mijn dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, mei 17, 2012, 09:48:26 AM

Mimi88

Yes en ook je eigen ongeduld. Er weet veel van je gevraagd, maar probeer vast te houden aan de wetenschap dat het tijdelijk is. Nog wel even. Laat je niet klein krijgen!

Sweetie

Hallo Mary anne,

je moet opnieuw gaan beginnen , wil conflictenvrij zijn !  ;)

Suus

Sweetie

Mary anne

Mag ik je bedanken voor al hetgeen je verzet hebt voor ons !
Mag ik jou bedanken dat ik zoveel mogen leren heb van jou
Mag ik jou bedanken om al de duidingen die je gaf
Mag ik gewoon dank je zeggen !!

Bedankt Mary anne
Veel liefde , geluk, een goede gezondheid en vele lieve buren toegewenst ... naast kamertje 8  :D
Gelukkig Nieuwjaar !

Dikke knuf van Suus

Salsafret

Dat alles van mij ook Marianne. Feliz y prospero ana nobo!!!

dameblanche

lieve dames, zonder jullie waren er ook geen leermomenten voor mij..
we doen het immers allemaal samen!

dank dat jullie er zijn!

ook dank aan carla en ricca die dit mogelijk maken voor ons, al is het niet altijd even gemakkelijk geweest.... ;)

maar dames, wijs me even de weg, wat moet ik doen, ik zie hier al verschillende topics op slot????
is het de bedoeling dat we een geheel nieuwe dagkaarten topic gaan opstarten????

liefs marianne :-*

Vlinder

Hoi Marianne,
Ik wens jouw alle liefs, fijn dat we elkaar helpen,  bemoedigen en ook de humor waardeer ik zeer.
Dank je wel

Ja de topics met meer dan 65 pagina,s sluiten en een nieuwe starten.
Gr Vlinder

heleen

jep Marianne.

we gaan de topic sluiten. zoals we 2012 ook hebben afgesloten afgelopen nacht. Met vuurwerk, goede wensen en met een beetje pijn in het hart. Ik wil je bedanken voor hetgeen wat je me het afgelopen jaar hebt geleerd, de manier van kaarten duiden, die soms zo anders is als mijn manier. Maar daardoor zo leerzaam. Lieve Marianne een heel goed en gelukkig 2013.

liefs
Heleen.

dameblanche

iedereen heeft een eigen manier van kaartlezen of kaart duiden.
het is ook goed dat je het op je eigen manier blijft doen en dat verder gaat ontwikkelen, heleen.

kijk, wanneer we de basisbetekenissen weten van de kaarten, gaan we ieder onze eigen manier ontwikkelen.
de een doet het zus, de ander zo, het is maar wat JIJ  bij de kaarten soorkrijgt, dat een ander iets anders doorkrijgt, hhoeft jou niet aan het twijfelen te brengen..

twijfel dus noooooit aan je eigen eerste ingeving.

dameblanche


Ricca

Hier is het slotje. :)

Liefs en tot ziens in je nieuwe topic.
From Ricca with Love