Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

waterman

Hoi Kristalletje

dat in dubio staan zou wel een skunnne kloppen. Twijfel je of je deze kant van werk op wilt of dat je misschien iets heel anders wil gaan doen op werkgebied?

Kristalletje

Ja, er zit twijfel op werkgebied, Waterman.

Gisteren geen kaartjes gedaan, een enorme butt dag gehad.

Vandaag:
13 juni 2014: Kindje 13 â€" Vrouw 29 â€" Vosje 14
Verminder het effect wat de situatie op mij heeft. De situatie zijnde dat ik het idee heb dat men aast op mijn huisje.

Behoeft uitleg: Mijn vos kaart heeft ten eerste een schuur er op staan met een hek er omheen. De vos op de voorgrond kijkt omgekeerd naar het schuurtje. Vandaar dat ik hierin de connectie zie met loeren op mijn huisje.
Het rijtje huizen waarvan het mijne er één is, is te koop voor de bewoners. Een echtpaar verderop heeft interesse in mijn huisje omdat ik de grootste tuin heb, plus een oprit en een garage. Ik voel me daardoor aangedaan, zoveel werk, tijd, geld en liefde in mijn huisje gestoken, zodat ik na 10 jaar éindelijk weer mijn stekkie heb, én eindelijk weer een keer een tuin, wat mijn levensader is.
Eerst anderhalf jaar hier gewoond met de zorg in het achterhoofd dat de huisjes gesloopt zouden gaan worden, nu dan eindelijk weer rust dat dat niet gaat gebeuren, nu voel ik me hierdoor toch weer onrustig, wantrouwig.
Ik weet dat men mij niet kan dwingen of zomaar er uit kan zetten, maar het voelt gewoon toch niet fijn dat mensen zo simpel over je denken, dat je zomaar even uit je huisje, je thuis zou gaan omdat hen dat wel een leuke ruil lijkt??

waterman

Met deze uitleg kan ik weinig meer aan toevoegen.
Hoop wel dat je je fijn blijft voelen in je stekkie. Eigen haardnog steeds goud waard en dat is vaak ook de plaats waar je je het fijnste voelt.

Morgen schijnt het zonnetje weer

Sas-8314

hallo Kristalletje,
wederom mooie en heldere duiding.

het contrast tussen een kind en een vos is erg groot
maw tussen jouw innerlijk en dat van de mensen.
Daarom is het ook moeilijk te bevatten.
Het zegt iets over hen, het valt te betreuren, maar zo zijn er velen,

geniet maar lekker van je huisje en je tuintje,
voel je gevleid door andermans jaloezie ;)
extra genieten !

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Thx! Grappig genoeg voelde ik me meer en meer in mijn kracht komen staan door dat voorval / gesprekje over de huisjes.

Vandaag
Wolken 6 - Schip 3 - Klaveren 2 = Roede
Ruiker  ---  Boom --- Kindje
--------- Vos --- Hond
--------------Maan
MC Boom

Verheldering door iets fijns, maar ongebruikelijks
Kom even niet verder met de extra kaartjes :/ Aan het eind v/d dag maar even zien of ik het beter kan plaatsen.

Sas-8314

dat bedoelde ik ook Kristalletje, de vos doorziet mensen ook al is hij zelf anders, hij weet er wel mee om te gaan. Ik reageerde ook eigenlijk op het feit dat je schreef dat mensen zo konden zijn.
:-*


what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Poeh, even lastig.

Vos 14 - Schip 3 - Tuin 20

Alert zijn, maar wel je vrijheid en innerlijke rust behouden/nemen

Grappig genoeg kan dat op werksituatie slaan (Vos) --> lig in dispuut met de bedrijfsarts, wat me nogal bezighoud.
Maar kan ook duiden op mijn buitenlandse ex die achterbaks (Schip & Vos) was en waarvan ik vandaag op het internet (Tuin) las dat zijn relatie met mijn opvolgster is geëindigd.


Moonskin

Hoi Kristalletje,

Heb eigenlijks niets toe te voegen aan je eigen uitleg..

Door je intiutie te volgen en hard te werken zal je beloond worden met geluk en fortuin..

Fijne avond.

Liefs Thea  :-*

Kristalletje

Dank je voor je toevoeging, Thea! Hard werken, over het hoofd gezien, heb ik die Vos me weer een loer laten draaien, hahaha

Kristalletje

vandaag weer dagkaartjes getrokken, ze hebben een paar dagen vast gelegen in mijn GT  :P

Maan 32 - Ster 16 - Vogels 12

Ik haal bij alle drie kaarten er uit dat ik naar mijn instinct, intuïtie moet luisteren (Maan en Ster) en 1e indrukken moet vertrouwen ( Vogels).

Dit sprong er intuïtief uit en de boodschap volgende, luister ik daar dan maar naar  ;D

waterman

maan -ster staat volgens mij ook voor dromen verwezenlijken. Dat kan je dan inderdaad doen door naar jezelf te luisteren, je weet zelf het beste waar je gelukkig van wordt.


Kristalletje

Heb hem in mijn journal erbij geschreven :)

Kristalletje

Man 28 - Bloemen 9 - Boom 5

Ik voel me sterk en goed, vertrouwen en krachtig

Denk dat dit te maken heeft met mijn sollicitatie van eergisteren. Ben daar geregeld toch mee bezig, aan het affirmeren en krachtig neer aan het zetten dat ik dit gewoon ga krijgen. Dat is wel eng, want als het niet zo is, komt dat dan ook hard binnen. Maar ik wil hier gewoon mijn kracht en gevoel vol voor inzetten.

waterman

Ik duim vanaf deze kant voor je mee hoor. Positive thinking dan komen er ook positieve dingen terug op je pad!

Je staat in je kracht en je vertrouwen groeit. Dus alle vertrouwen.

Kristalletje