Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heleen

goedemorgen Vicky

matigheid staat mijn inziens niet voor balans. Matigheid laat water vloeien tussen 2 bekers. En de bekers zijn op verschillende hoogte's. Ook is er nog een pad te bewandelen naar de zon. En de zon schijnt achter de bergen. In potentie is er liefde aanwezig op de kaart, maar dan zal er toch water moeten vloeien. bij bekers 10 is er inderdaad een mooie regenboog, maar als ik naar de jurk van de vrouw kijk, gaat dat niet zonder kleerscheuren, de onderkant van de jurk is rood, daarboven is een blauwe jurk. Dus er zal nog van kleren verwisselt moeten worden. De keizerin zal je daarbij helpen, zij is de keizerin van de groei, plus het venus teken van de liefde is zichtbaar. Om er zo bij te kunnen zitten als de keizerin is groei nodig. Groei in je emoties zoals matigheid aangeeft.

liefs
Heleen.

Sweetie

Vicky,

matigheid, bekers tien en de keizerin.
je bent in evenwicht gekomen en kan nu genieten van je geluk , je hebt er vrede mee , gebruik je intuitie

Suus

heijdenv

Dag lieve dames,

bedankt voor jullie duidingen, heel verschillend en toch allebei heel waardevol voor me.
Ik leer veel van jullie en probeer er steeds dingen uit te halen waar ik van kan leren.
Met andere woorden: jullie dragen ook een steentje bij aan mijn persoonlijke ontwikkeling :).

Liefs,
Vicky

heijdenv

Vandaag staven vier, de keizer en bekers negen. Het plezier en de vreugde van staven vier verjaagt de starheid van de keizer waardoor ik eens lekker van dingen kan gaan genieten ;).

Fijne dag,
Groetjes Vicky

Sweetie

hallo Vicky,

staven vier, de keizer en bekers negen
de mooie staven 4 is tevredenheid en genot , u pakt uit met mannelijke krachten , u neemt de leiding en voelt de energie stromen , de energie komt van de bekers 9 hoe gelukkig je bent hoe meer het stroomt

Suzy

heijdenv

#815
Ha Suus,  opnieuw bedankt voor je duiding.

Ik merk inderdaad dat als ik 'de leiding neem' of 'ergens voor ga' dat ik beter in mijn vel zit (de stroom wat jij bedoelt) dan als ik maar lijdzaam af moet wachten. Toch weer die vechtersmentaliteit van de ram ;). Alleen kun je niet altijd de leiding nemen en zul je ook dingen uit handen moeten geven, dat gaat langzaamaan steeds beter :).

Groetjes,
Vicky

heleen

inderdaad Vicky staven 4 is een mooie kaart, maar ook de bekers 9 is een vrolijke kaart. Toch springt de keizer van alle kaarten erbij uit en niet alleen omdat het een kaart uit de grote arcana is, maar ook door de rammen op zijn troon. Jouw zon staat in ram, en de laatste periode merk ik dat je steeds meer als een rammetje gedraagt, dus je groeit langzaam weer terug naar de plek waar jouw zon staat.

Heleen.

heijdenv

Hoi Heleen,

Dank je wel, erg mooi dat je dat zo schrijft. Geeft een extra steuntje in de rug dat ik weer op de Vicky-weg aan het komen ben  :).

Groetjes, Vicky

heijdenv

Vandaag staven acht, de dood en de koningin van staven.

Een spoedige gebeurtenis, loslaten/een nieuw begin en zelfvertrouwend/doortastendheid.
Ik ga snel iets loslaten, wat leidt tot meer zelfvertrouwen.

Fijne dag allemaal.

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi alweer Vicky,
staven acht, de dood en de koningin van staven.

er komt heel wat in beweging , je ontvangt ook goed nieuws , nieuws over iets nieuws en je bent vastberaden om ergens voor te gaan

Suzy

heijdenv

Suus, hello again indeed :),

Ik zal me eens laten verrassen door dat nieuws (niet dat ik een andere keus heb  ;D).
Spannend!

Gr. Vicky

dameblanche

de hoop op veranderingne waarbij je eerst een ferme streep zult moeten zetten door het verleden

heijdenv

Goedemiddag,
 
Vandaag de magier, de zon en pentakels vijf. Twee prachtige kaarten en dan de minder leuke pentakelskaart. Ik heb mijn leven in eigen hand, ik ben wie ik ben en ik kan alles bereiken wat ik wil zolang ik er in geloof. Daarom verschijnt pentakels vijf, beperkende gedachten zullen nooit de zon laten schijnen.

Fijne dag allemaal.

Gr. Vicky

heleen

goedemiddag Vicky.

Vindt de pentakels 5 echt zo'n domper kaart. Trek je 2 prachtige kaarten, het geluk kan niet op. En dan pentakels 5. De kaart van de armoede, de beperkingen, voortstrompelen door de sneeuw. Hebben wij weer. Ik hoor dat de achterste vrouw van pentakels 5 ook al tegen de ander zeggen. "hebben wij weer",Ik had je toch gezegd na 2 kaarten stoppen, niet verder trekken, en nu dit!". De voorste vrouw zal zeggen "ja ja" en zal haar sjaal nog steviger vasthouden. "mooi zitten we nu opgescheept met de ellende, strompelen we dan, door de kou". "ja Ja, ik heb je gehoord". "en niemand die onze kaart wil duiden, na 2 zo'n prachtige kaarten". De voorste vrouw wordt moe van het gezeur, maar kan er niets van zeggen. Uiteindelijk was zij het die de 3de kaart trok, dus zal ze moet luisteren naar de woorden van haar mede-zwerfster.

Dat zijn de woorden die in me opkomen als ik de kaart zo zie. Het gevoel van had ik nu maar niet.....Maar je hebt de kaart getrokken, en hoe dan ook hij bezoedeld je andere kaarten toch een beetje. De zon schijn net iets minder lekker, en de magier hanteert zijn toverstokje met net iets minder glamour. Maar toch, er blijft voldoende over (lekker beperkende gedachten, of niet, een voldoende is ook goed)

Heleen.



Sweetie

Hoi vicky
de magier, de zon en pentakels vijf

Alles in gereedheid brengen om het positieve eruit te halen , alleen ... zie wat je niet zie ....

Suus