Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

assie63

Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 14:43:08 PM
Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 14:39:02 PM
Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 09:20:37 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

zwaarden 6-magier-kelken page

ik ga een andere richting op, neem het heft in handen dat zorgt voor nieuwe relaties
:'( :'( :'( :'(
assie wil ook  ;D
3x is scheepsrecht, wil je nog even naar mijn kaartjes kijken Marianne ;D

kristina1975

Jij bent een echte dan een echte lieverd Marianne! Echt lief en vol liefde ook xxx
Ik dacht echt dat jij weer een grap maakte! Xxxxxxxxxx

Ik lig nu in bed, gewoon op ik had geen zin om ergens binnen met vrienden te zijn. Wel op een terras lekker wandelend naar huis, eten en relaxen en nu al bed in. Dus mijn kaarten dacht ik

Kelken 8 en de Vos...afscheid weer......en weer door een valse persoon?

Ik mis hem nog steedssssss....bij alles denl ik aan hem, xxx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

staven ridder-rad van fortuin-zon

veranderingen die mij positief stemmen

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 14:43:08 PM
Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 14:39:02 PM
Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 09:20:37 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

zwaarden 6-magier-kelken page

ik ga een andere richting op, neem het heft in handen dat zorgt voor nieuwe relaties
:'( :'( :'( :'(
assie wil ook  ;D

oh, oh, oh, ik moet echt in de revisie :-\ :-\ ;D

de magier, je sterkste kaart..meester worden over je zelf.
de vaardigheden die je krijgt aangereikt en ook geleerd hebt in de praktijk gaan brengen...
je bent beslist niet dom assie, helemaal niet, je hebt goed je mannetje wetente staan, je hebt jezelf ook uit de puin naar boven geholpen,  maar je bent nog te veel gericht op de buitenkant, op zich niet slecht, maar de aan de binnenkant begint zich desondanks ook iets te roeren, dat komt ook omdat je met de kaartjes bezig bent.
tarot en ook lenormand brengen hoe dan ook het onderbewuste naar boven.
zwaarden 6 ...je spirituele reis, het water begint te roeren, de man met de lange magische stok.....
weet je nog.....
het spiritueel leerproces kan op deze manier in gang gezet worden.....

dameblanche

#199
Citaat van: Believe75 op maart 10, 2012, 23:04:20 PM
Jij bent een echte dan een echte lieverd Marianne! Echt lief en vol liefde ook xxx
Ik dacht echt dat jij weer een grap maakte! Xxxxxxxxxx

Ik lig nu in bed, gewoon op ik had geen zin om ergens binnen met vrienden te zijn. Wel op een terras lekker wandelend naar huis, eten en relaxen en nu al bed in. Dus mijn kaarten dacht ik

Kelken 8 en de Vos...afscheid weer......en weer door een valse persoon?

Ik mis hem nog steedssssss....bij alles denl ik aan hem, xxx

nee weet ik believe, men kan niet altijd grappen maken, soms komt je een grap zelfs duur te staan :-[ ;D
kelekn 8, de vertrek kaart....
tijd voor verbetering......als iets niet meer werkt op zoek gaan naar iets nieuws..maar de vos zegt; wees voorzichtig, loop niet weer in een zelfde valkuil...
probeer lering te trekken uit je ervaringen... :-*

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 11, 2012, 07:13:44 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

staven ridder-rad van fortuin-zon

veranderingen die mij positief stemmen

goede morgen die assie,
weer een belangrijke kaart als werkkaart....
het rad van fortuin.....
je bent resultaatgericht en bereid je 100% in te zetten.....het geluk lacht je toe....
je hebt dat gevoel ook helemaal, je kunt als het ware de hele wereld aan....
houdt dat gevoel vast.......de zon geeft je speelse levensvreugde....

rianna

goedemorgen allemaal
wat een prachtig weer vandaag
ik trok de zegewagen en 29 = de dame
ik  ga met volle kracht op mijn doel af vandaag
liefs Rianna

dameblanche

je gaat als vanouds weer de touwtjes in handen nemen rianne.....

heijdenv

Goedemorgen,
Vandaag als dagkaart aas van pentakels en de matigheid; met kleine stapjes vooruit nieuwe keuzes maken? Of de tijd nemen om te ontdekken wat ik wil? Ik weet wel wat ik wil  :)
Geniet van het zonnetje allemaal; fijne dag. Lfs, H

dameblanche

eevenwicht proberen te vinden heijenvr, is heel belangrijk voor je....probeer dat vandaag te vinden in de natuur......de pentakel bergt het element aarde.......de praktische kant van de medaille

