Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

Citaat van: Believe75 op maart 10, 2012, 08:57:05 AM
Goedemorgennnn,
Ik heb staven 7 en de tuin. Tuin maakte mij blij en de staven 7 later ook omdat t aangeeft dat ik.meer voor mijn eigen ik sta echter moet ik uitkijken om niet te snel in verdediging te springen.

Mijn zuidelijke vriendin, ben blij om wat ik las ik moest ook lachen en vroeg me ook af of ik in de maling werd genomen. Xxxxxx

nee hoor believe, dat is niet de bedoeling.....kijk maar eens op je hyves........
staven 7 en de tuin.....
concentreer je op een ding tegelijk, niet alles tegelijk.
nu we toch met dat bijltje hakken;
goren staat voor vruchtbaarheid en groei, terechte hoop,
het blauw van de lucht is de duidelijke wil, maar tegelijk ook de wishvoel thinking...
vergelijk het met de magier; zo boven zo beneden.....
wees stabiler, laat je niet zo gauw uit het veld slaan.................................. ;)

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 10, 2012, 00:22:03 AM
Dagkaart voor vandaag zaterdag is aas van zwaarden, ondersteund door pentakels 5. Ontbering leidt tot inzicht... :-\. Tijd om te gaan slapen  :)Fijne dag allemaal. Lfs, H.

de aas van zwaarden bevat een kroon, dat betekend dat het om hoofdzaken gaat, de pentakels 5 geven beweging aan..verlies, strijd, verdriet, maar ook iets om op te kunnen bouwen

heijdenv

Citaat van: marianne op maart 10, 2012, 09:29:27 AM
Citaat van: heijdenv op maart 10, 2012, 00:22:03 AM
Dagkaart voor vandaag zaterdag is aas van zwaarden, ondersteund door pentakels 5. Ontbering leidt tot inzicht... :-\. Tijd om te gaan slapen  :)Fijne dag allemaal. Lfs, H.

de aas van zwaarden bevat een kroon, dat betekend dat het om hoofdzaken gaat, de pentakels 5 geven beweging aan..verlies, strijd, verdriet, maar ook iets om op te kunnen bouwen

Goedemorgen! Bedoel je met hoofdzaken 'het denken' of gewoon 'belangrijke dingen'? En het laatste watje zegt snap ik ook niet zo goed...

dameblanche

#183
nee heijdenvr...het denkwerk....dat is volop in beweging....je concentreert je teveel op een ding, let bij de pentakels 5 erop dat er licht door het glas in lood venster schijnt....
je merkt het niet eens op, je bent alsmaar bezig met was er niet is, maar nog moet komen....
daardor loop je te veel mis...kijk eens naar buiten bijvoorbeeld, zie je de crocussen al, de knopjes aan de bomen, de ontluikend bloesem...
we kunnen bijna onze zwarte winterjas inruilen voor een vrolijk rood [regen]jasje :-*

jericho

Goeie morgen iedereen,

vandaag aas van zwaarden en de ruiter.
welk nieuws krijg ik vandaag dat voor opheldering en inzichten zorgt?

X

dameblanche

goh, het lijkt wel een aas van zwaarden dagje vandaag...een duidelijke beslissing wordt er vandaag genomen......

rianna

Citaat van: rianna op maart 10, 2012, 08:05:39 AM
Word wakker het zonnetje is al op :P
goedemorgen allemaal
het is zaterdag en ik ben veeell te vroeg hihihi :-*

vandaag trok ik
De gerechtigheid en 18 = de hond
de gerechtigheid zeg dat eerlijkheid het langste duurt  en dat ik vertrouwen moet houden in me zelf
dus ook weleens van me af moet bijten
liefs Rianna

Vergeet mij niet  hihihihi 
ben altijd zo blij met jouw duiding dus .................

jericho

Citaat van: marianne op maart 10, 2012, 10:03:58 AM
goh, het lijkt wel een aas van zwaarden dagje vandaag...een duidelijke beslissing wordt er vandaag genomen......

mmm, al is mij nu nog niet duidelijk welke beslissing, de dag is nog lang, ik kijk er al naar uit  ;)

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag ridders van Pentakels en de Zon van Lenormand.
De Zon staat voor energie, vertrouwen en optimisme. Ridder van Pentakels staat voor standvastigheid, stabiliteit, zekerheid, trouw en duurzaamheid.
De kaarten worden steeds optimistischer  :D, nu het weer nog  8)

Liefs, H.

