Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Sweetie

Lief,

Toen ik je symbolonkaartje las dacht ik aan de duivel ... los van de ketenen die horen bij oude gedachten en patronen  ...

Dit ben jij aan het doen , iets wat een ander niet zou durven doen doe jij wel ( ivm je taak)

Koningin van Kelken met begeleidingskaart Staven 6.
je loopt over van energie , je wil vooruit maar je wil ook je vrijheid en deze is je wat meer waard mar dat zal niets aan de verandering brengen voor je taak ... je blijft het toch goed doen !

Suus

Lief

Dank Suus,

Klopt. Ik probeer dingen los te gooien. Ben vol van energie. Zou er bijna hyper van worden.

Liefs Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

This laat, maar toch nog even mijn kaarten van vandaag.....

Kelken 8 met begeleidingskaart De Ster.

Tijd om los te laten. Dit gaat over mijn creativiteit. Ik wil loslaten en verder kijken wat ik in mijn mars heb.
Inzicht, talenten. Veranderingen ten goede.

symbolon:

DE GOUDEN JONKVROUW
Geef vandaag aandacht aan jezelf om te bouwen aan je persoonlijke ontwikkeling. Onderzoek wie je bewondert en een prachtig voorbeeld voor je is! Deze persoon laat namelijk zien wat voor moois in je schuilt. Sluit vandaag je ogen niet langer voor het mooie deel in jezelf dat je ontkent en stel je niet langer ondergeschikt op.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Liefje, tis laat maar ik zal jou nog even gaan duiden ..

Kelken 8 met begeleidingskaart De Ster

de acht is de poortkaart zou ons Mary anne zeggen ... ik mis haar erg !
maja ...
Er is een grote verandering in aantocht , zuiver gedachten Lief en je kan aales aan !

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Ja, ik hoop maar dat alles goed gaat komen voor Marianne en dat ze nog af en toe langskomt zodat we haar een hart onder de riem kunnen steken.

Ik ben zeer benieuwd :D Ik zou wel zin hebben in een grote verandering. Ik voel dat er iets in de lucht zit en dat ik er aan toe ben....

Fijne avond nog Suus!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie


Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 29 mei.

Staven 6 met begeleidingskaart Staven 4.

Succes, zelfvertrouwen. Ambities kunnen verwezelijken. Het werk is bijna voltooid. Resultaat.

symbolon:

ZELFKASTIJDING
Er worden hoge eisen aan je gesteld. Vooral vandaag is dit niet makkelijk. Soms zijn er perioden waarin het slimste wat je kunt doen, is jezelf opofferen voor een hoger doel. Soms is het nodig om je verlangens tijdelijk naar de achtergrond te verhuizen. Relativeer vandaag waar je grenzen, maar hierdoor ook mogelijkheden liggen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
staven 6 en staven 4
2 hele mooie kaarten , de ene wijst op succes in je loopbaan de andere zegt dat je succesvolbezig bent

Suus

Lief

Hoi Suus,

Dank voor het duiden  :-*

Ben zeer blij met de kaarten. Gevoel erbij dat ik echt stappen kan gaan zetten.
Zeer druk met examenfotoos. Ben aardig op weg. Daarna wel even rust pakken. Ben erg moe, veel druk.
Daarna 3 maanden vrij van opleiding. Hopen dat ik dan start kan maken met loopbaan.

Trustuh voor straks.....

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 30e.

Koningin van Zwaarden met begeleidingskaart Kelken 3.

Vastberadenheid om te slagen in wat ik wil....

symbolon:

DE UITWISSELING
Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Koningin van Zwaarden met begeleidingskaart Kelken 3.
Je zit met iets Lief en je zal er moeten mee naar buiten komen

Suus

Sweetie

Ik had je symbolon nog niet gelezen

Ja ... de keuze om het gezond aan te pakken , net als bij de LN kaartjes

Suus

Lief

Ja Suus, inderdaad als bij LN...

Moe, verlang naar rust. Moet lichaam in acht nemen. Verwaarloos het nu met onregelmatig/niet eten, te weinig slaap en maar doorgaan als lichaam eigenlijk halt roept. Nog 8 dagen.....

Dank Suus :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Even een kwartiertje om eens op een rustig plekje te gaan zitten , kan wonderen doen !!

Lief

Das waar Suus,

Moet ik vanaf morgen maar eens inlassen......

slaap lekker!

Liefs,Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...