Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

heleen

verandering van houding. Je bent op de troon gaan zitten van de staven koningin. Het straalt moed en kracht uit. De kracht van de leeuwen, waar de koningin door omringt is. Dit doe je om niet misleid te willen worden, niemand zal er met jouw zwaarden van doorgaan! Toch heb ik het gevoel dat dit ook met angst te maken heeft. Bang om te verliezen. Soms heb je ook verlies nodig om te kunnen transformeren. Als je koningin om zou draaien, zodat zwaarden 7 ook omdraait, en je laat iemand met je zwaarden ervan doorgaan, wat neemt hij dan mee? Misschien ook overbodige ballast, en eigen verantwoording?

Heleen

Eveningstar

Mijn lieve meid, Soezy,

De dood - zwaarden 7 op de kop - en staven koningin

Los laten van het één, creëert plaats voor het ander :). En roestig aan doen hé. Niet in den aanval gaan, dan gaat alles kapoet. Oepsie... op zijn koppie... pas op voor plannen, die je maakt. Ze gaan gauw kapoet.
Maar... oe weet wat oe wil.... oe hebt de kracht... .

Soecces!!!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Heleentje met je mooi beentje
Ik zet mij op de troon wil ergens boven gaan staan maar ja angst
Ik heb een  bericht ontvangen en wil en ga daar niet aan toegeven ik kan mijn gevoelens niet laten spreken ik moet nu mijn hoofd volgen want ik wil mezelf niet verliezen hierin

Eveningstar

Ge hebt ook de kracht ervoor... .

Maar gevoelens niet laten spreken, meid... dan hou je ze bij je... mmmm... die uit je maar best. Daarom niet vandaag... dat kan ook morgen of later, wanneer het bij jou wat geluwd is en wanneer jij er klaar voor bent.

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Snoepy de poepy
ja dat loslaten ... 5 jaar geleden en nu komt er een bericht binnen
Zal niet in den aanvoel goen  anders voel ik mijn koepi... zal ikke pijn hebben aan min koepi... zal oek gen planni maki want ikki weeti dat dati nieti zal lukki

Ekt woar iekke wet wat iekke wille ,iekke moette krakt gebben anders gkaat datte niette gkaan

Dankt oe wel meid  ;)

Sweetie

Dat kan ik niet lieve meid ik mag ze niet uiten ikke moet sterk zijn want het heeft allemaal geen zin
Zal afwachten en zien wat er gebeurd ik heb kaartjes getrokken over een situatie maar snap ze niet

Eveningstar

Dan eerst de spaarkaart van Kracht laten folstempelen en dan oe wel kracht hebben... :) .

Gij zulle zien... wanneer de Leeuw naar oe komt... .Dan spaarkaart fol!

Soecces!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Als maar gin spaarkaart van 100 stempels wordt want dan salt lang duren voordat fol is en hopelijk steekt hij se niet in sijne muil anders spaarkaart niet meer telt, en mag herbegin spaarkaart wit en leeuw sijne muil blauuuwwww

Eveningstar


Sweetie

Hello hello

kracht op de kop - justitie - koningin staven

mijne kracht die is zoek vandaag ik zoek een liefdevol evenwicht

dameblanche

weer de kracht vinden gaan om de kaart rechtop te gaan krijgen, kracht vanuit je eigen, want je bent een krachtige vrouw, die wel eerlijkheid voorop stelt, oneerlijkheid kun je niet tegen en als je dat ervaart kun je niet op eigen kracht meer varen, je voelt gewoon je energie wegebben.....bewaak je energie, die heb je hard nodig om weer in je kracht te staan ssuussssss

kristina1975

hi lieve Suzy de kaarten zeggen ook dat jij goed weet wat jij wilt. Jij bent een rechtvaardige persoon en jij gelooft er in de koningin van staven weet precies wat zij wilt en gaat er voor. Hier zie ik je positiviteit en je wil weer laat je niet van je stuk brengen jij komt wel :) 

heleen

Citaat van: Suzy op juni 14, 2012, 12:10:06 PM
Heleentje met je mooi beentje

Suzy ik heb 2 mooie beentjes
Citaat van: Suzy op juni 14, 2012, 12:10:06 PM

Ik heb een  bericht ontvangen en wil en ga daar niet aan toegeven ik kan mijn gevoelens niet laten spreken ik moet nu mijn hoofd volgen want ik wil mezelf niet verliezen hierin

gevoelens laten zich (meestal) niet tegen houden, die komen er op de een of andere manier altijd uit (bewust of onbewust).

Heleen.

heleen

3 vrouwen en wel 3 sterke vrouwen. Mag de'r eentje op z'n kop liggen, da's nie zo'n ramp.
En gelukkig staat de Leeuw ook op zijn kop, kan hij mooi niet aan je stempelkaart komen!  ::)
En kracht heeft de leeuw ook mooi getemd. ;D

Gerechtigheid daar draait het om, eerlijkheid, rechtvaardigheid. En dat is altijd zo moeilijk, want wat is dat?
Weer naar de koningin staven, net als gerechtigheid zitten op haar troon, de pilaren zijn weg, opgeruimd, de ruimte is meer open, we zien de lucht weer achter haar. Geef de zaak voor jezelf openheid Suzy. Dat is belangrijk, de moed van de leeuwen kruipen achter je troon vandaan. En wee je gebeente als ze durven aan je stempelkaart te komen, dan heb jij de stok vast.

Heleen

Sweetie

Marianne
Ik ben ze gaan zoeken en heb ze gevonden heb gisteren in de zon bezig geweest en ik had dit echt nodig ik ben precies herladen
Ik hou van eerlijkheid dat is waar ik kan inderdaad niet tegen oneerlijkheid dat werkt op mijne gemoed maar ik kom er wel hoor Marianneke
Thank you Lady  :)

Believe
ja ik weet goed wat ik wil ,en ik sta er weer Believe  :) met de glimlach op mijn snoet
Bedankt Meisje  :)

Ja Heleentje met je mooie beentjeSS
( da rijmt niet echt hé !!)
ik weet dat gevoelens niet tegen te houden zijn maar met kracht kan je ze een plaats geven
Nee daar mag hij niet aankomen aan mijn stempelkaart, hij moet gehoorzamen en  mij kracht geven
ja ja dat is mijne stempelkaart mijn stok is mijn beschermmiddel om ze me niet te laten afnemen want ik moet er mijn energie in stoppen , mijn vertrouwen in brengen daar ligt heel mijn leventje haast in i,n dat kaartje en wie het vast neemt moet er met zorg mee om gaan

Bedankt Heleen
mooi gezegd hoor !!  :)