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 10, 2012, 10:05:42 AM
Citaat van: rianna op maart 10, 2012, 08:05:39 AM
Word wakker het zonnetje is al op :P
goedemorgen allemaal
het is zaterdag en ik ben veeell te vroeg hihihi :-*

vandaag trok ik
De gerechtigheid en 18 = de hond
de gerechtigheid zeg dat eerlijkheid het langste duurt  en dat ik vertrouwen moet houden in me zelf
dus ook weleens van me af moet bijten
liefs Rianna

Vergeet mij niet  hihihihi 
ben altijd zo blij met jouw duiding dus .................

ik zou zeggen het verwijst naar blaffende honden bijten niet...
nee grapje....
is de wereld zo eerlijk, ik ben bang dat je eits teveel in de ogen van anderen kijkt, en het daar te veel aan laat afhangen..
je kijt in de ogen van anderen en noemt dat zelfvertrouwen....
nee rianne, kijk onbevooroordeelt naar jezelf, blijf vooral ook trouw aan jezelf en oordeel dan naar eigen vermogen........

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op maart 10, 2012, 11:45:10 AM
Goedemorgen,

Vandaag ridders van Pentakels en de Zon van Lenormand.
De Zon staat voor energie, vertrouwen en optimisme. Ridder van Pentakels staat voor standvastigheid, stabiliteit, zekerheid, trouw en duurzaamheid.
De kaarten worden steeds optimistischer  :D, nu het weer nog  8)

Liefs, H.

morgen wordt het weer beter, en het weer ook beter....
schildknapen geven een leerfase aan, de ridders weer een overgangsfase naar de koning en koningin waarbij de verbeelding meer spreekt.
de ridder houdt een pentakel in de handen die dezelfde kleur heeft als de gele lucht;
de kleur geel staat voor bewustzijn, met optimisme de zin van het leven zoeken..
de pentakel geeft hierbij aan de opgave om door ervaring eigen grenzen te herkennen

assie63

Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 09:20:37 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

zwaarden 6-magier-kelken page

ik ga een andere richting op, neem het heft in handen dat zorgt voor nieuwe relaties
:'( :'( :'( :'(

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op maart 10, 2012, 14:36:58 PM
Citaat van: hatsjepsoet op maart 10, 2012, 11:45:10 AM
Goedemorgen,

Vandaag ridders van Pentakels en de Zon van Lenormand.
De Zon staat voor energie, vertrouwen en optimisme. Ridder van Pentakels staat voor standvastigheid, stabiliteit, zekerheid, trouw en duurzaamheid.
De kaarten worden steeds optimistischer  :D, nu het weer nog  8)

Liefs, H.

morgen wordt het weer beter, en het weer ook beter....
schildknapen geven een leerfase aan, de ridders weer een overgangsfase naar de koning en koningin waarbij de verbeelding meer spreekt.
de ridder houdt een pentakel in de handen die dezelfde kleur heeft als de gele lucht;
de kleur geel staat voor bewustzijn, met optimisme de zin van het leven zoeken..
de pentakel geeft hierbij aan de opgave om door ervaring eigen grenzen te herkennen

Dank je wel, Marianne. Duidelijk en zeker de laatste zin vind ik wel herkenbaar in deze fase waarin ik zit.

assie63

Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 14:39:02 PM
Citaat van: assie63 op maart 10, 2012, 09:20:37 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

zwaarden 6-magier-kelken page

ik ga een andere richting op, neem het heft in handen dat zorgt voor nieuwe relaties
:'( :'( :'( :'(
assie wil ook  ;D

rianna

Citaat van: marianne op maart 10, 2012, 14:32:07 PM
Citaat van: rianna op maart 10, 2012, 10:05:42 AM
Citaat van: rianna op maart 10, 2012, 08:05:39 AM
Word wakker het zonnetje is al op :P
goedemorgen allemaal
het is zaterdag en ik ben veeell te vroeg hihihi :-*

vandaag trok ik
De gerechtigheid en 18 = de hond
de gerechtigheid zeg dat eerlijkheid het langste duurt  en dat ik vertrouwen moet houden in me zelf
dus ook weleens van me af moet bijten
liefs Rianna

Vergeet mij niet  hihihihi 
ben altijd zo blij met jouw duiding dus .................

ik zou zeggen het verwijst naar blaffende honden bijten niet...
nee grapje....
is de wereld zo eerlijk, ik ben bang dat je eits teveel in de ogen van anderen kijkt, en het daar te veel aan laat afhangen..
je kijt in de ogen van anderen en noemt dat zelfvertrouwen....
nee rianne, kijk onbevooroordeelt naar jezelf, blijf vooral ook trouw aan jezelf en oordeel dan naar eigen vermogen........

zo zeg Marianne dat is een diepe
daar moet ik eens over nadenken  pfffff
of ik dat doet
dank je wel  als je niks hoort heb je gelijk hihihihih
liefs Rianan