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag koning van Bokalen en de Sterren. De kaarten zijn me de laatste dagen goed gezind.
Koningen zijn kaarten die het element beheersen als ik het goed begrijp. Dus lijkt het dat ik steeds meer mijn gevoelens en emoties zal beheersen. Dat lijkt wel te kloppen met de ontwikkeling waarin ik me bevind.
Ik lees op het forum wel dat deze koning zijn gevoelens weer zou neerdrukken.
De sterren vind ik een mooi kaart, zeer positief. Of zou dat weer kunnen betekenen dat ik te dromerig ben? Valt nu wel erg mee, volgens mij is de realiteit juist flink toegeslagen.

Liefs, H.

rianna

Citaat van: marianne op maart 11, 2012, 09:02:39 AM
je gaat als vanouds weer de touwtjes in handen nemen rianne.....
ja het gaat weer de goede kant op Marianne
lekker hoor
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 11, 2012, 10:25:13 AM
Goedemorgen,

Vandaag koning van Bokalen en de Sterren. De kaarten zijn me de laatste dagen goed gezind.
Koningen zijn kaarten die het element beheersen als ik het goed begrijp. Dus lijkt het dat ik steeds meer mijn gevoelens en emoties zal beheersen. Dat lijkt wel te kloppen met de ontwikkeling waarin ik me bevind.
Ik lees op het forum wel dat deze koning zijn gevoelens weer zou neerdrukken.
De sterren vind ik een mooi kaart, zeer positief. Of zou dat weer kunnen betekenen dat ik te dromerig ben? Valt nu wel erg mee, volgens mij is de realiteit juist flink toegeslagen.

Liefs, H.

je hebt het een en ander toch doorzien hatsie, een keerpunt is dan toch bereikt daarom verschijnen er zogenaamd betere kaartjes....
je doel is de koning van kelken...inzichten verkrijgen in je emoties, je emoties de baas worden, je emoties beheersen..
de sterren geven aan dat je voorwaarst gaat..... :-*

assie63

Citaat van: marianne op maart 11, 2012, 08:25:41 AM
Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 14:43:08 PM
Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 14:39:02 PM
Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 09:20:37 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

zwaarden 6-magier-kelken page

ik ga een andere richting op, neem het heft in handen dat zorgt voor nieuwe relaties
:'( :'( :'( :'(
assie wil ook  ;D

oh, oh, oh, ik moet echt in de revisie :-\ :-\ ;D

de magier, je sterkste kaart..meester worden over je zelf.
de vaardigheden die je krijgt aangereikt en ook geleerd hebt in de praktijk gaan brengen...
je bent beslist niet dom assie, helemaal niet, je hebt goed je mannetje wetente staan, je hebt jezelf ook uit de puin naar boven geholpen,  maar je bent nog te veel gericht op de buitenkant, op zich niet slecht, maar de aan de binnenkant begint zich desondanks ook iets te roeren, dat komt ook omdat je met de kaartjes bezig bent.
tarot en ook lenormand brengen hoe dan ook het onderbewuste naar boven.
zwaarden 6 ...je spirituele reis, het water begint te roeren, de man met de lange magische stok.....
weet je nog.....
het spiritueel leerproces kan op deze manier in gang gezet worden.....
hihihi  8) ja inderdaad meester worden over mijzelf, ik probeer het in de praktijk te brengen, nee dom ben ik niet en ik ben van heel diep gekomen, ja ik moet zeker aan de binnenkant werken, ja klopt de kaartjes houden niks verborgen  ;D ja het word tijd dat eht water gaat roeren, en ik ben bereid om te leren, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op maart 11, 2012, 08:37:44 AM
Citaat van: assie63 op maart 11, 2012, 07:13:44 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

staven ridder-rad van fortuin-zon

veranderingen die mij positief stemmen

goede morgen die assie,
weer een belangrijke kaart als werkkaart....
het rad van fortuin.....
je bent resultaatgericht en bereid je 100% in te zetten.....het geluk lacht je toe....
je hebt dat gevoel ook helemaal, je kunt als het ware de hele wereld aan....
houdt dat gevoel vast.......de zon geeft je speelse levensvreugde....
ja klopt ik ga er helemaal voor, ja het gaat inderdaad de goede kant op, ja zo voelt eht inderdaad, ja voel mij ook een beetje speels, heerlijk, Dank voor duiding, assie xx