wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Angelique

Ik wordt over 3 weken 40 Mijn wens is altijd geweest een eigen gezin te hebben.
Nu ik 40 wordt heb ik de moed toch wel een beetje opgegeven.

maak ik nog kans op een eigen gezinnetje?
Alvast bedankt groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Hier van mij een Keltisch Kruis legging.

1. Situatie: De Ster
2. Obstakel: Zwaarden 3
3. Eerste ontwikkeling: De Maan
4. Fundament: De Hogepriesteres
5. Verleden: Zwaarden 4
6. Toekomstige ontwikkeling: Zwaarden Koning
7. Persoonskaart: De Wereld!
8. Omgevingskaart: Kelken Aas
9. Hoop/vrees: Pentakels 3
10. Uitkomst: Kracht

Het is me duidelijk dat het gemis van een eigen gezin je verdriet doet :'( (De Ster/Zwaarden 3). Steeds weer de hoop dat het dan nu zou gebeuren en dan komt er weer wat tussen waardoor het niet gaat.

Ben je geopereerd (Zwaarden 4) en ben je bang dat je door die operatie geen kinderen meer kunt krijgen (Pentakels 3)? Ik heb het idee dat je nog steeds aan je gezondheid werkt, klopt dat?

Ik heb het idee dat je het in de grond erg moeilijk vindt om je onafhankelijkheid op te geven (De Hogepriesteres). Het is belangrijk om de oorzaak van je behoefte aan onafhankelijkheid te doorgronden, ik krijg het gevoel dat je deze (te) grote behoefte dan kunt loslaten (Zwaarden Koning) en je dan beter op een toekomstige partner kunt richten.
Gelet op De Wereld maak jij dan een hele goede kans op een gezinnetje!

Kelken Aas duidt ook nog eens op een liefdevolle, duurzame verbinding met iemand. Of die verbinding tot stand komt hangt grotendeels van jou af. Ik krijg het gevoel dat dit eerst een kennis van je wordt en dat die vriendschap tot een relatie uitgroeit. Misschien ontmoet je hem wel in een café of zo.

Voor het in een relatie uitmondt zul je eerst nog wat pittige discussies met hem hebben maar daarna ga je ervoor! (Zwaarden Koning/Kracht).

Liefs van Leeuwin


Angelique

Beste leeuwin,

Hartelijk dank voor je tijd  :)

Ik heb op het gebied van de liefde inderdaad een aantal grote telleurstellingen gehad.
Ik ben niet geopereerd, en heb op dat gebied geen angst dat mijn kinderwens niet in vervulling zal gaan, dat heb ik meer door mijn leeftijd.

Ik heb het afgelopen jaar heel hard gewerkt aan mijn emotionele "gezondheid" en dat heeft heel goed uitgepakt, voel me een stuk sterker.

Ik ben niet bang om mijn onafhankelijkheid te verliezen, maar ik kom wel heel onafhankelijk en hard over.
En zie boven, daar heb ik hard aan gewerkt.
maar het leven is nu eenmaal heel hard voor me geweest en daardoor kom ik ook zo over. Ik ben een vechter, zal nooit weglopen.

Ik heb vorig jaar iemand ontmoet, die ik maar niet los kan laten, hij "popt"continu in mijn hooftd op.
Ik heb hem in een kroeg leren kennen, zo als bij hem heb ik me nog nooit gevoeld, ik wist niet eens dat ik het in me had, dus dat was een grote openbaring. Denk je dat hij terug komt in mijn leven?

Ik ben benieuwd naar je antwoord.

Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Dank je voor je uitleg aan mij! Voor jouw vraag of hij terug komt, ben ik zo brutaal geweest en heb ik voor de zekerheid toch maar een extra kaart getrokken. Ik trok: De Wereld! Mijn antwoord hierop is ja. In ieder geval krijg je zeer zeker geluk in de liefde!!! Grote kans dat je wens vervuld wordt.

