doet je goed, je bent op zoek gegaan om een oplossing te vinden voor je grootste struikelblok en dat zijn dei verdomde twijfels...maar er komt veel los, het is zwaar....DOORZETTEN!

Salsafret

Ah de belgen-kaart:-p. lekker bourgondisch genieten van wat het leven te bieden heeft. Pas op voor te verl hooi op je schouders maar vergeet niet dat na en voor grnieten je je taakjes weer op moet pakken.