Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten

Gestart door sweetmami, februari 11, 2012, 13:13:37 PM

Eveningstar

#615
@Rianna
Ik ben vandaag even alleen geweest en dat was funny. Muziek lekker op en opruimen maar. Ik heb wel niemand achter of alleen gelaten... en voelde me eigenlijk wel niet slecht. En een reisje maken... ja dat heel graag.

Dank je wel om mee te kijken hé ;) .

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Sweetmami

Graag meegekeken ;) .

Liefs,
Eveningstar

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

Geld+Harmonie+Goede Vriend=Vijand / mc=Huwelijk
het is een rijkdom als je de harmony kan behouden iemand sta mij bij  zodat er geen vijandschap ontstaat in een band met iemand
liefs Rianna

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag,

stabiliteit, goedevriend, valsheid = echtgenote
mc/ echtgenote

de stabiliteit van een goede vriend is eigenlijk maar vals ?

fijne dag iedereen,  :-*
@rianna, dank voor gisteren,  :), klop wel

sweetmami


sweetmami

@ Rianna, wees niet de vijand van jezelf, alles is goed zoals het nu is, probeer te genieten van de leuke gebeurtenissen en hetgeen je hebt.  :-*

@ Kreeft, ja hij is niet heel loyaal, maar hij zet je wel weer met beide benen op de grond, en dat is ook goed voor je groei nu.  :-*

rianna

@sweety dat probeer ik zeker
vandaag heb ik niet veel tijd moet heel de dag weg voor een belangrijke afspraak  morgen ga ik weer duiden sorry meiden
dank je wel Sweety
liefs Rianna

sweetmami

hi lief, geen sorry hoor! Ik kan toch ook niet altijd duiden.... heel veel succes vandaag!  :-*

Eveningstar

@Rianna
Geld, harmonie en een goede vriend gaan blijkbaar hand in hand en toch... is het opletten geblazen, dat het niet tegen je keert in je huwelijk... opletten voor wrijving misschien?

Geniet van je goede momenten tijdens je afspraak hé.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Sweetmami

misschien is het wel om jaloers te zijn, hoe jij het klaar speelt iets nieuws te beginnen...? Een bezoek van je zelf bij je zelf, om hiervan bewust te worden? Bewust worden hoe fijn je omgaat met en hoe waardevol je bent.

Knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hallo iedereen,

Mijn kaartjes voor 17-4-2012 en 213 gelegd:
ln20 ln18 ln15 = ln17  / mc= ln13
--- ln02 ln33 ln32
--------- ln35 ln29
-------------- ln28
Verandering + Bericht + Dood = Ziekte
Raadgever - Vijand - Liefde
Kind - Huwelijk - Verplaatsing
MagicCard=Droefheid

Naar aanleiding van een bericht of iets, dat ik te weten kom, een verandering invoeren en opnieuw starten met een schone (nette, zuivere) lei, om ziek zijn te voorkomen.

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Oehh Eef, dat is een hele mooie! Thx  :D xx

Jouw kaartjes, je gedachten, overdenken, knopen doorhakken, kijken wat je wel niet wil, zonder dat t je opvreet misschien, een verandering doorbreken.....  :-*

kreeft



@ Kreeft, ja hij is niet heel loyaal, maar hij zet je wel weer met beide benen op de grond, en dat is ook goed voor je groei nu.  :-*

@sweet, ja je hebt gelijk  :) niet erg betrouwbaar, daar hou ik rekening mee, maar hij helpt me ergens en dat geeft me weer kracht

dank  :-*

rianna

@Evenigstar nee geen wrijving in mijn huwelijk hoor dat val wel mee het was een meningsverschil met mijn zus maar dat zal met de tijd blijken wat er waar van is dus afwachten maar
bedankt voor je duiding
leifs Rianna

sweetmami

Goeiemorgen,

Voor mij stabiliteit whoep whoep
Ziekte valsstrik verandering.

:-*