Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

Kristalletje

Dohh... en zo simpel kan het zijn. Klopt helemaal! Zowel op mijn werkstage als bij die therapeut.

Dank je weer!
:-*

Kristalletje

Nou, weer niet eerder tijd gehad (genomen) om de kaartjes te doen. Wil vanaf nu toch gaan proberen ze aan het begin van de dag te doen, zodat ze voorspellend worden ipv terugblikkend.

Lelies 30 - Toren 19 - Zweep 11

(Ik heb nu duidelijk een abonnement op de Toren)

Twijfelen aan mijn spirituele (hogere) kennis en wijsheid als het op bepaalde dingen aankomt (zoals zojuist toen me gevraagd werd een huiszuivering te doen)

Anderzijds had ik vandaag juist het gevoel weer meer spirituele connectie te hebben, wil ik ook weer eens wat gaan doen met de Fairy, ritueel. Heb ik ineens het gevoel dat ik meer op krachten begin te komen. Dus in die zin een soort tweestrijd (Zweep) over mijn 'kunnen'.

Even als side-note: ik heb dus vandaag ineens dat ik het gevoel heb dat mijn energie weer terug komt (nav bijnieruitputting, te lage hypothalamus, leverwerking enz. ) en ik had echt voor het eerst sinds lange tijd weer zin om een ritueel te gaan doen. Waarmee ik bedoel werken met Faery, de natuurenergieën enz. Eindelijk weer dat gevoel terug!!
En ineens bedenk ik me nu net: deuh .... ik heb gisteren die BioLaeser behandeling gehad die je eigen energie weer herstelt.
Jemig zeg!! Unreal, dat is dus het effect, wauw!

Zou je de Zweep dan ook kunnen uitleggen als "weer terugkeren" (van spirituele interesse en inzicht en zo).

Sas-8314

#47
het viel me al eerder op dat jij de roede als zweep benoemt
geeft mij het gevoel alsof je het als een redelijk negatieve kaart ervaart,
wanneer je kijkt naar de actie dan kan zit zo ervaren worden
wanneer je kijkt naar het gevolg ervan en dan in positieve zin dan zou
je de zweep/roede kunnen zien als een handvegertje dat door iets heen gaat en waardoor je iets opruimt ..
zelfde met je toren ... zie de positieve aspecten en probeer ze eens te verbinden ..

een lelie is zien, toren waarnemen
jij ziet een zweep vanuit je toren, dat is een oude overtuiging lelie-toren
zweep er doorheen door die manier van waarnemen
ik zie iemand die behoefte heeft om met zachte hand gereinigd/geholpen te willen worden ;)
toren is verleden ...

dat zou je op die manier kunnen zien als terugkeren naar mijn mening ..

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Dank je wel!

Zweep komt omdat op mijn kaart een zweep en een roede staan. De Zweep springt er voor mij meer uit. Ik ben wel bekend met een zweep, niet met een roede, behalve dat het voorkomt in sinterklaasliedjes, haha. Buiten dat zegt "roede" mij eigenlijk niets, ouderwets woord (?).
En in mijn Engelse boek heet het ook "Whip". Dus vandaar denk ik dat ik "Zweep" zeg, hihi.

Ik zie momenteel de Toren ook erg staan voor Hogere inzichten, waarnemen enz. Dat voelt erg passend bij hoe ik me momenteel voel. Zit geloof ik weer een beetje in de lift.

Kristalletje

16 mei 2014: Boek 26 â€" Toren 19 â€" Man 28
Lekker thuis in mijn eentje (Toren, zie een lachend gezichtje in de toren) en veel zin om een ritueel te gaan doen.

Boek herinnert me aan een BoS en gisteren zitten lezen over energiewerk met de Faery, wat ik heel graag wil gaan doen. Voel me ook echt lekker in mijn vel zitten (na die BioLaeser) en heb er zin in (Man -> mannelijke energie = doen, aktie enz.)!
Toren staat voor dit lekker alleen thuis doen, in mijn eentje, en voor hogere intuïtie/ hoger weten.

Kristalletje

#50
Boom 5 - Schip 3 - Sterren 16

Vanuit een nieuw standpunt kom ik met een goed gemoed weer op stroom. Weer zin hebben in veel dingen (Sterren springen er voor mij uit als individuele, aparte dingen/onderwerpen)

Sas-8314

ster staat ook voor je eigen unieke innerlijk  :-*
verlangen naar een natuurlijk zijn ....
what defines us is how well we rise after falling

kreeft

boom, schip, ster = hart, mc+anker,
kist, toren, huis
brief, muizen,
vos

iets dat ten einde loopt maar waar een nieuw begin aan vastzit, krijg je geld van iets? of promotie?
een bericht waar je over piekert en wantrouwt,
je zit een beetje vast in het hart

grtj

Kristalletje

20 mei 2014:  Zeis 10 â€" Wolken 6 â€" Bloemen 9
Pijnlijke troubles die uiteindelijk verzacht worden.
(heb allerlei oude thema's die opkomen de laatste dagen: er niet bij horen, afgewezen worden enz.)

waterman

Hoi Kristalletje

het zijn problemen van tijdelijke aard. Opgeteld kom ik op de ring waardoor ik denk dat alles wel weer rond zal komen en je weer een beetje rust gaat vinden. De ruiker voorspelt wel iets goeds.
Meer kan ik er nu even ook niet uit halen.
:-*

Kristalletje

Dank je wel, Waterman, klopte ook wel :) Was van korte duur, zo halverwege de dag werd de vibe fijner en zachter :)

Net kaartjes getrokken voor vandaag:

Hond 18 - Schip 3 - Ring 25

Jippie, het Schip is er weer, haha. En klopt ook, want ik voel me vandaag lekker bezig, aktief, positief enz. Energie stroomt weer.

Goed in mijn vel zitten qua humeur en energie en fijne contacten met mensen. Kweet dat een ring op zich gesloten is, cirkel, toch voelt het dat de Ring hier ook aangeeft dat ik open ben naar andere mensen toe. Intuïtief.

Knoekie

je "bouwt" relaties op wellicht? (ring)

Kristalletje


Kristalletje

22 mei 2014: Weg 22 â€" Schip 3 â€" Ruiter 1
Mogelijkheden overwegen over wat ik wil gaan doen (op termijn, mbt werkzaamheden en mijn doel). Welke kant wil ik op?

Kristalletje

Vos 14 â€" Lelies 30 â€" Schip 3
Wat schichtig, me buiten dingen geplaatst voelen, gewoon ontspannen (loslaten) dan krijg ik mijn gedachten weer op orde.