Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

heleen

vurig relaas Lief. Hoort niet helemaal bij de pentakels koningin. Ik hoop dat er geen tranen over haar munt rollen als ze dit allemaal leest. Maar ze snapt je wel, moeilijkheden met de pentakels, je moet er te hard voor werken. munten 10 je gezin en de "andere"ontvangen jouw pentakels aas. Voor jouw blijf deze munt in "de lucht"hangen, zo aan je boze woorden te hoorden. En lucht staat voor communicatie. Ik hoop dat je woorden je hebben "opgelucht"zodat de pentakels snel je tuintje zal bereiken.

liefs
Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Ja, was inderdaad zeer bozig. Woorden hebben inderdaad wel opgelucht. Al kan in ze soms niet uitspreken naar degene waar het om gaat. Ik ben het in ieder geval weer kwijt....

Kaartjes voor de 22e.

6 van Kelken, met begeleidingskaart Munten 9.

Geluk zit in kleine dingen. Beloond worden voor inspanningen uit het verleden. Materieel succes door prestaties.

symbolon:

DE MOEDER
Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: Lief op juni 22, 2013, 08:52:07 AM
Al kan in ze soms niet uitspreken naar degene waar het om gaat.

Weet je wel wie degene zijn waar het om gaat? Ik ken genoeg mensen met een uitkering die heel graag willen werken Lief. En ik ken de verhalen van de mensen die alleen maar profiteren, maar weet je dan ook het verhaal achter die mensen?

Maar de kaarten voor vandaag Kelken 6 en munten 9, mooie kaarten maar nog mooier vind ik je symbolon kaart. Trek je vandaag terug uit de buiten wereld lieve Lief. En ga eens voor jezelf een balans op maken wat je voor jezelf kan accepteren en niet kan accepteren. Welke beker neem je aan, en welke beker zet je op de grond voor je. Dan zal het kleine vrouwtje van bekers 6 kunnen groeien tot de vrouw van pentakels 9.

liefs
Heleen.

Lief

Dank Heleen, inderdaad eens met mijzelf bezig zijn vandaag.

Wat de mensen met uitkeringen betreft is het niet algemeen, maar gewoon in mijn directe omgeving. Schamen zich niet eens voor het misbruik. Dat stoort mij. Zij verpesten het voir heel veel andere mensen....

Maar me er druk om maken heeft ook geen zin. Beter me druk om mijzelf en gezinnetje maken.

Fijne zaterdag!

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Heleen, ik wil je nog even bedanken. Ik ben gisteren veel met mezelf bezig geweest. Heb me ook bedacht dat ik contact met mijzelf kwijt ben en met de aarde. Gevoel alsof ik half uit mijn lichaam hang en dat is zeer vermoeiend. Ik heb mijzelf gewoon verwaarloosd de laatste tijd. Teveel dingen gebeurd in te korte tijd. Maar ja, als je niet goed voor jezelf bent hoe ben je dan naar een ander. Gisteren dus aardig rijtje gemaakt. Heerlijk contact met mezelf gemaakt en de aarde en besloten dingen vanuit mijn gevoel te bekijken.
Nogmaals dank voor de eyeopener.

:-* :-*

Kaartjes voor 23 juni.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Staven 5.

Het strijden in mijn hoofd is voorbij. Het wordt weer een gezonde competitie waar ik wat mee kan.

symbolon:

SCHEIDING
Je liefdes, vriendschappelijke of zakelijke relatie, heeft de vruchten van de werkelijke essentie verloren. Hierdoor ben je jezelf als individu vergeten. Vandaag herken je dat je leven op dit moment te veel beheerst wordt door het `wij`! Ben je het stuk van jezelf vergeten te leven. Neem vandaag ruimte voor jezelf en eigen inbreng.

Tjee, zeg! Ik sta paf van mijn symbolon. zie tekst voor Heleen....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 juni.

Ridder van Zwaarden met begeleidingskaart Staven 10.

Met veel ambitie het onbekende betreden wat een omwenteling brengt. Niet vergeten af en toe rust en ontspanning te nemen....

symbolon:

DE SCHANDPAAL
Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

goedemorgen Lief

de kaarten van de afgelopen 2 dagen. Van zwaarden 5  naar staven 5. Je innerlijke strijd, woede heb je geprobeerd om te zetten naar iets constructiefs. Je bent er voor jezelf nog niet helemaal uit wat het precies moet gaan worden. Je verstand en je gevoel zijn het nog niet met elkaar eens. Zwaarden 5 is toch een kaart van een harde strijd (vooral met woorden), en dat zie ik terug op staven 5. De leider geeft zijn instructie's aan de groep, en staat er strijdvaardig bij (het mannetje aan de linkerkant, gele tenue) maar de scherpte is eraf, de stokken zijn bot. En groei is daar zichtbaar.
de kaarten van vandaag.
de ridder van de zwaarden, weer een strijdlustige persoonlijkheid Lief. Hij geeft het paard de sporen tegen de storm  in te gaan. Zijn zwaard opgeheven, zijn gedachten blijven parten spelen. Het gaat over in staven 10 de kaart van de stress. Alle stokken moeten naar huis worden gedragen, en de rest die zit weer lekker op hun dikke *****. En dan nog eens als symbolonkaart de schandpaal. Probeer inderdaad tot rust te komen Lief, en laat je niet door negatieve gedachten beïnvloeden.

