Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik\
Staven 9 en 11 = de roede
ik lijk mijn  verantwoordelijkheid van me af te schuiven daardoor ontstaat er tweestrijd
liefs Rianna

dameblanche

aan believe;
pentakels 10, richtingskaart; het huis...
je voelt je pas echt in je nopje als je kunt delen, als geven en ontvangen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn....

dameblanche

aan vicky, je ben een en ander behoorlijk onder de loup aan het nemen...[hierofant]
kijk, we ontvangen kracht naar kruis.
we maken allemaal verschillende dingen mee, maar het gaat erom hoe je het verwerkt, het gaat ook om uitwerking van je eigen karma.....


dameblanche

je kunt deze kaart link aan het feit dat je hard werkt aan je studie en dat daar nog niets tegenover staat...[geen geldelijke vergoeding]

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op maart 27, 2012, 10:36:10 AM
je kunt deze kaart link aan het feit dat je hard werkt aan je studie en dat daar nog niets tegenover staat...[geen geldelijke vergoeding]

Wie bedoel je nu, Marianne? Mij toevallig, vanwege mijn studie?

Liefs, H.

dameblanche

oordeel/hogepriesteres/kelken heer voor assie...

het definitief gaan afsluiten van een bepaalde periode...
het een en ander heeft je geleerd dat het nemen van beslissingen je zelfvertrouwen opveizelen en waardoor je meer vat het op je eigen emoties...

dameblanche

aan hatsie..
de pentakels 6 plus de muizen, de muizen geven een negaitef tintje aan de kaart, je kunt dus stellen dat deze studie nog een baan moet gaan opleveren.

dameblanche

staven 9...
je bent gewent steeds te moeten vechten, je lichaam is steeds in staat van verdediging en staat dus altijd eigenlijk op scherp, dit vergt heel veel enerige en roofbouw op je lichaam...

hatsjepsoet

@Marianne:
Ik ben toevallig al wel bezig om een andere baan te zoeken. Ik vind het belangrijk om iets op kort termijn te kunnen vinden, wil graag weg. Heeft ook te maken met het emotionele vlak waar ik het vaak over heb. Misschien is dat dat negatieve kantje, dat ik graag ergens anders werk maar dat ik nog moet wachten tot dat de opleiding af is en ik wat ongeduldig ben.

Liefs, H.

rianna

@marianne
dat is een feit ben altijd gewend om me tegen iemand te verdedigen of  te verantwoorden
en dat dat slecht is voor mijn gestel  is waar
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

ja rianne, je moet je voorstellen dat je net als een soldaat rondloopt tot de tanden gewapend, allert op wat er gebeuren kan , gebeuren gaat....dan gaan er zoveel stofjes teveel door je lichaam.....
denk eraan dat je nog heel wat jaartjes met je lichaam zal moeten omspringen en ene facelift of botox-injectie hier of daar zal ook niet veel helpen..helaas..... :-*

rianna

@Marianne
dat is ook zeker zo  ik wil nog langer mee als vandaag  weet je dat ik nog nooit zoveel met me zelf bezig bent geweest als sinds ik met de kaartjes bezig ben  het maak je alert op alles wat je innerlijk bezig houd en zo zijn er voor mij al zeker veel dingen opgelost wat ik eigenlijk normaal vond dat ik ze had hihihi
leifs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op maart 27, 2012, 10:39:10 AM
oordeel/hogepriesteres/kelken heer voor assie...

het definitief gaan afsluiten van een bepaalde periode...
het een en ander heeft je geleerd dat het nemen van beslissingen je zelfvertrouwen opveizelen en waardoor je meer vat het op je eigen emoties...
ja, in mijn koppie ben ik van alles aan het afsluiten, klopt inderdaad dat ik daardoor meer zelfvertrowuen krijg, en dan komen ook de emoties meer op zijn plek, Dank voor duidng, assie xx

kristina1975

Citaat van: marianne op maart 27, 2012, 10:28:14 AM
je voelt je pas echt in je nopje als je kunt delen, als geven en ontvangen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn....

Klopt helemaal, ik ben voor delen allemaal behalve mijn partner! :)

Lieve Marianne,
Ik heb net de Hogepriesteres en.de Lenormand Zon getrokken  :D

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag Schildknaap Bokalen en de Zon van Lenromand. Twee mooie kaarten. De Zon straal veel optimisme uit en de schildknaap is een kaart van verkennen en ontwikkelen. In dit geval wat betreft gevoelens.
Waarschijnlijk sta ik aan het begin van mijzelf leren kennen op dat vlak en komt het schijnbaar allemaal goed.

Liefs, H.