Groetjes van Leeuwin

Angelique

Hoi Leeuwin,

Nou dat klinkt spannend allemaal, ik ben benieuwd, wacht met spanning (positieve) af wat er allemaal gaat gebeuren.

Groetjes Angelique

Leeuwin

Ik zal ook nog eens voor je duimen! Als ware jacob is langs gekomen, laat je het mij dan weten?

Groetjes van Leeuwin

Angelique

Hoi Leeuwin,

Fijn dat je zo met me meeleeft  :) Ik zal het je zeker laten weten.
Groetjes Angelique

Angelique

Hoi Leeuwin, ik heb nog even een vraagje. Ik voel me namelijk zo onrustig, ik ben iemand die moeilijk de touwtjes uit handen geeft, volgens mijzelf is het mijn grootste uitdaging om rustig af te wachten en ik denk dat daar mijn innerlijke onrust ook vandaan komt.

Kun jij "kijken"of ik iets moet doen?

Ik heb zelf ook tarot kaarten aangeschaft maar ik begrijp er weinig van.  ???
Ik voel maar niks maar kan de kaarten ook niet zo goed duiden.

Heb je handige tips?

Lieve groetjes van Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ik heb voor jouw vraag of jij iets moet doen drie kaarten getrokken. Ik trok
-Staven 10
-Kracht
-De Duivel

Staven 10: helaas raadt deze kaart je aan om de situatie nog even af te wachten. Die ander heeft misschien nog wel wat tijd nodig.

Kracht: laat je niet beinvloeden door wat anderen van jou en hem zeggen. Komt jouw innerlijke onrust daarvan? Zo van schiet nou eens op met je kinderwens want je bent al bijna veertig? Dat je daarom ineens zo'n haast maakt?

De Duivel: je angst voor mislukking proberen te hanteren.

Liefs van
Leeuwin

Angelique

haha wat grappig zeg past precies  :D

Het is inderdaad het idee dat ik 40 wordt dat me "bang" maakt, en dat ik "haast" heb. Maar ook dat ik al zo lang alleen ben (10 jaar) en ook heel veel heb meegemaakt (alleen) ouders overleden, allebei waren ze alcoholist en zo kan ik wel even doorgaan. En iedereen om me heen vond iemand. Zelfs mensen die vreemd gingen of waar de relatie bij uitging en hup daar was de volgende weer. En ik bleef alleen.

Ik ben met deze man 2 weken samen geweest en ik heb me nog nooit zo gelukkig en blij gevoeld. Ik wist niet eens dat ik het in me had. Ik heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met iemand.

Op een dag ging hij 's ochtends weg en zou 's avonds weer terug komen. toen kreeg ik een sms dat ie niet kwam. en ik belde hem om te vragen wat er aan de hand was maar hij reageerde niet. Ik heb toen 2 dagen gewacht en nogmaals gebeld om te vragen hoe of wat. maar hij vond dat ik overdreven reageerde daar had hij geen zin in. En weg was hij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er lange tijd achter aan ben blijven lopen. (weet nu waarom en kan er mee uit de voeten zoals ik al zei veel emotioneel doorgemaakt) In februari is hij langs geweest en toen zijn excuses aangeboden maar hij zond nog steeds gemixte signalen uit.

Toch ben ik altijd blijven geloven dat we bij elkaar horen. En ik ben de enige.
Dat is mijn angst dat ik in het verkeerde heb geloofd.
Het is zo grappig dat je het dus zo bij het rechte eind hebt. Helemaal super.

Het is gewoon prettig om een bevestiging te krijgen wat ik eigenlijk diep van binnen voel. (niks ondernemen bedoel ik dan).

Ik kan je vertellen dat ik inmiddels gestopt ben met overleven en begonnen ben met leven. En dat is al heel prettig om te ervaren. maar ook om te vertellen merk ik.

Bedankt maar weer en ik wens je nog een hele fijne zondag.
Ik kan dan wel (nog) geen kaarten duiden maar als er iets anders is wat ik voor je kan doen laat het maar weten.