Citaat van: DroomBode op mei 21, 2013, 22:09:13 PM

a ) Een sleutelwoord kiezen

Het sleutelwoord is een zelfgekozen woord of korte, krachtige zin die gekoppeld wordt aan de eliminatie-instructie die aan ons onderbewustzijn wordt gedelegeerd. Kies een woord of een korte zin die een krachtige, emotionele betekenis voor je heeft, zodat - telkens als je het sleutelwoord uitspreekt - automatisch je onderbewustzijn de bijbehorende opdracht uitvoert.

Voorbeelden:

Release!•Vrijheid! • Clear! • Be free! • Ik kan het! • Joy! • Godzijdank! • Flow! • Peace! • Light! • Freedom! • (…)


Wanneer ik bewust een probleem herken dat grondig aangepakt en verwijderd dient te worden, behoef ik slechts het sleutelwoord te denken of uit te spreken, en het probleem zal op alle niveaus en lagen behandeld en verwijderd worden, dit op een comfortabele en veilige manier.
Het SLEUTELWOORD dat ik inzet voor complete bevrijding is: Kies hier jouw sleutelwoord ()

(denk nu aan je sleutelwoord)[/b]

misschien een handige tip voor je.

Heleen

Lief

Dank Heleen,

Het gekke is dat ik vrij rustig ben nu. Dat veel tot stand komt dezer dagen. Ik zou bijvoorbeeld als woord zeker flow kiezen..... Ik snapte de kaarten vanmorgen ook niet....

Liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 juni.

Aas van Kelken met begeleidingskaart Munten 4. Floeper Kelken 5.

Nieuwe gevoelens, mijn openstellen waardoor negativiteit kan verdwijnen. Laat dingen los! Floeper zegt me vooruit te kijken. Wat geweest is is geweest....

symbolon:

DE DEPRESSIE
Op dit moment wordt je niet gespaard door het leven en vandaag wordt het hoog tijd dat je jezelf weer gaat herinneren! Vanaf nu ben je er klaar voor een zinvolle en grote uitdaging in je leven aan te gaan. Vervolg vanaf vandaag je levensweg, zodat je als een rozenknop weer kan openbloeien!

Hoe toepasselijk.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 26 juni.

Munten  met begeleidingskaart  Staven 5.

Hm, kan dit helemaal niet bij mij plaatsen nu. Of misschien toch een beetje. Vanmiddag de officiële uitslag van het her schoolexamen. We wisten natuurlijk al dat hij gezakt was, maar dan wordt het nog even ingewreven voor je gevoel.

symbolon:

DE VAL
Je bent er klaar voor om vandaag je troon vaarwel te zeggen. Het is goed te beseffen dat je het toneelspel niet meer nodig hebt om je staande te houden! Vandaag wordt je uitgenodigd om jezelf te creëren tot een krachtiger mens. Durf de vrijheid in jezelf op te zoeken en zoek de Nar.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
Munten  met begeleidingskaart  Staven 5.
Munten hoeveel Lief ????????????????????????????????
staven 5
Je bent goed bezig alsof je een wedstrijd moet gaan lopen en de eerste wil zijn en Lief zal zonder moeite haar einddoel bereiken

Suus

heleen

wachten is op de aantal munten. ;D

liefs
Heleen.

Lief

hihihi,

Ben de laatste dagen lekker bezig met mijn toetsenbord.

2 5en waren het. Munten 5....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

munten 5 en staven 5 uitkomst 10 maar van wat :-\
De armoede kaart, de kaart van het zwoegen door de sneeuw, en dat op zo'n heerlijke dag. Ik snap waarom je deze kaart eerst verborgen voor ons wilde houden. Maar het is en blijft een mooie kaart, al ziet hij er niet zo uit. Het zwoegen kan resultaat hebben Lief. En dat komt uit in staven 5, je bent tenminste bezig met de opbouw van iets. Het gaat misschien niet zo makkelijk, en je weet het resultaat nog niet, maar je bent er wel mee bezig, dus geen stagnatie.

Liefs
Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Wel hard werken, zeker geen stagnatie. Wel werken wat energie kost. Ik ben met voorbereidingen bezig om een uitvaart te fotograferen zaterdag. Jongen van 16 jaar. Omgekomen door ongeluk. Gaat me vast niet in de koude kleren zitten, maar ik hoop dat ik iets moois kan maken voor zijn ouders en vrienden. Ergens ga ik de kracht vinden dat te doen.....

Dikke knuffel, Lief :-*
Look for the answer inside your question...