RICCA, JULIA, JANICE, 7 JARIG jubileum...op 14 januari 2011.!!!

Gestart door Luna, januari 09, 2011, 11:24:16 AM

Palomino

Citaat van: Î"άφνη op januari 18, 2011, 17:22:56 PM
We zijn allemaal uit hoopjes klei ontstaan, uit dezelfde klei nietwaar.

@ Daphne,

...en ooit zullen we wederom een hoopje klei zijn  :P

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Luna

#16
Citaat van: Î"άφνη op januari 17, 2011, 10:34:59 AM
brilliant!
ben zo blij voor je Luna dat je oproep werd beantwoord, en zo uitvoerig
en zo leuk om te lezen!

jaaaa, leuk he..!!!

We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Luna

Neee, hoor natuurlijk niet Janice!
Er wordt hier met smart gewacht op leuke belevenissen en ervaringen, als ik in ieder geval voor mezelf mag spreken en zeker ook voor anderen :)

Wat bracht jou hier Janice de afgelopen jaren?

;)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

janice

tis jammer dat het eerste forum niet meer bestaat want we lopen hier eigenlijk langer rond :) alleen weet ik niet  meer hoelang.
ergens rond 2000 begon ik spiritualiteit interessant te vinden, had mn eerste tarotkaarten met boekje gekocht (deze zijn inmiddels helemaal onder de vouwen oren etc.)  en na googelen ... (bestond google toen al ??? ) kwam dit forum hoog in de zoekresultatenlijst te staan.

zo was ik eerst op het oude forum beland. Ik weet zelfs nog hoe dat forum eruit zag; foeilelijk met een  zogenaamd mysterieus zwarte achtergrondkleur en een sitemap-achtige boomstructuur in felblauwe letters dat voor forum door moest gaan. Echt heel onaantrekkelijk en oerlelijk.

Uiteindelijk kwam dit forum ervoor in de plaats is gekomen en iedereen moest wennen aan al dat licht.  ;D

Ik kwam hier toen ik begon te studeren en was hier ook geregeld tot ik afstudeerde. Ik weet nog dat ik in die tijd enorm gefascineerd was door geesten en het willen zien van geesten, mn intuitie aanscherpen etc :D Ben vooral blij dat ik vooral geen enkele geest heb hoeven zien ... what was I thinking  ::) Na mn afstuderen kwam ik nog eigenlijk sporadisch om dromen te posten, en dat doe ik nu nog, ik heb helaas gewoon niet zoveel tijd  meer om te forummen zoals vroeger. Tarotkaarten leg ik ook nog amper en eigelijk ben ik niet meer zo met spiritualiteit bezig.

De tijd hier op het forum was leuk, leerzaam ook en ik heb nog contact met enkele forumleden van de oude garde maar life goes on :)
Intuitie is verstand dat haast heeft