Groetjes angelique

Leeuwin

@Angelique,

Als er iets is wat ik voor je kan doen dan laat ik het je zeker weten!

Nu je begint te leven i.p.v overleven, wie weet wie je dan nog eens ontmoet.

Het is wel fijn dat je nu uit de voeten kunt met hetgeen er tussen jou en die man is gebeurd. Ik vind je echter niet overdreven reageert als jij na twee dagen vraagt hoe of wat! Bovendien vind ik dat hij meteen eerlijk had moeten zijn tegen je en gelijk had moeten reageren toen jij de eerste keer belde.

Ik zal voor je duimen dat je wens in vervulling gaat hoor!

Liefs van
Leeuwin

Angelique

het is zo geweldig jij zet me aan het denken  ;D.
Ik ben ook bang om het verkeerde te doen (in het leven van allerdag) dus dat ik iets doe waardoor alles mis zal gaan wat er kan gebeuren. En dan bedoel ik de goede dingen, en ik probeer anders te denken doen maar weet maar niet hoe. Ik denk dat het al heel wat is dat ik het inzie dat ik dat doe maar toch.

Erop vertrouwen dat ik van grote betekenins kan zijn voor een ander gewoon om wie ik ben is heel moeilijk.
zo wie zo het vertrouwen van de mens is een hele uitdaging maar ik doe mijn best.

ik hou je zeker op de hoogte.
Misschien denk je wel van wat verteld zij toch allemaal maar ik vind dat jij dat best mag weten omdat je het zo vaak goed hebt  :D

groetjes Angelique


Angelique

ohja ik bijna vergeten, toen we elkaar de 2e dag zagen toen zei hij al dat als ik te dicht bij kwam hij zou vluchten, dat heeft hij ook gedaan.

En die avond van dat smsje was zijn redenering dat ie had gesmst. en dat ik daar blij om moest zijn omdat ie normaal gesproken gewoon zou zijn weggebleven.

notabene had ik hem verteld dat het ergste wat hij ooit zou kunnen doen was dat hij gewoon uit mijn leven weg zou lopen en ook dat heeft ie gedaan. En dat zou ik zo graag willen begrijpen waarom doe je een ander mens zo opzettelijk veel pijn. Dat is de vraag aan hem die mij dwars zit.

kun jij daar wat mee?

Leeuwin

@Angelique,

Kan het zijn dat hij jouw opmerking `het ergste wat je kunt doen, is gewoon uit mijn leven weglopen`hem een soort heeft benauwd? Hij heeft tenslotte gezegd dat hij vlucht als iemand dichtbij hem komt. Na jouw opmerking heeft hij dat zeker gedaan! Hij doet dit denk ik omdat de angst op dat moment de overhand heeft en hij veel banger is voor zijn eigen pijn.

Misschien heb ik het wel helemaal mis hoor, vergeef me als het zo is maar kan het zijn dat je soms niet goed luistert naar mensen of dat je te veel afgaat op je eigen impulsen als je iets dolgraag wilt?

Liefs van Leeuwin

Angelique

Lieve Leeuwin hoe doe je dat toch  ;D  helemaal spot on.
Ik wilde te snel en luisterde niet en nog veel erger ook niet naar mijn eigen intuitie.

Hij zei ook wel doe toch eens rustig.

Aan de andere kant vroeg hij waar gaan we wonen bij jou of bij mij?
en binnen een week had ik zijn kinderen al aan de telefoon.
Wat voor mij een teken was dat ie er dan wel voor zou gaan. Ik bedoel je steld je kinderen toch niet binnen een week aan een vreemde vrouw voor?

dat vond ik zo oneerlijk dat hij wel snel mocht gaan en aan de toekomst mocht denken maar ik niet.

Je hebt dus geen vergeving nodig want je hebt het precies bij het rechte eind. Verder vraag ik om je mening dus ben je vrij die te geven. Het helpt alleen maar dingen op een andere manier te kunnen zien. En de bevestiging die ik nu al zo vaak van je gekregen heb doet mij zoveel goed.

fijne dag liefs Angelique