Keltisch kruis, aanvullingen of 'commentaar' op mijn visie

Gestart door Sylvania1983, maart 30, 2012, 10:19:33 AM

Sylvania1983

Ik heb een Keltisch Kruis legging gedaan (mijn eerste)
ik hoor graag wat anderen eruit halen.

Kaart 1: Bekers 11
Plezier om het plezier, een voor mij niets veelzeggende kaart. ik ga graag uit en leef me uit, drink te veel en denk niet veel op zulke momenten
Kaart 2: De Keizerin
Ik zou bijna denken dat dit een tegenovergeselde kaart van kaart 1 is. wat ik eigenlijk liever wil in het leven, groeien op eigenlijk elk vlak
Kaart 3: De Dwaas
Hoe ben ik in deze situatie terechtgekomen? door me teveel te laten leiden ipv zelf me echt eerst te verdiepen in bepaalde situaties
Kaart 4: Pentakels 4 omgekeerd
Ik ben iemand vorig jaar verloren die mij heel dierbaar 'is', misschien dat ik me hierdoor teveel laat leiden...
Kaart 5: De Duivel
En hierdoor mezelf aan iemand heb opgedrongen, wanhopig vast willen houden.
Kaart 6: Kracht
Ik weet dat ik voldoende kracht bezit om er uit te kunnen stappen (maar waarom wil ik dat dan niet  :-\
Kaart 7: De Zegewagen
?
Kaart 8: Zwaarden 5 omgekeerd
M'n omgeving vindt allang dat ik dit achter me moet laten (eer aan mezelf??)
Kaart 9: Zwaarden 10 omgekeerd
Ik zou er uit moeten stappen en dit ook vol moeten houden
Kaart 10: Rad van Fortuin
Alles gaat met ups and downs, dit was gewoon weer een levensles voor mij ...............

ben heel benieuwd wat een andere kijk op deze legging mij te vertellen heeft, alvast bedankt

dameblanche

hallo sylvania,
het gaat hier over de liefde, die relatie, je hebt het er zeer moeilijk mee, je verliest je teveel in die persoon...je kunt je fuctie als moeder eigenlijk ook niet goed uitvoeren, je raakt de grond onder je voeten kwijt...
kaart 3 de dwaas, het verleden; uit optimisme ben je de relatie met hem aangegaan, je werd sterk aangetrokken tot hem, waarbij je vele banden maar ook de band met jezelf hebt doorgesneden...
kaart 4 de pentakels op de kop [heden] je kunt op dit moment niet meer je eigen leven zelf indelen en op orde stellen...
kaart 5 de duivel [nabije teokomst] kijk naar de kaart en wat vertelt je de kaart over deze situatie...gevoel te krijgen dat je min of meer jezelf niet kunt losmaken..
kaart 6 kracht[ verre toekomst] je gaat aan die kracht werekn, de komende tijd krijg je voldoende inzichten in het geheel,[ 6 maanden]
hoe je jezelf ziet; de zegewagen je weet dat het een moeilijke situatie is en je zult er hard voor moeten werken om je hieruit te zullen gaan bevrijden.
hoe anderen je zien; zwaarden 5 op de kop...de wanhoop nabij
je hoop en angsten; zwaarden 10 op de kop, niet mis sylvania....je bent bang hieronder door te zullen gaan, maar je kunt er altijd uitstappen...de zwaarden hangen ondersteboven, dus zij kunnen uit je rug vallen...
uitkomst, zoals je zelf zegt..een leerproces, je kunt het rad pas verlaten als je het zelf inziet en dat gaat er de komende tijd wel gebeuren...
liefs marianne

Sylvania1983

bedankt Marianne, lief dat je ernaar hebt willen kijken  :) het is weer een bevestiging en ik kan er zeker wel wat mee.
xxx