Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

maar dan ook VOORGOED LOSLATEN,
geen zwaarden 7 meer nadien, de persoon op die kaart wil het leven ook voorwaarts leven, door steeds achterom te kijken.
2 zwaarden van twijfel laat hij staan, de 5 zwaarden van onrust en verandering neemt hij met zich mee.

Lief

Zeker voorgoed,

Ik wil deze fase heeeel graag achter mij laten....
Look for the answer inside your question...

Lief

#887
Goedemorgen,

Kaartjes voor 29 november.

De Zon met begeleidingskaart Staven 6.

Het verleden achter mij laten en weer kunnen gaan genieten. Doorgaan op het ingeslagen pad en er alles voor geven.....

symbolon: DE PHOENIX

Op dit moment vinden er veel veranderingen in je leven plaats! Niets in je leven zal hetzelfde blijven. Dit zijn vruchtbare en noodzakelijke veranderingen, waar je vandaag niet alleen voor staat. Geef jezelf vandaag de mogelijkheid je oude situatie helemaal te laten vallen. Besef dat je los moet laten en zelfs misschien eerst moet vallen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je zit lekker in je vel en wil dat ook zo behouden, op de ingeslagen weg verder gaan!!!

Lief

Dank Marianne :-*

Ik vervolg zeker mijn pad!

Fijne dag.

Liefs, lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief ook rechtuit op je doel af, laat maar gaan je hebt het verwerkt niet meer herkauwen,,
Heerlijk genieten  :-*

Lief

Ja dank Vlinder :-*

Met mij gaat het goedkomen :D wat er ook gebeurd!

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 november.

De Keizerin met begeleidingskaart Kelken 2.

Rustige stappen maken naar groei. Onvoorwaardelijke liefde voor mijzelf en voor anderen.

symbolon:

DE LAST

Er wordt het nodige van je gevraagd vandaag. Dit is niet gering. Al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan. Diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten. Je bent er klaar voor! Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.

fijne zaterdag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

dit weekend in harmonie komen met je gezin.
even een intiem familie moment!

Lief

hoi Marianne,

Inderdaad dingen gebeurd waardoor er ruimte komt voor harmonie. Ook dingen met het gezin gedaan.

Dank :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft


Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 december.

De Zon met begeleidingskaart Koningin van Kelken.

symbolon:

DE TWEE KONINGSKINDEREN

Vandaag worden je ogen wat betreft een liefdesaffaire bijna geopend. Leef je in een illusie? Er wordt je een wortel voorgehouden, of je houdt jezelf weg van de werkelijkheid, je verlangen naar liefde. Stap vandaag in de realiteit! Het wordt tijd dat je ontwaakt. Verwacht niet dat een ander zorg draagt voor je geluk.

Vanavond naar kijken. Nu eerst handballen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 december....

Kelken 5 met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

Diepgaande veranderingen die gaande zijn. In deze gevoelens duiken en zien wat ik voel.

symbolon:

DE TONEELSPELER

Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi liefje,
Kijk als je verdrietig bent om je heen er wordt je troost geboden!

Fijne dag  ;)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 december.

Staven 6 met begeleidingskaart Koningin van Munten.

Vol zelfvertrouwen doorgaan op de ingeslagen weg. Loslaten, maar kunnen handelen wanneer nodig.

symbolon:

DE ONT-BINDING

Neem vandaag de ruimte in die je nodig hebt! Je oude bescherming toont barsten omdat je op Zielsniveau uit je voegen groeit. Het oude past niet meer bij je! Neem hier vandaag afscheid van. De ruimte is te klein geworden. Laat de rebel in jezelf ontluiken en kom op wat goed voor jou is!

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...